Vierailija

.

Kommentit (14)

Oli pitkään oma gyneni ja oli todella hyvä. Nyt käytin Mika Nuutilaa, joka apulaisylilääkäri NKL:llä. Ottaa vastaan mm. Ruoholahden Mediviressä.

Tarkoittaako ripeä sitä, että hoitaa asian nopeasti (mikä on hyvä esim. lompakolle ja siinä tapauksessa jos käy tarkastuksessa vaikka ruokatunnilla)? Pelkään sitä että valitsen 'tehokkaan liukuhihnagynen', joka ei ehdi/jaksa kuunnella ongelmaani perin juurin..

ap

ainakin tässä tapauksessa sitä, että vastaanotolla ei tuhraudu koko päivää. Minulta ainakin kyseli ja kuunteli, mitä asiaa oli. Ei siis tällainen "en anna edes mahdollisuutta kysyä mitään" -lääkäri. Ei ollut minusta myöskään hätäisen oloinen, vaan ehti kyllä samassa selittää, mitä tekee ja että kaikki on ok.

Vaimo kävi Ilkka Räisäsellä. Otti vastaan muistaakseni Mehiläisessä.

Aika jännä, että joku hakee nimenomaan naisgynekologia. Vaimon pahimmat kokemukset asiattomista gyneistä ovat olleet nimenomaan naisia.

Hörhis 1978

Mika Nuutilalla kävin kerran (minulla ei vielä vakigynekologia) ja voin suositella. Olen menossa uudestaan nyt joulukuussa. Psykologisestikin tuntuu turvalliselta ja osaavalta kerran virka HUS:ssa naistenklinikalla. Ja osasi auttaa rv 36 kun lapsi istui. Neuvolalääkäri oli sanonut pari päivää sitten että kääntynyt ja olin ollut eri mieltä. Nyt uudessa raskudessa käyn tsekkaamassa mitä pienokaiselle kuuluu rv 10+6.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat