Sivut

Kommentit (228)

Kerran kotiin tullessansa kahden pienen poikansa kanssa kylästä huomasi, että olohuoneen sohvalla talon isäntä (hänen miehensä ja poikien isä) kutee jonkin sutturan kanssa. Heitti kummatkin tukasta kiskoen ulos

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olisi halunnut jättää vaimonsa, mutta kauhean painostuksen (myös suku mukana) jälkeen päätti yrittää vielä.

Episodi jatkui 11 vuotta myöhemmin: Vaimo odotti kakkosta ja mies tapasi saman naisen, jonka kanssa oli pettänyt silloin vuosia sitten. Läksi hänen peräänsä ja vaimo jäi kuin nalli kalliolle. Tämä toinen nainen jätti myös lapsensa ja miehensä, jonka oli saanut tällä välin.

Ei kuulemma ollut muita sivusuhteita, mutta jostain syystä molempien raskauksien aikana saapui tämä samainen nainen kuvioihin.

Ovat edelleen yhdessä ja heillä kaksi yhteistäkin lasta.

Vierailija:

Lainaus:

vaimoaan,oli se että " Mitä pahaa tässä nyt on? Fiksu mies tienaa hyvin, pitää vaimon ja lapset tyytyväisinä ja hakee vastapalkkioksi itselleen sellaista " extraa" , mitä ei kotoa saa" .

Että näinkö v***n simppeliä se miehille on?

Iltapaivalla sitten vaan toisen naisen kanssa alttarille. Ukko pyoritti kahta daamia monta vuotta. Jotenkin ihan sairasta, etta pystyy oleilemaan ihan pokerilla molempien naisten sukulaisten ja ystavien parissa ihan noin vaan. Olla yhtaalla hellaa poikaystavaa ja toisaalla huolehtivaa aviomiesta. Oikea joka aidin toivevavy.

Mita noihin tyopaikan koulutusmatkoilla tapahtuviin sekoiluihin tulee, niin olen itse ollut nukkumassa kerrossangyn ylapedissa, kun alasangyssa majoittunut nuori rouva toi keski-ikaisen esimiehemme (perheellisen, tietty) yokylaan. Eivat edes tajunneet, etteivat olleet huoneessa yksin.

oikeasti mä olen sitä mieltä, etten mä ole kenenkään lapsenvahti. Jos mies haluaa mennä, minkä minä sille voin?! Jokainen aikuinen kantakoon vastuuta itsestään ja omista tekemisistään.

Vaikka meillä kyllä on molemmilla kerroilla ollut se perhehuone, mutta ei tosiaan siitä syystä ettei iskä pääsisi vieraisiin...

Annu10:

Lainaus:

oikeasti mä olen sitä mieltä, etten mä ole kenenkään lapsenvahti. Jos mies haluaa mennä, minkä minä sille voin?! Jokainen aikuinen kantakoon vastuuta itsestään ja omista tekemisistään.

miehellä useita lapsia " vaimokkeen" kanssa, rakastajattaren kanssa yksi. Saivat molemmat erityisesti kicksejä siitä, kun harrastivat seksiä vaimon autossa. Vaimo tietämättömänä ja tyytyväisenä ajeli autollaan, jossa mies ja rakastajatar olivat paneskelleet kaikissa mahdollisissa asennoissa ja paikoissa, vuosien ajan. Autoa lainattiin ja käytettiin milloin mistäkin syystä, todellisuudessa vaimon nöyryyttämiseksi ja hauskan pitämiseksi selän takana.

Vierailija:

Lainaus:

Petti aviomiestään meidän saunassa minun sukulaiseni kanssa sillä aikaa, kun eukon mies oli paistamassa kaikille herkkuruokaa grillissä.

Mies piti toisen numeroa ja viestejä puhelimen muistissa ja toisen tietoja sim-kortin muistissa. Vaihtoi sitten aina sen toisen muistin päälle, niin saattoi antaa tyttöystävän tarkistaa puhelimensa..

Onneksi en tätä ihmistä tunne henkilökohtaiseksi.

tuollainen kertoo vain jotain miehen ja rakastajattaren lapsellisuudesta ja kieroilusta sekä keskenkasvuisuudesta.. Reilumpaa ja fiksumpaa on aina sanoa suoraan, mutta joiltakinhan se ei sitten onnistu millään

Vierailija:

Lainaus:

miehellä useita lapsia " vaimokkeen" kanssa, rakastajattaren kanssa yksi. Saivat molemmat erityisesti kicksejä siitä, kun harrastivat seksiä vaimon autossa. Vaimo tietämättömänä ja tyytyväisenä ajeli autollaan, jossa mies ja rakastajatar olivat paneskelleet kaikissa mahdollisissa asennoissa ja paikoissa, vuosien ajan. Autoa lainattiin ja käytettiin milloin mistäkin syystä, todellisuudessa vaimon nöyryyttämiseksi ja hauskan pitämiseksi selän takana.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat