Sivut

Kommentit (228)

" Emmä voinut sille mitään..." Joo, mäkin sanoin kerran lukioaikaiselle poikakaverille noin, kun niin " kuului" sanoa. Tottakai mä olisin voinut sille jotain, totuus oli, että mä olin niin lapsellinen, etten vaan uskaltanut laittaa säällisesti pojan kanssa poikki. Oli muuten ainut kerta, kun olen ketään pettänyt.

Mutta tästä keskustelusta, että kenestäkään ei voi tietää varmasti. No, tottahan se on, mutta mitä mä olen huomannut on, että miehen kaveripiiri kertoo aika paljon. Jos kaverit on pettäviä pukkeja, niin paljon helpommin tulee sellaisessa seurassa petettyä. Varsinkin nämä kaveripiirit, missä kaikki naivat ristiin, on oikein tyyppiesimerkkejä.

Mutta niin, jos mies on pukki, se on pukki. Jos ei ole moraalista selkärankaa, sitä ei vain ole. Kun vertaan omaa isääni mieheeni, niin mieheeni voin luottaa ihan eri tavalla kuin isäni kaltaiseen mieheen luottaisin. Mun isäni on sellainen lusmu, että jos naisia saisi, niin kyllä myös ottaisi. Ei mitään empatiaa tai moraalia siinä suhteessa. Ihan hyvä isä sinällään, jos ei oteta lukuun sitä, millainen aviomies oli äidilleni. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ns. seurapiirihäissä. Juomaa riitti ja istuin mieheni kanssa eräässä vilkkaimmassa pöydässä. Loppuillasta eräs tunnettu mies väsähti ja lähti nukkumaan. Minun miehenikin väsähti ja lähti nukkumaan huoneeseemme. Minä jäin tanssimaan ja valvomaan. Jossain vaiheessa menin rantaan happea haukkaamaan, jolloin tämän väsähtäneen kaverin vaimon yllätin naintipuuhista toisen julkkiksen, tämän parhaan kaverin kanssa ( ei mikään pulmunen tämäkään, julkisuudessakin ryvettynyt). En viitsinyt käräyttää, koska oman mieheni puheiden mukaan tämä sammunut julkkis pettää itsekin, minkä kerkeää enkä halunnut julkista skandaalia, vaikka epäilemättä eräs lehti olisi maksanut minulle hyvät rahat.

Olimme tälle pettämisen toiselle osapuolelle vielä seuraavana päivänä kuskeina, niin että kyllä oli kärsimystä kuunnella sitä katuvaista tilitystä, " kuinka petin parhaan kaverini muijan kanssa ja ettehän kerro..." Samalla hän soitteli toiselle kaverilleen. Perille päästyämme kuskasimme tyypin suoraan kaverinsa (naimisissa olevan) luo, joka olikin jo matkan aikana hommannut pari huoraa ja eikun iltaa jatkamaan. Pyysivätkin sitten miestäni heittämään heidät lähimpään baariin. Mieheni kertoman mukaan lumput olivat matkan aikana tarjonneet kyytipalkkiota " luonnossa" , jolloin mieheni tokaisi, että ei kiitos, hän kuskaa teidät baarin pihalle ja painuu hakemaan lapset, ei kiinnosta. Tuli kotiin hyvin helpottuneena ja halasi mua pitkään: " Olihan karmeaa menoa" .

Pari aamua myöhemmin julkkis sitten tuli juhlatamineissaan korjaamaan autonsa pihastamme ja hymyili hyvin vaisusti pojallemme, joka kysyi: " Onko tuo se xxx xxx? Miksi se on ihan likainen ja haisee pahalle?"

Oksettaa kun ajattelenkin.

Minäkin olen valitettavasti ollut todistamassa - en osallisena - yhdessä vastaavassa tapauksessa.

Urheilija - tässä tapauksessa kilparatsastaja - petti synnyttämässä olevaa vaimoaan heidän yhteisessä kodissa samaan aikaan järjestetyissä bileissä.

Tämä tosin ei ollut harkittua kyseisen miehen (joka petti) taholta, vaan tämän miehen kaveri oli ajatellut rankaista pikkuvaimoa, kun ei pitänyt tästä. Harvinaisen julmaa.

on oma kännykkä käytössä näille " hoidoille" . Mies ei tiedä mitään asiasta. Pariskunnalla on lapsi. Muija sanoo vaikka mitä tekosyitä. Kerran esim sanoi lähtevänsä pitkälle lenkille koiran kanssa, mutta menikin eräälle parkkipaikalle hoitelemaan tuttua rekkakuskia. Tekee kyllä niin ilkeitä temppuja mihellee, että oikein pahaa tekee. Ja niin hyvännäköinen, tyylikäskin nainen. Ei ikinä uskoisi, millainen hu*ra on käytökseltään. Miehiä saattaa olla satakin vuoden aikana. Rahaa ei kyllä käsittääkseni palveluksistaan ota vastaan.

Entistä poikakaveria petin. Laitoin hänet kävelee meiltä ja annoin yöpaikan toiselle miehelle. Ja ihan kiltisti ei oltu.

Tosin tämä kerta oli eka vika kun olen pettänyt

me kaikki neljä oltiin hyviä ystäviä kunnes aloin epäillä ja sain kakistettua asian mieheltäni. Olemme ed. yhdessä mutta ex ystäviin ei olla yhteyksissä. Olin silloin raskaana kun sain tietää niiden touhuista. He olivat muhineet aina tilaisuuden tullen jo vuosia, joitain taukoja oli kuulemma ollut, että he olivat yrittäneet lopettaa..

He saivat lapsenkin, ja kun lapsi oli ekaluokkalainen, selvisi, että miehellä on toinen perhe kotimaassaan, myös SAMANIKÄINEN lapsi!!!! No, ero tuli, eikä miehestä kuulunut koskaan enää mitään. Vaikka oli ollut superisä pojalleen. Täysin käsittämätön juttu.

kotona ihan järkyttävä kriisi ja sitä yritämme mieheni kanssa setviä ja samaan aikaan mietin kuinka saan vierasta kun menen illalla duuniin

sikamaista mutta ah niin kiihottavaa..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat