Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

On niin ailahteleva ettei siitä ota pirukaan selvää:-(

En uskalla ehdottaa sille enää mitään. Tarkoitan nyt ihan pieniä remontoimishommia, mutta myös isoja asioista kuten perheenlisäyksen miettimistä lähiVUOSINA...

Vittu ku ei koskaan tiiä et mistä päin tuulee. Välillä on mukana et " joo oishan se sellanen seinäremppa kiva ja pälä pälä" ja seuraavan kerran ku vihjasee (noin viikon kuluttua) niin saan osakseni mulkoilevan ilmeen ja olo on niin paska! Saatanan vätys...

Sanoinki et en enää uskalla mitään ehdottaa enkä puhua...Ja tämä on totta. Pidän kaiken sisälläni, sellaisen syvemmän ns. tiedon. Toki hoidamme jokapäiväiset asiat normaalisti, mutta en uskalla avautua...Kun ei se ees puhu ku kännissä!!!

Oonkin päättänyt, että odotan niitä hääsuunnitelmia, lapsentekoja, autonhankintoja, remontteja jne. hänen aloitteestaan, en enää puhu saatana mitään.

Kommentit (6)

Vierailija

Suhde ei varmasti kestä lopun elämäänne, jos ette mistään puhu!!

Auttaisiko sellainen, että kirjoittaisitte toisillenne kirjeen esim. kerran viikossa? Ainakin kun itse olen tosi huono puhumaan, niin kirjoittaminen on paras/ainoa keino avautua toiselle.

Vierailija

huuliveikko, mikä laukoo vaan jotain sontaa ja on olevinaan muka hauska! Kunnon asiaa siltä ei saa...

No okei, joskus...

En tiiä niin. Yksi lapsi on, vahinko. Kihloissa ollaan. Mun " painostuksesta" eikä mitään romantiikkaa ollut siinäkään tilanteessa. Ite sain pujottaa sormuksen sormeeni...

Vierailija

En halua kulkea vanhempieni jalanjälkiä:-(

Haluan tehdä tämän suhteen eteen jotain, mutta näin suuttuneena kaikki näyttää niin paskalta. Ei kaikki sentään onneksi ole...!

AP

Vierailija

En esim. ajattele, että voisin henkisesti huonosti, vaikka voinkin. Tai siis en anna kenenkään ymmärtää niin. Kaikki luulevat minun olevan tosi reipas, iloinen, ahkera ja vaikka mitä muuta, mutta oikeasti minua ahdistaa...

En osaa antaa itseni olla heikko. Minun pitää olla näyttämässä, että kyllä mä pärjään! Enkä uskalla miehelle näyttää heikkoja kohtiani ja puoliani, sillä pelkään hänen jättävän minut. Ehkä absurdi ajatus, mutta jäänyt ehkä vähän traumoja edellisestä suhteesta, jossa mies tavallaan käänsi myöntämäni asiat syyksi lopettaa suhde. Toisaalta hän tekikin oikein, mutta en silti tunteen tasolla pysty sitä sisäistämään...

Olen siis oikeasti tavattoman heikko...

AP

Vierailija

ei puhuttu mistään vakavemmasta aiheesta.....pari päivää sitten erottiin....toki eroon liitty muitakin asioita, mut oon jo ajatellu et tuun saamaan kyl paremman miehen itelleni (ainaki toivottavasti)

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat