Mikä avuksi leuan finneihin? Voiko laittaa jotain sibicorttia tai vastaavaa?

Vierailija

Auttakaa nyt! Pääsiäiseksi pitäisi päästä edustuskuntoon ja leuka sekä suun ympäristö täynnä punoittavia näppylöitä. Pari megafinniä siinä näppylöiden seassa ysvällä ihon alla myös. Saisko lekurilta antibiootit? Mulla olis kyllä yksi V-pen -resepti kotona, auttaisko se jos hakisin ne ja alkaisin popsia? En viitsis turhaan niitä antibiootteja syödä..

Kommentit (7)

Vierailija

hormonaalisiin asioihin, eikä siis välttämättä niinkään teiniyteen. Vieläkin jos finnejä tulee, niitä tulee oikeastaan pelkästään vain leuka-alueelle. Ennen kuukautisia tilanne on pahin. Yritä olla puristelematta, finnit saattavat hyvinkin kadota nopeasti, kun kierto etenee. Muutoin menee loppukuu arpien kanssa tuskastellessa. Tsemppiä!

Vierailija

voi olla ettet pääsiäiseksi saa niitä kaikkia pois joten käy ostamassa hyvää meikkivoidetta äläkä ainakaan mene puristelemaan niitä

Vierailija

hormonaalisista syistä johtuvia. Antibiootit auttivat minulla vain sen ajan kun niitä söin. Diane Nova -ehkäisypillereistä sai pidemmän avun. Ainakin minulla kuitenkin aika oli paras apu. Peitevoidetta ja iloista ilmettä kasvoille!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat