Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei!

Hakusessa olisi kirppisvaatteita vauvalle, makuuvaunut parvekkeelle ym. Suositelkaapa Turusta ja lähiseudulta hyviä kirppiksiä mistä olette itse löytäneet vauvalle tavaraa. Olen käynyt nyt yhdellä kirpputorilla ja siellä oli kovin vähän vaatteita ihan pienelle vauvalle (50-70 cm) tai sitten vaatteet olivat hirmu huonossa kunnossa.

Onkohan niin että kauppa on siirtynyt lähinnä nettiin? Minusta olisi kuitenkin kiva päästä näkemään tuote livenä ennen ostoa.

Kommentit (6)

Vierailija

Moi.

Mulla olis tosi paljon pieniä vauvan vaatteita sekä tytölle että pojalle. Ne ovat vähän käytettyjä ja siistejä, osa kuin uusia. Voisit tulla itse katsomaan ja valitsemaan. Jos kiinnostaa, niin laittaisitko sähköpostia osoitteeseen teametso.luukku.com

Vierailija

Oletko käynyt Manhattanin Center kirppiksellä? Siellä on hirveästi tavaraa ja varsinkin pieniä hyväkuntoisia vaatteita löytyy helposti.

Toinen suosikkini on Pääskyvuoren kupeessa (Varissuolle mentäessä )eli Linkkikirppis. Sieltä voisit ehkä löytää parvekevaunutkin...Molemmat ovat siistejä kirppiksiä. Kolmantena voisin mainita Piispanristillä olevan kirppiksen (ihan siinä Bilteman vieressä). Se on kyllä aika pieni, mutta kyllä sieltäkin voi löytöjä tehdä.Onnea metsästykseen...

Vierailija

Tettuliina:

Lainaus:

Moi.

Mulla olis tosi paljon pieniä vauvan vaatteita sekä tytölle että pojalle. Ne ovat vähän käytettyjä ja siistejä, osa kuin uusia. Voisit tulla itse katsomaan ja valitsemaan. Jos kiinnostaa, niin laittaisitko sähköpostia osoitteeseen teametso.luukku.com

Kirjoitusvirhe iski: oikea osoite on siis teametso@luukku.com

Vierailija

jos lähdet liikkeelle sunnuntaina niin Kodin Anttilan alakerrassa on paljon myyjiä, taitaa olla vielä auki toukokuun alkuun, jonka jälkeen aukeaa ulkopaikat esim. Länsikeskuksen Hesen " pihalla"

Vierailija

joka on T-talolla Hannunniitussa.

Meillä olisi myös tarpeettomat Teutonia yhdistelmärattaat kovalla kantokopalla, jotka olen valmis myymään edullisesti jos vain ostaja löytyisi. Tyttöjen pieniä lastenvaatteitakin (50-62 (68) cm) löytynee.

Kiinnostaako tulla katsomaan?

Jos kiinnostaa ota yhteyttä sähköpostiini: selmastiina@hotmail.com

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat