Sain etuhampaaseen iskun, mitä voi seurata? Vaatiiko vak.yhtiöt heti hammalääk. käyntiä?

Vierailija

Lapseni heittäytyi ja hups minä oli hampaineni siinä lapsen pän alla. Onneksi lasta ei näyttänyt pahemmin sattuvan.

Hammas heiluu ehkä ihan aavistuksen enemmän kuin toinen etuhammas ja on kipeä jos sitä yrittää heiluttaa. En tietty uskalla pahemmin heilutella ettei se tosiaan ala sieltä irtoamaan. Nyt ainakin on tukevasti kiinni. Mutta mitä voi seurata ja korvaako tapaturma vakuutus kulut ja millä ehdoilla? Jos hammas tummuu tuskin mitään kuorta hampaaseen korvataan ihan tavallisesta vakuutuksesta? Mutta mitä muuta voi hampaalle tapahtua?

Kommentit (3)

Vierailija

Jos hammas heiluu tukevat sen viereisiin hampaisiin.Vakuutus asiat voit sitten hoitaa myöhemmin,mutta tapaturma pitää ensin todentaa.

Vierailija

Mutta nyt kun muutamia tunteja on kulunut niin tuntuu paremmalta eikä ole enää kovin arkakaan. Hammas heiluu niin vähän että luulen että se voisi johtua vain siitä että ien sai sellasen tärskyn että siellä kudokset antoi vain vähän periksi mutta ei kuitenkaan irronnut hampaasta? Eli kun ikenet toipuu niin hammaskaan ei enää heilu? En ole hammashoitaja joten mitään tietoa minulla ei ole. Hammaslääkärikin ottaa puheluita vastaan vain aamu 8-9, joten pitää odottaa huomisaamuun. En tosiaan haluaisi että hammas tummuu, vaikuttaa epäsiististi koko ulkonäköön :(. Ei minussa muuta kaunista tainnut ollakaan kuin hampaat :'B.

Vierailija

Mutta nyt kun muutamia tunteja on kulunut niin tuntuu paremmalta eikä ole enää kovin arkakaan. Hammas heiluu niin vähän että luulen että se voisi johtua vain siitä että ien sai sellasen tärskyn että siellä kudokset antoi vain vähän periksi mutta ei kuitenkaan irronnut hampaasta? Eli kun ikenet toipuu niin hammaskaan ei enää heilu? En ole hammashoitaja joten mitään tietoa minulla ei ole. Hammaslääkärikin ottaa puheluita vastaan vain aamu 8-9, joten pitää odottaa huomisaamuun. En tosiaan haluaisi että hammas tummuu, vaikuttaa epäsiististi koko ulkonäköön :(. Ei minussa muuta kaunista tainnut ollakaan kuin hampaat :'B.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat