Vein lapseni 2v ja 4v aamulla päiväkotiin ja haen vasta huomenna klo 22.00

Vierailija

.

Kommentit (11)

Vierailija

Teen kolmivuorotyötä ja pitkiä päiviä. Olen yh. Lapseni voivat hyvin ja minulla on pitkät vapaat pitkien työpäivien vastapainoksi.

Tämä on vaan tätä elämää. Lapset pärjäävät hyvin ja hoitopaikka on kiva.

Vierailija

ja teen ns tuplavuoroja klo 07-21.30 3kpl listassa eli 3 viikon aikana. Mutta et kai tee 2 pitkää perakana? eli tänään ja huomenna? sehän ei ole sallittua? ajattelin kun veit aamulla nyt ja illalla huomenna haet? ilta tänään ja pitkä huomenna voi vielä mennä (jos ei aina) mut pitkä ja pitkä, ei kai? Ja JOS niin on ihmettelen kyllä MIKSI haluat 2 pitkää kun olet yh, siis perätysten? yleensä yh:t toivoo lapsia ajatellen sopivat listat ja sen ymmärtääkin, harvoin yh edes halua pitkiä tehdä. Itse yh:na ollut ja silloin en tehnyt pitkiä.

Vierailija

kamalaa on sekin, jos koko ajan kuljetetaan edes takaisin, esimerkiksi kesken unien tms. Osaisivatko lapset suhtautua pitkään hoitopäivään vähän samoin kuin vaikka mummolan viikonloppuun? Jonka jälkeen saa sitten olla rauhassa kotona ja äidin kanssa?

Vierailija

Olen yh ja käyn vuorotöissä. Minulla oli juuri viiden päivän vapaa. Nyt teen kaksi superpitkää iltavuoroa putkeen. Sitten on taas viisi päivää vapaata.

Mitä muutakaan yh voisi tehdä?? En halua olla yhteiskunnan elätettävänä ja käydä sossun luukulla. Tykkään työstäni. Joskus on vaan näinkin pitkiä hoitojaksoja. Joskus ei. En tee niistä mitään isoja numeroita.

Olisiko muka parempi, että olisin vaan kotona lasten kanssa yksin päivät pitkät???

ap

Vierailija

Ei mulla aina ole näin pitkiä päiviä. Yleensä vien n. klo 11 ja haen aamulla pois. Mun työ on matkatyötä. Tänään alkaa 15 ja loppuu 00.00. Huomenna alkaa 13 ja loppuu 21.00.

Teen lyhennettyä työaikaa. Yleensä 3 töitä ja neljä vapaata viikossa. Mun mielestä saavat olla enemmän kotona, kuin niiden lapset, joiden on joka päivä klo 7-17 ja vaan la su vapaat.

Laitoin ton otsakkeen vähän provosoinniksi, kun ärsyttää tää joidenkin asenne. Kaikkien työ ja elämä ei vaan VOI olla sellaista "normien" mukaista. Niillä korteilla pelataan, mitkä saadaan. Ja tehdään parhaansa.

Viime viikon hoidot oli ma ti vapaat, ke 7-18, to 10-18.30, pe 10-16.30. La su vapaat. Kuten myös ma oli vapaa.

ap

Vierailija

Muulloin esim tuplayöt eli vien lapset yöksi hoitoon ja haen seuraavana päivänä päivällä pois, kun herään. Ja sitten vielä toiseksi yöksi. Sen jälkeen ainakin kolme vapaata.

Superpitkiä hoitojaksoa ei ole kuin pari kertaa kuussa.

Mä koen olevani paljon vähemmän stressaantunut hoitorumbasta kuin esim kaverini, joka joka aamu vie lapset 7 päiväkotiin ja juoksee töiden jälkeen hakemaan heidät kotiin. Ja sitten ehtivät olla pari tuntia kotona hereillä ennen yöunia. Ja aamulla taas sama rumba, viisi kertaa viikossa. APUA. En jaksaisi.

Jos mulla iltavuoro, vien lapset yleensä päiväunille 12 aikaa hoitoon. Ehditään aamupvä olla rauhassa kotona, ei mitään kiireitä. Sopii meille.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat