Voi paska! Prisma jätti hälyttimen lapsen college-paitaan ja ei mulla tietenkään

Vierailija

ole enää kuittia! Paidan kun ostin varastoon jo talvialesta! Uskookohan mua, kun menen sanomaan. Paita on kyllä suoraan sanottuna niin karsea, että miten kukaan viitsisi ruveta sellaista varastamaan. ;-D Ostin vain, kun tyttö sitä tahtoi ja oli halpa.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

ja löysin kaksi maksua pankkikortilla, 42 e ja 28 e, jotka maksettu 27. ja 28. joulukuuta, paita on varmaankin jommassa kummassa maksussa. Pystyvätköhän he tarkistamaan jostain?!

-ap

Vierailija

menin vaatekassin kanssa sokokselle, ja ihan kuin olisi portit soinut sisään mennessä. En jääny asiaa ihmettelemään, kun siinä pääovilla menee väkeä ovista niin paljon. No, kun olin lähdössä ulos, olin varma että minun kassissa soi. Myyjä ja vartija huusi, että tulepa tänne kassalle selvittämään mitä kassissasi on. Kaikki tuijotti. Sanoin, että minun tavaroita ei tutkita, enkä lähde takahuoneeseen. Soittakaa poliisi. No, eivät olleet halukkaita kutsumaan poliisia paikalle. Sanoin, että koko muovikassillinen on muualta ostettua vaatetta. Ok, antoivat kahvilipukkeen. No, kotona sitten löysin sen hälyn. Seuraavana päivänä palasin kiukkuisena pikkuliikkeeseen ja sanoin, että ainakin bussiraha on korvattava. No, myyjäressu sekoitti eurot ja markat kun raha oli juuri vaihtunut, ja kirjoitti 30 vai peräti 40 euron lahjakortin. Enpä vaivautunut huomauttamaan virheestä.

Vierailija

Huomasin asian heti kotona, kun otin pöksyt pois paketista.

Kuitti mukaan ja infoon ihmettelemään, miksi ei portti hälyttänyt...

selitys on se, että kassan hihnaa pitkin kulkeva tuote ei mene

porttien " vaikutuspiirin " läpi. En saanut hyvitystä, pahoittelut kylläkin.

Stokka sen sijaan muistaa kivasti väärästä hälystä: ystävän ostokseen

( toisesta kaupasta) oli jäänyt hälytin. Stokkan portti hälytti jo sisään tullessa. Kassit tutkittiin, kuitti tarkistettiin, hälytin poistettiin. Asiaa

pahoiteltiin ja annettiin kahvilipuke korvaukseksi.

Ihan hieno juttu, vaikka syy oli ihan toisessa liikkeessä ( jossa asiasta

ei oltu moksiskaan, kun sinne vielä soitettiin ).

Vierailija

Ostin tytölle oikeen kauniin hameen Cittarista häitä ajatellen. Näytinkin sitä monille ihmisille useaan kertaan ennen ekaa käyttökertaa, mutta vasta kun mekko puettiin tytön päälle ekaa kertaa juuri häihin lähtiessä, hälytin huomattiin.

Eihän meillä tietenkään ollut enää siinä vaiheessa mitään mahdollisuutta lähteän naapurikaupunkiin poistamaan tuota, vaikka mulla oli jopa kuitti tallelle, pakko ottaa tee_se_itse -menetelmä käyttöön.

Puupalikka alle ja mies löi vasaralla hälyttimen palasiksi. Mitään jälkeä ei jäänyt, pikkusisko käyttää mekkoa tällä hetkellä ja on edelleen aivan käyttökuntoinen, vaikka tapahtumasta on aikaa ainakin 4 vuotta=)

Vierailija

ja luulin että hälytin ei toimi se siis oli h&m:n ja menin sit urpona seppälään sisään, missä hälytin alkoi soimaan. Ja hieman nolona sitten piti sille henkilökunnalle selitellä, mutta kyllä ne uskoi mua ja sitten ne saattoivat mut ulos ja sanoi vielä että anna hm:lle palautetta tuommoisesta jutusta.

Vierailija

ajattelin mennä infoon ensin, mutta huomasin toimettoman kassan, joka poisti sen, edellispäivän kuittia näytin.

Kassa vaan pahoitteli, että näitä varashälyttimiä jää ihan liikaa tuotteisiin kiinni. Tulipahan ajeltua 26 km tuonkin takia.

Vierailija

muutama vuosi sitten kävin espoossa h&m:ssä ja lähdin pois ja ihmettelin et ihan ku puhelin sois... no menin sit yhteen kahvilaan ja ajattelin että vaihdanpa sen ostamani takin heti päälle, sillon huomasin että siinä on häläri paikalla.

menin takas hennesiin ja no kuitti oli mulla onneks, sai pikkasen huutia se tytteli joka ei sitä ollut ottanut pois ja vielä kun selvis että se tosiaan oli hälyttänyt ovella.

se oli sellanen " sivuovi" mistä menin ulos tavallaan niin kun takapihalle mut siis ihan laillinen kaupanovi mut sieltä vähemmän ihmisiä kulki.

Vierailija

Menin himaan ja huomasin, että hälytin oli jäänyt poistamatta.

Vein takaisin ne närkästyneenä ja sain 20 mk:n lahjakortin kaupan päälle.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat