Vierailija

Haluatko tulla uskoon?







1. Jumala rakastaa sinua ja hänellä on hyvä suunnitelma elämääsi.



Jumala on luonut sinut ja olet ainutlaatuinen. Maailmassa ei ole ketään kaltaistasi. Koska Jumala on luonut sinut, et ole tarkoitukseton olento vaan elämälläsi on päämäärä. Sinun on mahdollista tietää, mistä olet tullut, kuka todella olet ja mihin olet menossa. Jumala rakastaa sinua.







2. Synti erottaa sinut Jumalasta.



Kaikki paha, joka meissä on, erottaa meidät täydellisestä rakkaudesta, Jumalasta. Jos olet rehellinen, joudut myöntämään, että teemme kaikki joskus vääriä asioita. Nämä saavat meidät häpeämään. Synti turmelee elämämme. Suurin tarpeemme on anteeksisaaminen. Sinä tarvitset anteeksiantamusta, ymmärrät sen tai et.







3. Jeesus kuoli sinun puolestasi



Kuolema on synnin seurausta. Jeesus kuoli sinun sijastasi syntiesi tähden. Hän teki sen, koska hän rakastaa sinua: hän ei halunnut sinun joutuvan maksamaan kaikesta siitä, mitä olet tehnyt väärin. Jeesuksen uhrin tähden syntisi eivät enää syytä sinua Jumalan edessä. Jeesuksen kuoleman tähden Jumala on valmis antamaan anteeksi jokaisen synnin, jonka olet koskaan tehnyt. Sinä voit vapautua syyllisyydestä, häpeästä, pelosta ja tuomiosta. Sinut voidaan sovittaa taivaallisen Isäsi kanssa juuri nyt. Voit puhdistua ja vapautua synnin vallasta. Koska Jeesus nousi kuolleista, sinusta voi tulla sisäisesti uusi ihminen.







4. Sinun on otettava tämä rakkaus vastaan



Sinun on otettava tämä Jumalan tarjoama lahja vastaan. Miksi siirtäisit huomiseen sen, minkä voit tehdä tänään? Nyt on hyvä päivä. Usko nämä hyvät uutiset, niin sinä saat voiman tulla Jumalan lapseksi. Vastaanota Jeesus sydämeesi ja elämääsi. Vastaanota anteeksiantamus ja pelastus. Vastaanota ilo ja rauha Herrassa.







Rukoile näin:







¿Jumala, uskon, että sinä rakastat minua. Tiedän, että olen poikennut tahdostasi ja tarvitsen anteeksiantamustasi. Uskon, että annoit Jeesuksen kuolla puolestani. Tahdon kääntyä pois synneistäni. Jeesus, uskon, että kuolit puolestani. Kutsun nyt sinut sydämeeni ja elämääni. Luotan ja uskon Sinuun ja tahdon ottaa sinut vastaan Herrakseni ja Vapahtajakseni. Aamen."







Saat uskoa, että Jumala on kuullut rukouksesi ja Jeesus on tullut elämääsi. Jeesus sanoo: Sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos (Joh. 6:37).











Mitä sitten?







1. Kerro jollekin uskostasi Jeesukseen. Uskosi vahvistuu.



2. Ala lukea Raamattua päivittäin. Aloita Johanneksen evankeliumista.



3. Ala rukoilla eli puhua Jumalan kanssa.



4. Hakeudu elävään seurakuntayhteyteen. Halutessasi Nokia Missio auttaa sinua löytämään sellaisen kotiseudultasi.



www. nokiamissio .fi

Sivut

Kommentit (72)

Vierailija

oletko todellakin noin TYHMÄ?? Etkö ymmärrä lukemaasi, kirjoituksessahan sanottiin, on olemassa vain yksi Jumala. Ei muita jumalia. En viitsi edes noin puupäälle ruveta selittämään äidinkielen perussääntöjä. Mene itseesi, ilkeä ihminen!!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:


Yksin tiedolla eikä yksin uskolla tee mitään. Ne ovat tyhjää kolinaa. Siksi sanoinkin, että minulla on tieto ja sen myötä usko.



Minäkin uskoin ennen, uskoin oikein todella, vailla mitään epäilystä. Mutta mitä minä tein uskolla ilman tietoa? En tiennyt mitään, en tuntenut itseäni, enkä Jumalaa, en jumaluutta itsessäni. En kyennyt tekemään hyvää, vaan ajattelin pahoja ajatuksia, tein vääriä tekoja ja pidin siksi itseäni syntisenä.



Sitten pyysin elämääni Jumalan valoa, ja että ymmärtäisin jotakin salatusta. Siitä alkoi elämäni valtavat muutokset. En olisi ikinä voinut kuvitella, mitä kaikkea on. Se tiedon määrä, mikä minulle on annettu...se rakkauden ja ilon määrä. Sanat eivät riitä kertomaan, eikä tätä voi selittää sellaiselle, joka ei ole itse kokenut samaa.



Nyt tiedän kuka olen ja tunnen todella, miten Jumala on minussa ja minä olen Jumalassa. Jokainen päivä on ihmeitä täynnä, joka päivä olen lähempänä totuutta, joka ei pala tulessakaan.






Minä näen pahan, äärimmäisen pahan kaikkialla ja näen hyvän Jumalan, joka on tätä pahaa paljon suurempi.



Rakastan Jumalaani täydestä sydämestäni ja takerrun häneen, koska on tämän maanpäälisen pimeyden keskellä ainoa kantava, hyvä voima. Usko on avannut silmäni näkemään kaiken selvemmin.



Jumala on todellakin rakkaus. Ja me palaamme takaisin hänen lapsikseen ja hänen yhteyteensä, kun pyydämme Jumalaa/Jeesusta elämäämme. Me emme ole Jumala, me olemme vain ihmisiä, syntisiä ihmisiä, joihin on jo syntymässä istutettu pahan siemen, ja pahuutta ja syntitaakkaamme olemme joka päivä pahoilla teoillamme lisänneet. Uskon kautta pääsemme osaksi Jumalaa. Vain usko Jeesukseen pelastaa meidät hukkumasta pimeyteen. Hän on meidän oljenkortemme ja käsi, joka pelastaa meidät.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:


Vierailija:

Lainaus:

Sinullekaan ap ei riitä, että ihmiset uskovat Jumalaan vaan siihen pitäisi uskoa SINUN tavallasi.









Vierailija

Yksin tiedolla eikä yksin uskolla tee mitään. Ne ovat tyhjää kolinaa. Siksi sanoinkin, että minulla on tieto ja sen myötä usko.



Minäkin uskoin ennen, uskoin oikein todella, vailla mitään epäilystä. Mutta mitä minä tein uskolla ilman tietoa? En tiennyt mitään, en tuntenut itseäni, enkä Jumalaa, en jumaluutta itsessäni. En kyennyt tekemään hyvää, vaan ajattelin pahoja ajatuksia, tein vääriä tekoja ja pidin siksi itseäni syntisenä.



Sitten pyysin elämääni Jumalan valoa, ja että ymmärtäisin jotakin salatusta. Siitä alkoi elämäni valtavat muutokset. En olisi ikinä voinut kuvitella, mitä kaikkea on. Se tiedon määrä, mikä minulle on annettu...se rakkauden ja ilon määrä. Sanat eivät riitä kertomaan, eikä tätä voi selittää sellaiselle, joka ei ole itse kokenut samaa.



Nyt tiedän kuka olen ja tunnen todella, miten Jumala on minussa ja minä olen Jumalassa. Jokainen päivä on ihmeitä täynnä, joka päivä olen lähempänä totuutta, joka ei pala tulessakaan.

Vierailija

u on jokaisella vain omasta itsestään - kenties vastaat niistä myös Jumalalle, jota nyt täällä urakalla haukutte. Joten jatkakaa toki, mutta tehkää se niin, että olette todellakin miettineet mitä sanotte.



Täällä ei monikaan välitä toisen arvomaailmasta tai kunnioituksesta näemmä mitään. Hyvä mieli??

Vierailija

Aidon jumalan kun löytää niin siltä ei tarvitse olla pyytämässä mitään.



Vierailija:

Lainaus:


En usko kristinuskon oppeihin. Minulla on Tieto ja sen myötä usko.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:


En usko kristinuskon oppeihin. Minulla on Tieto ja sen myötä usko.




Olen itse herännyt pimeydestä, jossa vaelsin, siihen kuului tieto, mutta ei usko. Nyt vasta näen, missä pimeydessä kuljin.



Kyse on uskosta, onko sitä vai ei. Usko pelastaa meidät. Muistatko Pietarin, joka käveli hetken veden päällä, koska uskoi, kun hän tajusi missä on, hänen epäuskonsa heräsi ja hän vajosi. Usko saa ihmeitä aikaan, usko siirtää vuoria, Jumalalle kaikki on mahdolllista.



Usko on ihmeellinen asia, joka kannattelee meitä.

Vierailija

ei ole muuta jumalaa kuin yksi ainoa raamatun osoittama jumala, raamatun mukaan jeesus on jumalan ainoa poika



hän on rauhanruhtinas hän on herra hän on kuningas hän on maailman valkeus hän on toivo hän on pelastus



julistan vangituille vapautusta kahlituille kahleiden kirpoamista

nyt löytyy avaimet kahleisiiin jeesukselta



hänen verensä kautta tulee vapaus

hänen ristinsovituksensa kautta syntien anteeksisaaminen, armo



jokaiselle joka ottaa hänet vastaan

ja hänen sovitustyönsä synneistään omakohtaisesti vastaan

tulee oikeus tulla jumalan lapseksi!



ja pelastus joka tulee jumalalta

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:


Ensin puhutaan jeesuksesta ja jumalasta ja sitten sanotaan, että ei ole muita jumalia. Kyllä siinä väkisinkin tajuaa niin että jeesus ja jumala on niitä jumalia ja sitten ei saa pitää muita jumalia niiden lisäksi.




Jeesus oli Jumala joka tuli ihmiseksi maan päälle, hän tietää mitä on olla ihminen ja kärsiä. Niin paljon Jumala meitä rakasti, että hän halusi tulla keskellemme ja lähelle meitä kertomaan itsestään.



Jeesus on Jumalan maanpäällinen ihmismuoto ja siten erillinen olento. Hän on samaan aikaan ihmisen poika ja Jumalan poika. Jeesus on yhteytemme Jumalaan, koska hän on osa Jumalaa. Me voimme samaistua Jeesukseen, koska hän tietää mitä on ihmisen kärsimys.



Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat