Sivut

Kommentit (228)

meni pitkäaikaisten perhetuttujensa mökille syyslomailemaan ja lepäilemään rankan menetyksensä jälkeen. Sanoi emännälle, joka laitteli vieraalleen ruokaa, menevänsä metsään samoilemaan ja vikittelikin isännän vierasmökkiin vähän lohduttelemaan itseään. Isäntä ja emäntä erosivat. Arvostetussa asemassa oleva nainen otti isännän itselleen.

Mies suunnitteli mun kanssa vauvaa ja samanaikaisesti suunnitteli yhteenmuuttamista pomonsa kanssa eli lievästi sanottuna pientä kaksoiselämää eli. Pomolla itselläänkin lapsia ja perhe. Onnea vaan heidän perheelleen, ei käy kateeksi suhde, jossa molemmat tietävät, että heistä molemmista on pettureiksi ja perheen rikkojiksi, siinä ei paljon vaakakupissa painaneet avioliittolupaukset, yhteiset asuntovelat eikä liioin pienet lapset. Harmi vaan mun lapsen kannalta ja samoin näiden naisen lapsien, jotka jäivät isän luo asumaan. Minulle tämä oli henkilökohtaisesti kyllä ihan parasta mitä saattoi käydä, vaikken sitä aluksi tietysti ymmärtänytkään. Niin ja terveisiä tietysti tutuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Periaatteessahan toi oli hyväksikäyttöä, mutta kyllä tyttökin oli ihan juonessa mukana. Tapahtumien aikaan tyttö oli 17-19-vuotias. Mies oli asunut naisen ja tyttären luona siitä lähtien kun tyttö oli pieni.. ja tyttö kutsuikin alkuun miestä " isiksi" .

Kun jäivät kiinni, muuttivat toiselle paikkakunnalle yhdessä. Nainen teki jonkin ajan kuluttua itsarin.

Tosi ällö ja surullinen tapaus.

Tää mies petti vaimoaan kun vaimo odotti lasta - ja 2 lapsen synnyttyä sama meno vaan jatkuu. Vaimo ei tiedä mitään ja on perheen " pää" (tienaa eniten ja määrää kaikesta). Surullista että toinen odottaa lastasi ja juokset vaan tuolla kaljuuntuva tukka putkella...

aamulla tuli kotiin ja valitteli ikääväänsä ja alkoi heti vongata seksiä. Minä idiootti annoin.. Poikki meillä meni 6kk myöhemmin kun vihdoin yksi ystäväni avasi suunsa ja kertoi tapauksesta. Ei ollut jäänyt heidän paneskelunsa siihen yhteen kertaan. Koko kaveriporukka tiesi, mutta kukaan ei kuulemma " ´raaskinut" kertoa minulle. Onneski sentäs lopulta joku kertoi..

Nyt on koko porukka exiä mulle ja enpä ole enään ihan noin sinisilmäinen! Onneksi oli muita kavereita ja ystäviä olemassa jotka eivät kuuluneet tuohon kaveri porukkaan..

Enään ees tiedä mitä noille tyypeille kuuluu eikä paljon kiinnosta. Tapauksesta on jo monen monta vuotta..

suhteesta pitää siinä tapauksessa lähteä ja HETI!!

tai sit on turha ruikuttaa, koska se kerta ei jää viimeiseksi!!

mun mies ei ikinä ikinä koskaan eikä milloinkaan pettäisi ja vähiten silloin kun minä sairaalassa synnyttäneenä meille 2 täydellsitä poikaa!

äklää tyytykö pettävään mieheen, maailmass on vielä näitä luotettaviakin 100 pros!

Kaverini ei uskonut/tiennyt/välittänyt kunnes tuli raskaaksi. Tuli keskenmeno, syy klamydia. Neuvolassa kertoivat asian ja mieskin testattiin. Lopulta tunnusti että oli kerran pettänyt. Niin varmaan.

Ovat vielä yhdessä mutta mua oksettaa kun näänkin sen äijän. Ruma limanuljaska ja satutti mun kaveria! Ällö.

Paljon työmätkoja ja iltatöitä. Tosin illat venyi siksi että oli viettänyt lounaansa pitkän kaavan mukaan... Tekstareista jäi lopulta kiinni. Silloinkin mies syytti vaimoa viestien luvatta katsomisesta!

On muuten sellainen nyhverö ja " kiltti perheenisä" , ettei uskois eka näkemältä pettävän, mutta niin se vaan on ettei ulkonäkö kerro yhtään mitään...

että mies tuo uuden muijan kotiin, kun oma asuu siellä (niinkuin yllärinä). Sitten paneskelevat siellä ja tämä uusi jää olemaan vielä aamullakin. Vanha saa pakata kimpsunsa ja lähteä lasten kanssa. Ja tämä tarina on tosi.

Eksä petti mua silloisen hyvän kaverini kanssa eikä ikinä edes myöntänyt sitä vaikka hyvin tiesin koko asian... itsekin kyllä petin ja pamautin sen heti seuraavana päivänä eksälle päin naamaa.

Ja välejä mulla ei ole vieläkään tähän entiseen hyvään kaveriin koska minusta se teki vielä pahemmin kuin eksäni...

joista 6 vuotta naimisissa. Olivat noin vuoden päivät yrittäneet vauvaa ja suhde tuntui muutenkin normaalilta ja tasapainoiselta. Mies joutui välillä lähtemään " työmatkoille" , välillä aika pitkillekkin.

Siskoni tuli raskaaksi n. 5kk sitten, mies oli tällöin taas kerran työmatkallaan. Sisko lähti omalla autollaan ajamaan miehen " työkämpälle" jossa tosin ei ollut koskaan käynyt. Mies oli ollut ilahtuneen näköinen kun siskoni toilotti heti miehen avattua oven että MÄ OON RASKAANA!!!!

Mutta mies oli sanonut että mennään jonnekkin kahville. Siskoni oli siinä välissä jo kerinnyt tunkemaan sisälle. Asunto oli täynnä lasten leluja yms.

MIEHELLÄ OLI TOINEN NAINEN IHAN ERI KAUPUNGISSA JA TÄMÄN KANSSA N.5 VUOTIAS TYTTÖ. TÄLLE NAISELLE OLI SANONUT MENEVÄNSÄ AINA TYÖMATKALLE KUN MENI VAIMONSA LUOKSE.

Tämä on törkeyden huippu minkä tiedän, kyllä tuli ero samantien. Mies on ruikuttanut koko tämän 5kk että haluaa pelkästään siskoni ja lupaa erota naisestaan. että osaa olla tyhmä mies, heillähän on yhteinen lapsikin, jonka on salannut siskoltani

Siskoni sitten tapasi tämän toisen naisen ja tämäkään ei ollut tiennyt siskostani mitään, olivat tavanneet vähän ennen kuin äijä meni naimisiin siskoni kanssa

Miten osaa noin monta vuotta elää kaksoiselämää ilman että kukaan huomaa tai epäilee

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat