MARIA LUND on herttainen ja todella kaunis nuori nainen

Vierailija

Harvoin näkee hänenlaisiaan. Onnea vaan hänelle tanssikisan voitosta ja kaikkea hyvää jatkossa!

T: Eräs ihailija

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Toisten silmissä oli upea taiteilija, toisten ei. Tokihan lapsi useimmiten vanhempaansa kunnioittaa, mutta miksi se menetys pitää joka jutussa vieläkin tuoda esille.'

Jos maija meikäläinen vielä vuosien jälkeen jatkuvasti hokee tutuille oman vanhemman menetyksestä, kyllä ne jo kaikkoaa kun ei viitsi kuunnella.

Vierailija

Minä en katsonut tkk:ta, eli minulla ei ole kantaa Maria Lundista.

Mutta olen vain lukenut niin paljon, että hän on "vähemmän-miellyttävä-ihminen". Siksi sen tanssikumppanin kanssa ei synkannut.

Ihmettelen vain, miten nämä mielipiteet näin jakautuvatkin?

Vierailija

joku suree vuosia, toinen päivän. Surun määrää ja kokemusta ei voi mitata eikä verrata. Siksi on aika naurettavaa ja tietämätöntä arvostella toisen surua.

Vierailija

Alkuun toivoin Nicken voittoa mutta loppuakohden kallistuin Mariaan! Onnea:)

Äidin suremisesta, omani kuoli kaksi vuotta sitten ja vieläkin on ikävä.

Todella surullista kun noin nuori ihminen menettää äitinsä edes ennen ensimmäistäkään lasta. Äidin kanssa olisi niin paljon asioita ja varsinkin lapsen synnyttyä.

Ei ole mikään ihme jos Maria vielä äitiään muistelee:(

Vierailija

Oikeutetusti pääsivät loppupeleihin, ilman murheitaan. Monia muitakin oli hyviä. Alusta asti veikkasin Nickeä mutta Maria tuli ja hurmasi, luonnonlapsi, kukkaistyttö!

Vierailija

]Toisten silmissä oli upea taiteilija, toisten ei. Tokihan lapsi useimmiten vanhempaansa kunnioittaa, mutta miksi se menetys pitää joka jutussa vieläkin tuoda esille.'

Jos maija meikäläinen vielä vuosien jälkeen jatkuvasti hokee tutuille oman vanhemman menetyksestä, kyllä ne jo kaikkoaa kun ei viitsi kuunnella.

[/quote]

Vierailija

Surkoon äitiään vaikka maailmaan tappiin saakka, se on oikeutettua. Mulla ja monella lähipiirissä maalautui kyseisestä henkilöstä aika kolkko kuva ihan muista syistä.

Olikohan se vuonna 2003 tai 2002 kun monet Miss Maailma finalistit boikotoivat kilpailua, koska maassa, Nigeriassa kaiketi, jossa kilpailu pidettiin oli kahdelle naiselle langetettu kivitystuomio. Ainakin toinen naisista olisi sanut elää vain siihen saakka kunnes hänen lapsensa olisi 2 vuotta ja virallisesti tämä ei tarvitsisi enää rintaruokintaa.

Lund ei käsittänyt ollenkaan pointtia eikä pitänyt sitä tärkeänä, päinvastoin. Sinne vaan silmät sikkaralla pakkeli naamassa keikistelemään bikineissä. Minä, minä, minä! Katsokaa minua! Enkös olekin 'syötävän suloinen' !

Hah.

Tanssikisoista en perusta, mutta joku roti sentään.

Vierailija

Surkoon äitiään vaikka maailmaan tappiin saakka, se on oikeutettua. Mulla ja monella lähipiirissä maalautui kyseisestä henkilöstä aika kolkko kuva ihan muista syistä.

Olikohan se vuonna 2003 tai 2002 kun monet Miss Maailma finalistit boikotoivat kilpailua, koska maassa, Nigeriassa kaiketi, jossa kilpailu pidettiin oli kahdelle naiselle langetettu kivitystuomio. Ainakin toinen naisista olisi sanut elää vain siihen saakka kunnes hänen lapsensa olisi 2 vuotta ja virallisesti tämä ei tarvitsisi enää rintaruokintaa.

Lund ei käsittänyt ollenkaan pointtia eikä pitänyt sitä tärkeänä, päinvastoin. Sinne vaan silmät sikkaralla pakkeli naamassa keikistelemään bikineissä. Minä, minä, minä! Katsokaa minua! Enkös olekin 'syötävän suloinen' !

Hah.

Tanssikisoista en perusta, mutta joku roti sentään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat