Ärsyttää taas nämä ylimielisen näköiset diivailijat!!!

Vierailija

Miksi hitossa kaikki ns. laihat ja laitetut ämmät ovat sen näköisiä kuin olisivat jotenkin niiiiin paljon parempia kuin kaikki muut ihmiset. Naamalla on sellainen ivallisesti hymyilevä, itsetietoinen ilme. YÖÖÖÖÖK! Näitä akkoja näki taas esim. Stockmannin Hulluilla Päivillä Tapiolassa. Siis herätkää, näytätte naurettavilta. Olisitte paljon kauniimman näköisiä jos olistte luonnollisen ja ystävällisen näköisiä!!

Kommentit (12)

Vierailija

Nautin shoppailusta ja minulla on yleensä shoppailessa hyvä fiilis ja rentoutunut olo.

Joku voi ajatella minusta ulkonäköni perusteella, että olen leuhka, ylimielinen tai itsekeskeinen ihminen tms. Mutten niitä kuitenkaan ole.

Ei ihmisiä voi tuomita ulkonäön puolesta. Ennakkoluulot komeroon ja suvaitsevaisuutta ilmaan.. :)

Vierailija

hyvännäköisiä vaatteita, jotka istuvat hoikkaan varteeni täydellisesti. Ymmärrän kyllä, ettei lihavia hymyilytä, kun shoppaillessa hikoiluttaa ja hengästyttää.

Vierailija

Saahan naama olla virneessä, parempi se kuin että huonosti laitetut paatuneet perheenäidit kävelevät mutrussa suin stokkalla vastaa.

Vierailija

että mä näytän leuhkalta. Tutut tietää että en ole. Taitaa olla perusilme vaan mulla, en siis tietoisesti halua näyttää leuhkalta.

Vierailija

Minä ja mieheni olemme varakkaita ja sporttisia, haluamme myös olla näyttäviä joka tilanteessa.

Onhan se kiva vähän näyttää tavallisille maatiaisille.

Vierailija

ärsyttää jotakuta. Ei näitä huoliteltuja naisia pätkääkään nappaa jonkun huonolla itsetunnolla varustetun tavistallaajan nyrpistely. Asioi sinä vaan siellä Ison Omenan Lindexillä ja pysy poissa Stokkalta. Siellä on kaltaisiasi.

Vierailija

Haloo? Kai kauniitkin ihmiset voivat näyttää herttaisilta eikä seipään nielleiltä diivailijoilta! Taitaa olla muotia näyttää leuhkalta niin kuin jotkut mallit suuren maailman catwalkeilla. Voi teitä poloisia juntteja :-D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat