Erilaisia näkökulmia kaivataan naisilta hassuun ongelmaan!!!

Vierailija

Otin tämän asian esille aikaisemmin mutta tässä selvästi sanottuna tilanne, niin jos saisi vielä erilaisia näkökulmia asiaan...

Mullon hassu ongelma. Yliopiston labratunneila yksi henkilökuntaan kuuluva nainen on flirttaillut mulle ihan selvästi, joskin hienovaraisesti. Itse olen bi ja hän on ollut joskus aikoja sitten parisuhteessa miehen kanssa mutta on nyt ollut pitkään yksin. Flirtit on ollut niin selviä että rohkaisin perjantaina itseni ja päätin lähettää hänelle tekstarin jossa kysyn että lähtiskö se viikonloppuna mun kanssa ulos. Mutta se ei vastannut mitään! Ei edes että ei nyt viitsi, mikä oli vähintä mitä se ois voinut tehdä ja homma ois jatkunut normaalisti. Nyt on pikkusen noloa tavata se pääsiäsien jälkeen kun seuraavan kerran olen samlla kurssilla sen kanssa! Eikö tuo minun lähestymistapa ollut ihan normaalia käyttäytymistä?

Kommentit (4)

Vierailija

suunnattuja erikoisia sanoja ja silmäniskuja. Ymmärtäisin jos hän olisi kaikille sellainen vähän " keimailija" mutta selvästi hän KIUSAA....

Vierailija

hän ei ole siis tarkoittanut sitä flirttailuksi. Minä olin nuorena useaan kertaan solmussa ihmisten kanssa, kun kaikki luulivat, että minä flirttailen. Enää ei luule - olen oppinut, miten toisille ihmisille hymyillään eikä vinkkailla...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat