**Sisunaiset 12.5.08**

Vierailija

Mulla ei näy yhtään keskustelua täällä, joten koitanpa nyt lisätä viestin ;) !

Eilen kävin vaa´alla ja se näytti 82,7kg eli plussaa tuohon viimeksi tilastoituun lukemaan 1,2kg, mutta uskokaa tai älkää niin nyt 2 viikkona on tullut aika komee tiputus eli hirmusti rumempia lukemia oli :| !

Kaikille mukavaa alkavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä :) !

~köris~

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Voiskohan tänne tulla mukaan? Olen joulukuusta asti vähitellen yrittänyt päästä raskauskiloista eroon. Viime kuun olin lomalla ja diettiin tuli katkos. tuli syötyä ihan urakalla mutta nyt kun olen takaisin kotona olis tarkotus taas tarkkailla mitä syön.

Painoni on nyt 67kg mutta haluaisin päästä sinne 60kg mitä olin ennen raskautta. Tai edes siihen jonnekin lähimaille. Ei kyllä haittais jos meni vähän allekin sen 60 koska olisin silloin ihanne painossani. Vyötärön ympäryskin on sallittujen rajojen ulko puolella, joten oishan se terveydelle aika hyvä jos saisin itseni ruotuun.

Vanhat vaatteet homehtuu tuolla kaapissa kun eivät mahdu päälle....

Vierailija

Tervetuloa baipai vai paibai mutta tervetuloa mukavaan porukkaan :D

Ensiksi olen nyt ollut iltasyömislakossa jo neljättä päivää, illalla

kun lapset on saatu nukkumaan ISKEE KAMALA MAKEAN HIMO =(

Nyt olen taistellut jo neljä iltaa ilman herkkuja - surkeita iltoja mutta

toivotaan että kohta himot hellittävät. Olen myös korvannut toisen

lämpimän aterian NUTRILETT -tuotteilla ja ottanut kauhiast vihanneksia/hedelmiä kehiin :D Painoa onkin jo vähän pudonnut mutta

en ole viellä tuolla 79,3 ;( Toivotaan että pian että päseen jatkamaan

JUHANNUS MAALIIN ja josko vaikka onnistuisi pysymään aikataulussa.

TSEMPPIÄ NAISET - ME TEHDÄÄN TÄMÄ :D

Volga

ps. Kevyttä viikonloppua =)

Vierailija

Täällä taas..on ihan kumma olo, kun meidän pojat on mummillaan yökylässä (eikä ne ole koskaan poissa kotoa yötä ;) ) ja neitikin meni juuri nukkumaan eli mihis sitä mamma muualle tulis, kun lukemaan teidän sisukkaita kuulumisia yms. :) !

Mulla päivän kalorit syötynä, joten eipä parane enää jääkaapille päin katsastella, ettei mene överiks muuten niin hyvin sujunut viikko :) !

NOLAANA:Hyvä juttu, että sairastelut ainakin voiton puolella jo..kuulostipa rajulta, kun oikein sairaalahoitoa vaati :| !

CHICKY:Kovasti voimia teille :( !Ja tervetuloa takaisin pinoihin, vaikka kovasti mieluummin oisin sinun suonut sitä masua kasvattelevan!

Eipä mulla taas muuta..pitäis vissiin viettää laatuaikaa isännän kanssa, kun meillä tää on oikeesti niin harvinaista, että pojat ei ole kotona, sillä esikko täyttää syksyllä 10 ja ollaan oltu ilman lapsia 3 kertaa sinä aikana..meillä kun ei ole lapsien hoitovuoroista kilpailevia isovanhempia eikä muutakaan "tukiverkostoa" niin ollaan aina lasten kanssa , mutta ehditäänhän me sitten eläkkeellä toisiemme seurassa olla ihan tarpeeksi ;) !

Vierailija

Voi voi, osaankohan mä edes kirjoittaa oikeeseen paikkaan?

Minä kanssa tulla löntystän pinoon viikkojen poissaolon jälkeen. Ensin tuli niin roimasti plussaa, että suutuksissani jätin koko homman hyllylle vähäksi aikaa. Sitten kauan toivottu pikku-viitonen ilmoitti tulostaan! Me oltiin aivan onnesta sykkyrällä! Siihen sai jäädä laihdutus!

Ilo jäi kuitenkin lyhyeksi, ja pikkuinen lähti jo taivaseen kasvamaan. Keskenmenosta on vasta vähän aikaa, ja suru tuntuu välillä ihan musertavalta, mutta elämän on jatkuttava. Jotenkin tunnen kovaa tarvetta saada edes jotain elämäni osa-aluetta kontrolliin, siksi päätin tulla takaisin tännekin pinoon. Mulla kun vielä on kova taipumus syödä suruuni, niin nyt täytyy olla tosi skarppina. En niinkään laihduta just nyt, kunhan yritän elää kaikin puolein terveellisesti, että saa kroppa ja mieli toipua.

Tämän hetken lukema on 87.1 kg, eli kilon verran vielä lussaa viime punnitukseen. Tästä jatketaan.

Säkkikaupalla sisua jokaiselle toivottelee, Chicky

Vierailija

..olipas tämä muuttunut kamalasti!! En kyllä ole pitkään aikaan kirjotellukaan mitään (liekö kukaan edes huomannut puuttumistani...) No, asiahan on niin, että tämä laihdutus-asia on lähtenyt ihan lapasesta.. on ollut tätä palstaakin kohtaan sellainen fiilis, että evvk.. :( Tai, olen kyllä lueskelemassa käynyt mutta siihen on jääny.. paino on tällä hetkellä AINAKIN 93kg.. :(

Ja tämä viikko menikin sitten sairastellessa. Olin ihan sairaalassa tiputuksessakin.. joku suolistotulehdus nähtävästi (vaikka naistenklinikalla olinkin.. luultiin ensin että joku gyne-puolen tulehdus..) Lääkekuuri jatkuu nyt siis kotona tabletteina, kahden eri antibiootin voimin. Kipuja ei onneksi enää vatsassa ole, ihan satunnaisia vihlasuja lukuunottamatta. Mutta liikuntaa ei nyt voi (eikä saa..) harrastaa vähään aikaan. sekin vielä..

Mutta en siis ole jättänyt sisunaisia, mutta takkuaa muuten tämä laihdutusprojektini.. piti vaan tulla ilmoittautumaan välillä, ettei tipahda listoilta ;)

parempaa tsemppiä muille!!

Nolaana (ehkä jo ensiviikolla mukana taas..)

Vierailija

Puntari näytti tänä aamuna 85,9kg eli pudostusta tasan kilo jippii!!! spinningiin en ole päässyt kuin maanantaina kun tulin kipeäksi, mutta olen kyllä todella tyytyväinen pudotukseen. Ensi viikolla en ilmoita painoa kun lähdemme bulgariaan koko perhe ja saas nähdä mitä puntari sitten sanoo kun loman jälkeen hyppään siihen:)

Tervetuloa paibai sisunaisiin mahtuu aina! kerran viikossa ilmoitamme painon, päivän saa valita itse ja Minlee (kiitos minleelle) tekee sitten aina yhteenvedon!

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!

Yritän parantua kevätflunssasta ennen reissua

Vierailija

Iltaa,juu täällä ollaan ja syömisten tarkkailu on nyt aloitettu TARMOLLA... Saa nähdä miten nopeasti tulee tulosta, toivottavasti pian että saanmotivaation kohdalleen. Eilen testasin NUTRILETT Kanakeittoa. Laiton kuumaa vettä ja jauheentupperin kippoon ja kannen kiinni. JUMALATON RÄJÄHDYS ja joka paikkaoli keitossa ja käsi paloi - onneksi ei pahasti =( Mikä ihmeen reaktiosekin oli - no , keittoa maistoin - tai sitä mitä oli siitä jäljellä eli ihansyötävää kunhan pysyisi kipossaan :DTsemppiä kaikille ja toivotaan että kaikki saavat kirityksen päällesillä kesä on jo oven takana ;)Volga

Vierailija

Mulle sopii myös tuon tavoitteen hilaaminen juhannukseen! Vaikka mulla onkin toukokuun lopun tavoitteeseen matkaa enää 300g. :D Tän viikon lukema oli siis 61.2 ja se Minleen laatima välitavoite 60.9kg. Mun lopullinen tavoitehan on 58kg, jonka saavuttanen kesän kuluessa. Matkaa sinne siis vielä 3.2kg. Ei mitään kiirusta, koska nytkin on jo niin upea olo! Miettikää, mikä matka on tultu vuoden 2006 syyskuun lukemasta 90.1kg. PALJON!

Olen saanut paljon kommenttia hoikentuneesta olemuksestani ja kyllä kai sen lähes kymmenen kilon pudotuksen on jossain näyttäväkin! Luulen, että positiivista kommenttia (toivottavasti positiivista pelkästään!) tulee lisää ensi viikolla, kun matkustan pohjoiseen ja tapaan perheen ja muun suvun... Oikein hykerryttää ajatella, miten muuttuneelta saatan näyttää heidän silmiinsä..! :D

Tällä viikolla olen käynyt noin vitosen juoksulenkit maanantaina ja keskiviikkona. Sunnuntainakin kävin, mutta se on jo edellistä viikkoa. Salille en ole päässyt, kun mies on ollut niin myöhään aina töissä ja tuo kuopus on vielä niin pieni, etteivät kelpuuta sitä salin lapsiparkkiin. No, ensi talvena pääsee jo sinnekin!

Fiilis on hyvä! Tänään söin lounastauolla vaniljapullan kahvin kanssa, mutta vastaavasti kyllä kulutinkin kaloreita työpäivän aikana huhkiessa. Työni on melkolailla fyysistä, joten yksi pulla sinne tänne ei kauaa vyötäröllä vanhene!

Lauantaina pidämme tuttavaperheen kanssa kummilastemme yhteissynttärit, joten silloin suon itselleni varmaankin pienen herkutteluillan - kohtuudella!

Mukavaa arkisen viikon loppua ja tulevaa viikonvaihdetta! Syökää järkevästi ja liikkukaa Suomen lyhyessä keväässä - joskin viimeaikoina NIIN kylmässä ja tuulisessa!

unnika

Vierailija

Palsta on taas löytynyt. Alkoi tullakin jo vieroitusoireita, kun ei päässyt viestejä katsomaan (heh).Yhteenveto on tuolla muutamaa riviä alempana. Sain seb jostain kumman syystä tehtyä maanantai aamulla, ennenkuin palsta katosi. Sitten olikin sellainen olo, että mitä minä menin tekemään väärin....Joo, sellaista aloin tuossa yksi ilta pohtimaan, että tehdäänkö niin, että siirretään nuo välitavoitteet juhannukselle? Useammalla ainakin on vielä sen verran kiloja karistamatta, että siirto juhannukselle voisi olla paikallaan. Siis pidetään painotavoitteet samana, mutta siirretään ne viikolta 22 juhannukseen. Osalla välitavoitteet tietenkin toteutuu ajallaan / etuajassa, joten lasketaan heille sitten vain uudet välitavoitteet juhannukselle.Miltä kuulostaa?Itse jään jussista kesälomille, joten heinäkuussa en tilastoja tee. Tämän vuoksi voisi olla järkevämpää mennä nykyiseillä juhannukseen, kuin että ottaa uudet pikaetapit vkolta 23 viikolle 25.Omat tiedot:Maanantai aamun vaaka antoi lukeman 76.1 eli miinusta 300 g. Kohta ollaan siis niissä lukemissa, jotka oli ennen vappua. Tästä jatketaan ...

Vierailija

Kiva kuulla jostain.......aattelin että pääseekö tänne enää ollenkaan, mutta nyt kun sain 10 viestiä näkyviin ni oli kiva että meiänkin pino löytyi;)Onnea kun oot saanu tsemin päälle! Mulla näytti maanantaina vaaka 68,2kg eli huikea kilon pudotus viikossa ja olin kyllä tosi yllättynny ku tuli kuitenkin äitienpäivänä vähän herkuteltua, mutta muuten oon kyllä pysyny tiukkana. Kylmät ilmat vaan masentaa ku ehtis jo niin kiintyä noihin muutamiin aurinkoisiin ja lämpimiin päiviin. Kovasti tsemppiä kaikille uuteen viikkoon ja toivottavasti nää sivut alkais vähän paremmin pelittää....muutenhan tässä laihdutusintokin kaikkoaa ku ei oo tsemppareita;)

Vierailija

Heippa,

Tänään aamulla vaaka näytti 72,4 kg eli "perinteiset" -0,3 kg. Välitavoite 69,9 kg on toki vielä mahdollinen, mutta vaatii kyllä ponnisteluja runsaasti enemmän, kuin mitä on tullut tehtyä. Kesäkuun alkuun on enää pari kolme viikkoa, mut kyl siinä ajassa toki pari kiloa saa pois, jos syö kasviskeittoa, ruisleipää ja sokeroimatonta mehukeittoa.

Ei pitäis olla ihan näin tyytyväinen nykyiseen olotilaan, milta nyt tuntuu. Hyvä ystävänikin sanoi, että näytän niin normaalipainoiselta, et ei tarvis välttämättä yhtään enää pudottaa. Pitää nyt kyl unohtaa tollaiset kommentit, koska kyl oikeesti pitää saada nyt ekaksi toi 2,5 kg pois ja sitten vielä mielellään sellaiset 5-7 kg. Olen kyl silti ihan ylpeä jo nykyisestäkin saavutuksesta, kun en esikoisen raskausajan jälkeen ole painanut näin "vähän" kertaakaan. Esikoisen 4 vuotispäivää vietetään kesäkuun alussa eli yli neljä vuotta on aikaa näistä lukemista.

Vyötärön ympärys on kyl mullakin varsin ongelmallinen. Housut, jotka muuten olis ihan hyvän näköiset ja peppu/reidet yms. mahtuu hienosti, saattaa kiristää ikävästi vyötäröstä. Nyt siis vaan tekemään vatsalihasliikeitä ja muutenkin kuntoilemaan. Ryhtiä pitäis yrittää parantaa, kun olen tottunut olemaan makkaroideni kanssa ihan lytyssä.

Hauskaa viikonloppua kaikille, Lempi

Vierailija

Tämän viikon yhteenveto löytyy poikkeuksellisesti toisesta sisunaisten viestiketjusta, mutta yleensä se on aina tässä samassa.

Ilmoita minulle pituutesi sekä se paino, josta alunperin olet lähtenyt keventämään (jos haluat sen näkyvän listoilla).

Voisiko juhannuksen tavoite olla 64 kg vai onko sinulle itsellä mielessä muuta?

Yhteenvedosta pikkasen:

Tuo viikkoyhteenveto saattaa näyttää hankalalta näin alkuun, mutta älä välitä, kyllä se alkaa hahmottumaan.

Esim. jos katsot minun riviäni (minlee)

Yhteenvedossa kerrotaan, että

Lähtöpaino oli 95.5 kg,

Tavoite vkolle 22 on 75.5 kg,

Lopullinen tavoite 72 kg,

Paino tällä hetkellä 76.4 kg

Muutosta viime viikkoon +0.4 kg

Kaiken kaikkiaan painoni on pudonnut 19.1 kg

Matkaa vkon 22 välitavoitteeseen 0.9 kg

Ennusteen mukaan siihen menee 9 vkoa

Eli välitavoite on alustavasti saavutettu heinäkuussa

BMI: 24.1

Pituus 1.78 m

Etenemme pienissä askelissa. Yleensä noin 1 kk pätkissä. Yhteenvedossa mennään kohti vkoa 22 (nyt juuri kyllä päätimme siirtää välitavoitteen juhannukseen, vko 25). Olen laskenut jokaiselle ns. välitavoitteen sille viikolle. Sinulle tulen nyt käyttämään oletusta, että paino tippuu 500 g/vko.

Jatkossa riippuen sitten siitä todellisesta painon pudotuksesta, on yhteenvedoisa sinun kohdallasi tieto, että onko välitavoite toteutumassa aikataulun mukaan vaiko ei. Eli onko "varaa löysätä" vai pitäisikö kiristää tahtia.

Lopuksi on vielä pakko sanoa, että tuo välitavotteiden tavoittelu on täysin leikkimielistä eikä sitä pidä ottaa turhan vakavasti. Toisinaan välitavoite tulee saavutettua paljon ennakoitua nopeammin ja toisinaan siitä jäädään kauas.... Pääasia on, että suunta on kokoajan / tai ainakin suurimmaksi osaksi oikea.

Vierailija

MINLEE....käy uusi paino sinne viikolle...ööööoliko se ny 23.Maanantaina jo kävin puntarilla,mut sit ku oli tänne tulossa ilmoittaan,niin eihä tää keskustelu toiminu.Eilenkin vielä yritin enkä sillonkaa saanu viestejä näkyviin.Maanantaina puntari näytti 70.5kg,eli hiukka vähemmän putos ny paino....mutta alas päin mennään koko ajan :D Nyt aloitan tän hökkelin siivoomisen.Sorry körömölli jos tää viesti taas menee iha väärään paikkaa ku sun kohalta otin ton vastaamisen....en vaan enää muka osaa käyttää tätä.blondiko musta on yhtäkkiä tullu=)=)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat