Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

itse uskon. en kyllä osaa ajatella millasta se on,mutta jotain on kuoleman jälkeen,siitä olen sata...

Sivut

Kommentit (61)

Mä voin just nyt pyytää jeesusta ja jumalaa elämääni ja mua rupeaa vaan naurattamaan. En edes halua moista, en halua tulla sellaiseksi kuin esim. uskovaiset tällä palstalla. Puistattava ajatus. Lisäksi en vaan usko että jeesus, jumala ja raamattu ovat totta tai ainakaan mitään jumalan sanaa. Miten silloin voin pyytää jeesusta elämääni?



Vierailija:

Lainaus:


Jokainen, joka pyytää Jeesusta ja Jumalaa elämäänsä tulee uskoon.




Siis Raamtussahan sanotaan että kuolleet eivät tiedä mitään, eli kun kuolee silloin on maan alla tiedottomassa tilassa, mutta ylösnousemustoivo on, ja ylösnousemuksen voi saada Paratiisiin maan päälle.


Papeissa on paljon ateisteja, käsittämätöntä ettet tätä tiennyt? Eli ihan loogista on silloin sekin, ettei kaikki papit usko helvetin olemassaoloon. Valitettavasti.





5


Minulla on erittäin vahva usko siihen, että kuoleman jälkeen osa päätyy taivaaseen ja osa helvettiin kristinuskon oppien mukaisesti. En epäile sitä ollenkaan=)




Olen nähnyt, että maailmassa on kaiken hyvän luoja Jumala ja paholainen, joka yrittää houkutella ihmiset pois yhteydestä Jumalan luota.



Me kaikki ihmiset etsimme koko elämämme kotia ja se koti on Jumala. Mutta synti ja paha turmelee meidät. Monet meistä ovat kuolleita jo täällä maan päällä, vaikka luulevat olevansa elossa. Monille helvetti on jo täällä maan päällä. Vain yhteys Jumalaan pelastaa meidät eläviksi jälleen.




Enkä luonnehtisi itseäni ns. " uskikseksi" (ällö nimitys muutenkin) vaikka uskon kristinuskon Jumalaan tai todellakin siihen taivaaseen.



Sinä sen sijaan voisit miettiä enemmän sanavalintojasi tai sanojen korvaamista ns. höpinällä - mikäli haluat tulla otetuksi tosissaan.



" Vierailija:

Lainaus:




blaa blaa blaa blaa =))).



koko ajan syntiin, tietämättäänkin.. mutta mitä tarkoittaa saada anteeksi Jeesuksen veren kautta? miten kuvailisit sen tavan, jolloin saat anteeksi..



mutta olen kuullut tapauksista, missä ihminen elää kymmenen käskyn mukaan.. ja on olevinaan " hyvä" ihminen. Se ei voi onnistua, koska joka päivä rikomme jotakin kymmenestä käskystä.



Sama liittyy " älä tapa" käskyyn, jossa joku voi olla tappanut toisen tms. Senkin saa anteeksi, jos katuu ja pyytää anteeksi..



PELKKÄ katuminen ja rukoilu ei saa ainakaan minun mieltäni keveälle ja yhtälailla lapsenuskoiseksi kuin että saan anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä..

Eikä meillä ole hyvä ennuste. Me joudutaan ---- tattadadaaa ---- helvettiin! Sen sijaan kamalinkin pahantekijä, joka kuolinvuoteellaan tulee synnintuntoon ja ottaa Jeesuksen sydämeensä pääsee taivaaseen. Että näin fiksusti Jumala on asiat järjestänyt! Ja odotas tätä herkkupalaa - uskoa pitää aidosti!! Ei voi sanoa niin, että joo en mä oikeasti pysty uskomaan, mutta sovitaan niin että teeskentelen uskovani jotta pääsen taivaaseen. Ehei, uskoa pitää ihan oikeasti. Ja jos ei vaan pysty, tough luck! Taas napsahti miljardi triljoonaa vuotta helvettiä.





Vierailija:

Lainaus:

Haluaisin uskoa mutten pysty






tuollainen aivan surkea kotipsykologia jota te uskikset harrastatte. Tämmöisellä " vihamielisyytesi vaikuttaa pelolta" -höpinällä on tasan yksi tarkoitus, saada vastapuoli alakynteen ja kohottaa taas omaa arvoa. Mistä muuten on uskonnossa muutenkin kyse noin 60-prosenttisesti. Naamioitte alhaiset motiivinne hurskasteluun ja uskotte varmaan itsekin olevanne putipuhtaita pulmusia.



Nyrjähtävätkö aivosi, jos koetat asettua vastapuolen asemaan ja kuvitella hetken, että ehkä tämä kaksinaamaisuus aiheuttaa mun vihamielisyyden. Tsiisus...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat