Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko muita jotka ihmettelevät, että miten kummassa tää pari saa aina niin hyvät arvostelut / pisteet tuomareilta?

Mun mielest niitten tanssien teema on aina samanlainen ja Kristiina on sellanen pökkelö!

Kommentit (9)

Vierailija

ja sitten toiseksi pariksi finaaliin vakiokurko Metsäketo

ovat eri tyylisiä mutta mutta näistä olen pitänyt koko ajan ja kas kummaa ovat kolmen kärjessä

Vierailija

Muilla se vaan on sellainen tanssitanssi kohtaus, mutta Markolla ja Kristiinalla siinä on mukana sellainen tarina fiilis :)

Siinä parissa todellakin on tuollainen jännä eroottinen lataus ja ehkä just siks, että ikäero menee ns. väärinpäin. :)

Jone on ollut mun suosikki, siks kun on jännä nähdä hänet noin päin telkkarissa, eikä tuomarina. Mutta Kristiinalla ja Markolla näyttää synkkaavan hyvin ja se tunnelma heidän välillään on ihan käsin koskeltavissa ja siinä parissa on jotain sellaista taikaa :)

En siis usko, että pelkkiä säälipisteitä olisi, kyllä siinä on jotain ihan muutakin :)

Vierailija

ja Marko liehittelee häntä siinä ympärillä. Ihmettelen tosiaan, että heidän " eläytymistään" kehutaan joka kerta. Tanssia ei kommentoida oikeastaan ollenkaan... Jokainen tanssi näyttää samalta, poikkeus oli eilinen valssi.

Vierailija

Vierailja:

Lainaus:

Muilla se vaan on sellainen tanssitanssi kohtaus, mutta Markolla ja Kristiinalla siinä on mukana sellainen tarina fiilis :)

Siinä parissa todellakin on tuollainen jännä eroottinen lataus ja ehkä just siks, että ikäero menee ns. väärinpäin. :)

Jone on ollut mun suosikki, siks kun on jännä nähdä hänet noin päin telkkarissa, eikä tuomarina. Mutta Kristiinalla ja Markolla näyttää synkkaavan hyvin ja se tunnelma heidän välillään on ihan käsin koskeltavissa ja siinä parissa on jotain sellaista taikaa :)

En siis usko, että pelkkiä säälipisteitä olisi, kyllä siinä on jotain ihan muutakin :)

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat