Pietarsaaren tapauksessa voi esille nousta vaikka mita asioita esim. mies on painostanut naista olemalla vaiti koko raskaudesta jne..jospa ...

Vierailija

syytön. Jospa sitä on kirsitetty tai uhattu..kuka tietää mitä on oikeasti tapahtunut? Syöttänyt vaikka naiselle huumaavia lääkkeitä että on synnyttänyt kaikessa hilajisuudessa. Eikös tämä mennyt naisen asuntoon jo perjantai-illalla? Onkohan jo tuolloin ollut merkkejä alkavasta synnytyksestä? KARMIVAA!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Minä en ainakaan heti synnytyksen jälkeen kyennyt kuin makaamaan, saati sitten että olisi ollut vielä komplikaatioita.

Vierailija

normaalina pidetty nainen pystyisi tappamaan oman lapsen. Tuntuu siltä että mies on alusta asti ollut lasta vastaan. Jos nainen ei ole pystynyt aborttiin niin mies on ollut kovana vastassa ja päättänyt tehdä tämän raaan teon. Saatte nähdä että asiat menee näin, ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija

sille vauvalle yhtään mitään jos nainen on ollut synnytyksen jälkeen heikossa kunnossa??? Siis kai nainen on kuollut siihen että on vuotanut kuiviin? En usko että olisi siinä tilassa voinut/ehtinyt/jaksanut tehdä mitään vauvalle. Mä epäilen että mies on sitten ollut pääjehu.

Vai oisko jopa niin, ettei nainen oo tajunnut olleensa raskaana? Joillekin käy niinkin. Että ois tullu yllätyksenä!

Vierailija

Ehkä mä sitten jätän pahimmat ketjut lukematta. Musta täällä suurin osa on ihan normaalia porukkaa, joka vaan tykkää provosoida ja provosoitua puolin ja toisin.

Vierailija

iloiseksi, ystävälliseksi... Mutta miehestä en ole kuullut mitään sanottavan, millainen on työkaverina, ystävänä... Voihan se mieskin olla mukava, josta kukaan ei olisi uskonut siihen tekoon.

Itse ajattelen niin, että nainen on yrittänyt kiristää miestä ja ei ole tehnyt aborttia tai tajusi liian myöhään sen. Ja yhdessä sitten päättivät toimia noin, ei aikonut lasta pitää, ei ollut mitään lastentarvikkeita hommannut. Ehkä hän ajatteli saavansa miehen loppuelämäksi, kun molemmilla olisi ollut salaisuus kannettavana, siinä on helppo kiristää toista.

Tätä palstaa lukiessa olen tajunnut joidenkin naisten ajatuksen juoksua ja siksi pidän enemmän syyllisenä tätä naista.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vai oisko jopa niin, ettei nainen oo tajunnut olleensa raskaana? Joillekin käy niinkin. Että ois tullu yllätyksenä!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat