Tuo on kanssa muuten aika mielenkiintoista, kun tulee nelja virpojaa, antavat yhden vitsan ja kaikille pitais antaa palkka, voi ahneus soik...

Vierailija

Kommentit (26)

Jokaiselle annoin palkan, vaikka yhden vitsan sainkin. Se oli ihan ok :)

ps. jos ei yksi vitsa ole sinulle ap tarpeeksi, niin olisit pyytänyt vitsoja enemmän.

Ihana vastaanotto kaikilta, lapsia kun ovat.

Ihan tarpeeksi ovat ahertaneet vitsojen kanssa, kymmenessä jo iso urakka. Musta olisi kurjaa tehdä lukuisia jos jokaiselta pitäisi antaa.

vitsojen lukumäärästä? Mitä te niillä teette? Ovat kuitenkin nähneet lapset vaivaa asusteissaan ja piristävät harmaata katukuvaa näin palmusunnuntaina. Minä annan mielelläni lapsille kartsut. Viis jostain kepeistä.

Minusta kinderi on liikaa! Sehän maksaa ihan tajuttomasti! Eikai kukaan oikeasti oleta saavansa tuntemattomalta ihmiseltä kokonaista pääsiäismunaa.

Minusta pari-kolme pääsiäiskarkkia tai vaikka yksi marianne jokaiselle on aivan riittävästi. Ei tarvi sitten märistä sitä, että sai vain yhden vitsan, kun antaa palkkionkin sen yhden mukaan.

virpoessa EI KUKAAN aikuinen halunnut kolmea vitsaa yhtäaikaa =) Aina annettiin se yksi...Tai varmaan joskus tarjottiinkin useampaa (aina kuitenkin kaikki kolme sai sen palkan) mutta aina saatiin vastaus että yksi riittää..

aikusilla ihmisillä ongelmat. Kun ei kaikki antanu. Ville vaan. Voi apua! Ne on pieniä lapsia jotka virpoo, eli ihan mun mielestä piristävää hommaa! Ja ei sitä tartte kaikille jotain isoa olla, kunhan on jotain pientä ja mukavaaa! Voi teidän ja teidän ongelmien kanssa.

Ennen vanhaan kierrettiin pitkin päivää, eikä mitään vitsoja aina ees annettu. Ja saatiin karkkia, mummut antoi vähän rahaa, eikä sitä kerjäämisenä pidetty. Nyt ne jotka itse avaamassa ovea, ja silloin kyllä kierteli, pitää tätä kerjäämisenä?! TYperiä ootte. LASTENMIELTÄ hyvät ihmiset!" !

virpomassa. Aina me annettiin 2-3 vitsaa. Joskus joku antoi vaan kahdelle palkan mutta ei se haitannut kun kuitenkin sitten jaettiin " saalis" tasan.

Kun sitten tulivat, laitoin ison kasan jokaisen koriin ja pienimmäinen henkäisi " Vau miten pajon karkkia!" =)

Musta nämä ihmiset jotka tätä perinnettä kerjäämisenä pitävät, on jotenkin ihmeellisen kieroutuneita, tiukkapipoisia, ahdasmielisiä jne. Ettekö itse ole saaneet käydä virpomassa vai mistä moinen?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat