Sivut

Kommentit (228)

kotipaikkakunnallamme. Olivat yhdessä viikolla ja kovin onnellisia. Mies kävi omalla kotipaikkakunnallaan lähes joka viikonloppu " töissä" ja " tapaamassa kavereita ja vanhempiaan" . Yhtenä sunnuntaina tuli opiskelukämpille kotipaikkakunnaltaan opiskelemaan ja tapaamaan tyttöystävää ja sormus oli unohtunut sormeen. Olikin kotipaikkakunnalla kihloissa ja pienen lapsen isä!

Kaverini avopuoliso hoiteli kaikki hänen lähimmät ystävät ja jäi sitten kiinni kun eräs paljasti miehen.

Kun kaverini ei antanut miehelle tämä otti sitten väkisin ja kaverini tuli raskaaksi... teki abortin.

Antoi anteeksi miehelle, mutta ei kavereille ja tätähän mustasukkainen mies juuri halusi.

Nykyään tämä mies on ex... onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun olin sairaalassa leikkauksessa. Serkkulikka oli avittamassa lastenhoidossa, hoiti sitten samalla miehenikin.. Meillä oli 2 pientä lasta ja oltiin menty 2 viikkoa aikasemmin naimisiin..

Kyllähän sitä nyt näkee mitä illan aikana tapahtuu ja aamulla tullaan aamupalalle saaneen näköisenä.. Osa on kertonutkin, toisia kaduttaa ja toisia ei.

minä olin myös 100% varma siitä, että mieheni ei petä, koska hän oli aivan upea isä ja aviomies ja vietti perheen kanssa ihan kaiken vapaa-ajan. Vaan ehtipä hyvin pomon kanssa viettää ruokatunteja, tosin syöminen oli sitten vähän sivuseikka.

Esim. yksi ystäväni seurustelee tällä hetkellä miehen kanssa, jolla oli raskaana oleva kihlattu ulkomailla kun tapasivat, mies pyöritti näitä kahta ja vielä kolmattakin, välillä jätti kaverini ja opli toisten naisten kanssa. Ja silti kaverini otti takaisin ja on nyt sitä mieltä, että onpas ihana mies.

Ja tiedän, että jos toi mies pettäisi kaveriani, niin kaveri olisi ihan että kuinka näin voi tapahtua.

Kyllä miehen historia kertoo aika paljon siitä mitä on odotettavissa miehen osalta. Toki jotkut muuttuu, mutta useimmat ei.

halus kihloihin (ja puhu häistäki alustavasti) ja vuos pettämisen jälkeen tunnusti jonku riidan päätteeks.

Paras oli sit selittely kun päättivät vielä yrittää et ku kaveri oli niin huono ja sil oli niin pieni ettei tuntunu missään... Oli kuitenki pitäny käydä varmistamassa asia :D

No pari sit eros muutaman epätoivosen suhteen pelastamisyrityksen jälkeen.

jäi kiinni pettämisestä kun heidän yhteinen lapsensa oli puolivuotias. Suhde oli alkanut pettämisestä, ystäväni tuli eka kerralla sängyssä ollessa raskaaksi ja sai tietää samalla että tä tuleva lapsen isä onkin naimisissa!

No he sitten päättivät pitää vauvan, mies otti eron ja muuttivat yhteen odottamaan esikoisen syntymää.

Ystäväni ratsasi miehen kännykän reilu vuosi sitten kun huomasi että viestiä pukkaa koko ajan, yölläkin. Siellähän oli sit puhelimen muisti täynnä hempeitä viestejä joltain naiselta, tyyliin " ihana pupuseni, rakastan sinua ikuisesti" ja miehen vastaukset näihin viesteihin.

noh, mies sitten selittämään että hän on rakastunut tähän naiseen mutta korosti että SEKSIÄ he eivät ole harrastaneet- KUKA USKOO?

No, mun ystävä uskoi ja kun mies lupasi katkoa välit tähän rakastettuunsa niin otti ukon takaisin.

Nyt he ovat naimisissa ja on tulossa toinen lapsi perheeseen.

Minä haluaisin olla onnellinen ystäväni puolesta mutta en vaan pysty oleman ajattelematta sitä että kyllä tollanen mies pettää varmasti uudestaankin!!!! Vai mitä mieltä?

ja oisin voinu vaikka lapseni hengen lyödä pantiksi että MUN mies ei kyllä ikinä pettäis, mutta niin vaan teki ja todella törkeällä tavalla. Että kyllä tässä vaan kyynistyy ja menee usko myös muista kuin näitä juttuja lukee. Miehet (mutta kyllä mukana aina on myös nainenkin) on sikoja!!

vaimoaan,oli se että " Mitä pahaa tässä nyt on? Fiksu mies tienaa hyvin, pitää vaimon ja lapset tyytyväisinä ja hakee vastapalkkioksi itselleen sellaista " extraa" , mitä ei kotoa saa" .

Että näinkö v***n simppeliä se miehille on?

Oli tuonnut sen meille ja makasivat alasti sängyssä, kun tulin poikani kanssa kotiin. Ilmassa haisi hiki, halpa hajuvesi ja seksi. Voi että kuvottaa vieläkin.

Tämä tapahtui sen jälkeen kun olin samaisen EXän yllättänyt parhaan ex-kaverini kanssa myös meidän asunnosta, onneksi olivat vielä vaatteet päällä. Mieheni tiesin paskiaiseksi, mutta parhaan ystävän menettäminen koski enemmän.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat