Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heippa!

Olen parin kierron aikana käyttänyt noita ovistikkuja bongaukseen ja nyt sitten tässä kierrossa oli eilen ilmeisestikin ovulaatio koska tikkuun tuli lähes yhtä punainen viiva ja sitten alkoi kamalat vatsan jomottelut.. olen iloinen siitä... mutta mutta..

Kuka tietää miten nopeasti pitäisi sitten toimia eli siis saada ne siittiöt liikkeelle kun ovulaatio tapahtuu?! >Mielellään varmasti niin päin että ne siittiöt olisi jo odottamassa, mutta kun päästiin puuhiin vasta tänä aamuna, eli n. 12 tuntia sen jälkeen kun tämä ovulaatio mahdollisesti tapahtui.. Eli myöhästyttiinkö??

Olis kiva jos jollakin olisi tietoa asiasta.

Kommentit (2)

Vierailija

Testi viivan täytyy olla yhtä vahva tai vehvempi kuin kontrolliviiva, jolloin tulos on positiivinen.

Jos sinulla oli eilen melkein yhtä tummat viivat niin tänään olisi voinut olla sitten yhtä tummat.

Mutta jos eilen olisi ollut LH-huippu niin ei tänä aamuna kyllä pitäisi olla liian myöhäistä. Mutta jos tänään olisi olleet yhtä tummat viivat, kuten voisi olettaa niin kannattaisin vielä huomenna vaikka heti aamusta varmistella ja käydä vielä siellä peiton alla.

Mun logiikan mukaan mahdollisuudet raskautumiseen tässä kierrossa pitäisi olla ihan hyvät :)

Oikein paljon plussaonnea sinulle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat