Mulla MENEE HERMOT korviketetrojen kanssa!!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Auttakaa nyt tumpeloa!

Meidän neiti (8 kk) on juuri siirtynyt tissuttelusta pullotteluun ja noiden tetrojen kanssa mulla menee hermot! Sotken kaikki paikat! Melkein joka kerta onnistun läikyttämään maidot pitkin pöytiä ja jääkaappia! Miten se oikeen kannattaa avata? Oon koittanu sitä repäisyä ja sit leikkaamista silleen toiseen suuntaan kuin ne " repäisyt" ovat.

Olenko mä ainut tumpelo...?

Kommentit (3)

Vierailija

Esim. kauppareissuille otan mukaan tetran, mutta esim. mummulaan otan vaan jauhetta. Mittaan valmiiksi pulloon jauheen, ja mummulassa keitän veden, tai oikeastaan äiti keittää sen valmiiksi jo kun tietää että ollaan menossa. Kotona käytän vain ja ainoastaan jauhetta. On halvempaa, ja helpompaa :)

Eikä suttaa. Suosittelen!

Vierailija

Mulla meni myös niiden kanssa hermot aluksi. Kunnes keksin leikata sen auki yläsauman mukaisesti. Nostan ylös vain sen kulman jonka aion avata muuten tetrasta tulee niin " löysä" että osa maidosta tulee ulos kun ottaa kiinni. Leikkaan tetran auki ihan yläsauman läheltä ja käännän sauman pois edestä, varovasti nokka auki ja eikun maidot pulloon.

Tästä syystä kannan nykyisin saksia aina laukussa mukana.

Näin tetroja availlen syöttelen onnistuneesti jo neljättä vauvaa.

Toivottavasti tästä oli apua.

satuma77

Vierailija

Nykyään avaan sekä leikattavat että aukirevittävät tetrat auki niin, että kallistan tölkkiä, jotta aukaistava kohta jää " luoteeseen" . Tällä tavalla neste valuu pois aukon kohdalta. Sitten asettelen tuttipullon aukon siihen välittömään läheisyyteen ja that' s it. Tällä tavalla läikyttelyn vaara ei ole niin suuri. Toki sitäkin silloin tällöin tapahtuu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat