Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loppuraskaus ja sietämätön iskiaskipu, apua?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mulla rv 35+6 ja jonkin aikaa on jo ollut vaivoja alaselkä- ja pakarakipujen kanssa. Viime päivinä kipu on muuttuunut ihan sietämättömäksi, ilmeisesti iskiastyyppiseksi vihlovaksi kivuksi, mihin ei tunnu auttavan mikään. Panadol vie kivusta " terävimmän kärjen" hetkeksi ja lämpimällä jyväpussilla olen myös yrittänyt kipua lievittää, heikoin tuloksin. Onko mitään keinoa helpottaa oloa esim. joku venytysliike tms (jonka pystyy tekemään valtavan mahan kanssa...). Saako lääkäriltä mitään apua? Muulloin kai voidaan antaa joku kipua lievittävä piikki mutta entäs kun on raskaana?

Yöunet jäävät vähiin kun sopivaa asentoa ei löydy, käveleminen on tuskallista ja istuminenkin hankalaa. Onneksi miehellä on tuleva viikko lomaa, en yksin pärjäisi vilkkaan taaperon kanssa kotona kun en pääse kunnolla liikkumaan. Kun tähän ihanuuteen vielä lisää jatkuvan närästyksen, yölliset supistukset ja yleisen " ahistuksen" vauvan painaessa joka paikkaan niin voitte uskoa että alan olla aika alamaissa. Auttakaa jos osaatte =)

Kommentit (2)

Vierailija

niin ainskaan mun lekurin mukaan ei saa venyttää, se paentaa vaikka tuntuukin hyvälle!! Kylmägeelejä saa käyttää ja mulle lääkäri määräsi panacodia poretabuina, vaikuttaa nopemmin. Päivälle en niitä ota kun väsyttävät mutta yöks oon aina yhden ottanut. Joka tunti käännän kylkeä ja kasaan tyynyjä jalkoväliin tukemaan.

Tsemiä!

mammeli ja rv 38+1

Vierailija

vahvempaa annosta panadolia ja sit hätätapauksessa ihan panacodia. Kylmää voisit kokeilla tuon lämpimän tilalle, mulla on sellanen pakastimessa oleva kylmäpussi. Oikeesti kai mikään ei vie kipua kokonaan pois.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat