Vierailija

Sairaslomalapussani on diagnoosina vain numero 020.8, mistähän syystä olen sairaslomalla? Googlettamalla en löydä, ehkä täällä osataan auttaa =)

Kommentit (12)

Vierailija

ei tosiaankaan voi muistaa ulkoa diagnoosinumeroita, niitä varten on töissä listat. Muutamat koko ajan toistuvat otiitit ja sen sellaiset muistaa, mutta eipä oikein muita

Vierailija

täällä päivystykseen täytyy jonottaa puhelimessakin pahimmillaan pari-kolmetuntia, tiedoksi ihmettelijälle. Todistuksessa luki myös 020.8, en osannut edes epäillä, että olisi O, kas kun en ole lääkäri tai edes hoitaja...

Vierailija

mutta haluan tietää mikä oli diagnoosi (tilanne:mulla on sekä paha flunssa että ongelmia alkuraskaudessani, eli kummasta olen lomalla...)

Vierailija

Juuri eilen eräs sympaattinen hoitsu valisti meitä tästä. Sinä vain aiheutat siellä turhaa jonoa ja todella apua kaipaavat eivät pääse lääkärille ajoissa.

Vierailija

Miksi ihmeessä sinun pitäisi tuon vuoksi " jonottaa päivystykseen" , kun yksi puhelinsoitto ratkaisisi asian (ei sillä että tuo mikään päivystysasia olisikaan). O20.8 tarkoittaa alkuraskauden verenvuotoa. Olisit sinä sen googlettamallakin löytänyt ellet olisi kirjoittanut väärin niin kuin tuohon ylöskin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat