Lahja päiväkodin hoitajille, kumpi olisi parempi?

Vierailija

Ruusut jokaiselle (4 hoitajaa, keittäjä) vai yhteisesti kahvipöytään itsetehty kahvikakku?

Pitäisi siis molempien lasten päiväkotiin viedä lahjat ja mietin noiden väliltä, että leipoisinko vai vietäiskö kukat?

Kumpi olisi mieluisampi?

Kommentit (6)

Vierailija

Olen joskus vienyt kukat jokaiselle, mutta päiväkodissa on 6 työntekijää... ei ihan ilmaista - anteeksi nyt, maksaisin etelänlomat teille jos oli varaa mutta ei. Oikeasti haluaisi kuitenkin ilahduttaa.

Toi on muuten totta mitä tuo sh vastasi - olin opiskeluaikana joulutkin töissä sairaalassa ja suklaasta oli kyllä ylitarjontaa. Äiti pisti mun mukaan aina ruisleivän jaettavaksi kahvihuoneessa ja voi että olin suosittu ;-)

Lisää ideoita kiitos!

Vierailija

Mietin vaan että jos päiväkahvilla kuitenkin uppoaisi makea paremmin? Vai luulenko niin vain siksi, että itse olen pullahiiri ;)

Ja minä onneksi osaa leipoa :)

t. ap

Vierailija

..ja en tiedä liittyykö tähän mitenkään..

mutta ajattelin itse viedä koko tarhan tädeille yhteiseksi kahvipöytään "keksikassin". Eli ostelen erilaisia keksipaketteja. Meillä kaksi lasta, molemmilla 4 hoitajaa ryhmässä, tulee liian kalliiksi ostaa jokaiselle jotain..Ja yhteisellä lahjalla tulee muistettua myös laitsareita ja keittiön ihmisiä. Heille harvemmin kukaan ostelee lahjoja, vaikka syytä ehkä olisi. =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat