Vierailija

Niin ainakin pelkään. Huomauttelen päivittäin mieheni pulleasta mahasta (muuten hän on hoikka). Päätän aina, että lopetan arvostelun, mutta sitten se taas pääsee suustani, kun maha pömpöttää edessäni. Maha vaikuttaa jo seksihaluihinikin. Asiasta on tullut minulle jonkinlainen pakkomielle ja olen itseni kontrolloimattomissa. Häpeän käytöstäni suunnattomasti. Mieheni ei osoita pahastuvansa, vaikka aivan varmasti loukkaan hänen tunteitaan. Miten ihmeessä voisi unohtaa tuon tyhmän ja pinnallisen ajatuksen tai pitää edes suuni kiinni? Kysynkin muilta, arvosteletteko te ääneen puolisoitanne?

Kommentit (9)

Vierailija

Itse olen kaukana täydellisestä, mutta vähän vähemmän repsahtanut kuitenkin. Olen miettinyt, että jos treenaisin itseni kotijumpalla timmimmäksi, ehkä esimerkkini innostaisi miestänikin, kunhan vain saisin pidettyä terävän kieleni kurissa siihen asti. Miten onkin, että sitä kaikkein rakkaintaan loukkaa pahimmin? En ikinä huomauttelisi ulkonäöstä kenellekään muulle. -ap

Vierailija

Moitteen aihe liittyy mieheni pukeutumiseen. Kotioloissa minua eivät nuhjut vaatteet häiritse, mutta kun mennään ihmisten ilmoille niin aina tulee moitittua miestä hänen huonoista vaatteistaan. Käyttää rikkinäisiä sukkia, likaisia ja erittäin kuluneita suoria housuja, puhkikuluneita kenkiä ym. Olen monta kertaa päättänyt pitää suuni kiinni, mutta en siinä onnistu. Sikäli asia on kiusallinen, että miehelläni on suht korkea virka työssään ja siihen liittyen pitäisi olla edustava ulkonäkö. Mies on tosi komea ja hoikka, joten kyse on vain vaatteista hänen kohdallaan.

Rakentavan keskustelun taito olisi tarpeen. Tänään pyysin miestäni asettumaan minun asemaani tai ajattelemaan tilanteen päinvastoin: jos minä kulkisin nuhjuisissa, likaisissa, risoissa, ylisuurissa vaatteissa niin olisinko ilo hänen silmälleen ja olisiko hänelle kunnia liikkua seurassani. Myönsi ettei olisi, joten joskohan tästä jäisi jokin kehityksen siemen itämään!

Vierailija

Ostakaa joku vuosilippu kuntosalille ja sopikaa, että käytte siellä yhdessä kolme kertaa viikossa. Voitte aina potkia toinen toistanne lähtemään.

Voihan olla, että et itsekään ole täydellisen timmissä kunnossa ja miestä tämä hieman inhottaa, mutta ei kuitenkaan siitä kehtaa huomautella.

Ottakaa vaikka kisa siitä, kumpi saa ensimmäisenä vatsalihakset näkymään ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat