Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tämä pino on meille jotka toivoimme pikkukakkosta ja nyt haaveemme on toteutunut!

Kaikki kahden lapsen äidit pinoon!

tässä pino,jatkan kohta...

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

täällä virvotaan vasta nyt pääsiäislauantaina,esikoinen ei ole vielä koskaan virponut,nyt voisi muuten mutta tullaan kotiin vasta lauantaina ja ei sitten enää ehdi/jaksa mutta koitan ensi vuonna koittaa sitä.

Vierailija

HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!

palaan koneelle lauantaina tai sunnuntaina.

Huomenaamulla lähdetään sinne Kurikkaan Juhon kummeille!

moikka!

pakkaan tässä(kuten näkyy)=) heh

äityliini ja Juho 281105

Vierailija

Mäkin oon hengissä heh heh=)

Eilen vaivasi aika karsee krapula,sen tunnustan tässä ja nyt=)

Tanssinkin niin paljon että oikean jalan polvi oli aivan sökönä mutta on nyt jo parempi,eilen en Juhoakaan pystynyt kantamaan...

mutta HAUSKAA OLI JA TOSI PIRISTÄVÄÄ!!

En oo kaverin kanssa moneen vuoteen päässyt mihinkään joten se oli mahtavaa!

Yöunet jäi toissayönä 2,5 tuntiin mutta viime yönä 22:30-6:15 nukuin.

Juho on alkanut nukkua ulkona aina vaan paremmin,reissussakin nukkui perjantaina 3h ulkona ja eilenkin 2h,sisällä tunnin pätkiä eli minäpäs alankin laittamaan useammin poikaa parvekkeelle nukkumaan,aluksi kun tottui ja nukkui paremmin sisällä.

Katri ei trullitellut kun vasta eilen iltapäivällä iloisina mutta väsyneinä kotiuduimme(Katrilla oli siellä leikkikaveri,2,5v tyttö).

Mutta pääsiäispupu oli piilottanut pääsiäismunia ja niitä etsi ja löysi jo=)

äityliini ja Juho 20 viikkoa tai jotain=4,5kk+risat

p.s.ei ole Juho oppinut nyt mitään,ei käänny vieläkään,kyljelleen heivaa ja välillä on yrittänyt kääntyä mahalleen mutta käsi jää hankalasti ja sitten heivaa vaan selälleen itsensä mutta ei sitä kiirettä ole.

Vierailija

sössöti söö=)

Toi ei meinannut vauvan kieltä vaan sitä että mun poski ja kieli on niin puutuneet.Paikkasivat hamppilääkärissä 45 min.yhtä reikää,voi tuskaa=(

Mä tunnetusti pelkään ja inhoan hammaslääkäriä ja vielä 3 reikää jäu,huoh...

Juho murunen nukkuu päiväunia jotka niitä tunnin pätkiä meillä nykyään joitakin poikkeuksia lukuunottamatta.

Mies menee ostaan kohta uuden hellan meille,pakko kun ei uuni paista enää kunnolla,menee vaan pilalle kaikki tekeleet ja onhan tuo tosi vanhakin.

Räntää sataa*voi masis*

Mutta perjantaita odotan aivan hulluna,ihanaa eli siis Juhon kummeille yökylään(sinne tulee mun isä ja siskokin) ja bilettämään tyttöporukalla*jes*

äityliini ja Juho 4,5kk

Vierailija

ihanaa kun pääsiäinen lähenee ja mennään Juhon kummeille yökylään ja perjantaina meen bilettämään,kyllä tekee niin hyvää tässä tilanteessa mikä on nyt meneillään ja muutenkin..

Juho heräs 6:40 syömään ja oli kakannutkin yöllä mitä ei aikoihin ole tapahtunut.

Eipä meille kummempaa,mies siis lomalla ja koitan nyt kun vielä nukkuu niin käydä koneella!!

äityliini ja Juho 4,5kk(tasan 19 viikkoa)

Vierailija

Eikös nyt siis sellainen ole...

Täällä elämä menee edelleen samaa rataa. Esikoinen kiukuttelee ja yritän parhaimman taitoni mukaan olla raivostumatta. Ehkä hieman rauhoittunut kuitenkin jo. Ja välillä yritän vaan antaa huudon mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Pienemmällä ensi tiistaina neuvola. Kiva nähdä taas miten poika kasvanut! Vielä mennään pelkällä maidolla, ja ajattelin vielä sen kuukaudenkin mennä. Lauantaina siis poika 5kk. Onko muita vielä täysimetyksellä?

Minkäslaisia pääsiäissuunnitelmia teillä? Paitsi Äitiliinin tyttöjeniltabiletys (oon kade!):) Meille tulee huomenna esikoisen kummit perheensä kanssa yöksi. Ehkä muutaman saunasiiderinkin otan. Sunnuntaina menen kotiini pienemmän kanssa autteleen omaa äitiäni valmisteleen maanantaina olevien pikkusiskoni rippijuhlia. Mies saakin tulla esikoisen kanssa vasta maanantaina, niin saadaan rauhassa häärätä.

On niin ihanaa, kun tulee kesä!! Joku puhui viime viikolla kesäsuunnitelmissa Sea Lifesta, tai jostain vastaavasta. Kukakohan se oli...? No, mutta piti kysymäni, että millainen paikka on ja missä?

Hyviä pääsiäisiä kaikille!

Toivottelee Minsku ja pojat

Vierailija

Kauhean nopeasti mennyt tää pääsiäinen, vaikka ollaan oltu ihan kotosalla. Ollaan yhdessä ulkoiltu, kyläilty ja syöty hyvin ja paljon :)

Olen sentään jotain hyödyllistä saanut aikaan kun siivosin tyttöjen vaatekaapit ja laitoin taas pienet vaatteet pois ja tein tilaa uusille sekä laittelin vaatteita kirppikselle. Mies kaivoi grillin ja pihakalusteet esiin ja eilen jo grillattiin takapihalla ekat makkarat! Voi sitä ihanaa grillin tuoksua :)

Tytölle kaivettiin fillari varastosta ja on taas ihan innoissaan pyöräillyt. Tänään oltiin lenkillä ja esikoinen jaksoi pyöräillä n. 3 km.

Äityliini: kuulosti tosi hauskalta teidän baari-ilta... nyt alan katsoa omaa kalenteria ja suunnitella myös pientä " tyttöjen iltaa" .

Olen kyllä sitä mieltä, että pieni vapaa ilta auttaa taas jaksamaan arkea ja piristää varmasti mieltä. Sitä univelkaa ei vaan jaksaisi lisätä...

Nyt päiväkahvin keittoon!

Vierailija

kiitokset joeelalle tsemppauksesta! toivotaan ettei meilläkään tää kauaa kestäisi ja tyttö onkin tänään jo paljon parempi kuin eilen. niklas tosin on itkuisempi, mutta toivotaan että antibiootit alkaisivat purra kohta.

ja minskulle voimia! täällä kans räjähdellään aina pienin väliajoin... huono omatunto tulee jälkeenpäin, mutta ekaks kyllä tuntuu että räjähdän aivan varmasti! ja kuhan osaa anteeks pyytää, jos ihan kamala on ollut niin sillä päästään jo mun mielestä pitkälle!

kuukautisetkin (tai mitkä nyt olivatkaan) loppuivat jo, joten elämä hymyilee hieman enemmän kuin eilen!

mutta niklas heräsi just kun pääsin koneelle, joten täytyy mennä pelastamaan toi herra, ettei tipu sängystä... (nukkui meidän sängyssä 3½ h päikkärit)

viivi ja kipeä pesue

Vierailija

kuukautisetkin taisivat alkaa samaan syssyyn... lauantaista asti on vuotanut, voi tätä naiseuden ihanuutta! toivon ettei tule pitkään aikaan uudestaan...

Vierailija

Mullapa oli vieras nuori mies klo 7:15 keittiössä tänään=)

heh heh,sähkömies se vaan oli joka laittoi uuden hellan kiinni,nyt saan taas leivottua kun on toimiva uuni.

Mä kyllä leivon tosi harvoin...

tein vatsalihasliikkeitäkin 50 aamulla,kunpa se tulisi tavaksi niin vois joskus toi maha kadotakin...

äityliini ja Juho 4,5kk

Vierailija

minäkin siis täällä. Täällä taudeista päästy melkein kokonaan. Tytöllä yskä vaivaa vielä nukkuessa, mutta muuten jo aika hyvä tilanne!

Mekin tänään ulkoiltiin koko perheen voimin. ja maalailtiin munia ja koristeltiin pajunkissaoksia. Meillä on muuten tytöllä joku ihmeen kiukuttelu vaihe menossa... hermo meinaa mennä koko ajan... Aina joku huonosti ja jostain tarvitsee valittaa!

No meilläkin alkaa lapset sammua ja taidetaan istahtaa sohvalle ja laittaa DVD pyörimään ja ehkä mekin voitaisiin kaivaa viinipullo esiin (joeelan suunnitelmista innostuneena...)!

Toivottavasti äityliinillä on oikein hauska olta tänään! kerrohan sitten mitlä " vapaus" tuntui, itse kun en enää muista...

Viivi

Vierailija

Meillä nuorempi sai ekaa kertaa soseit tänää, peruna maistu ihan hyvin... Jotenki tuki sellane olo et nyt tarvii aloittaa ja poikahan söi 2 teelusikallista!!!

Meillä mies iltavuoros ja aamupäivän kyseli moottoripyörä juttui ja mä sain uuden puhelimen vastineeks ku lupauduin kustantaa kortin syndelahjaks...

mut pitää mennä... taas kerran...

Vierailija

Olipas lyhyt viikko, ihanaa!

Tänään oli kahvitreffit kavereiden&vauvojen kanssa ja esikoinen oli mukana... ihan kivasti jaksoi istua paikalla oma nukke sylissä noin tunnin. No se riitti minullekin, sain päivitettyä parhaimmat juorut :)

Nyt omaa " laatuaikaa" kun mummi haki tytsyn leikkimään, mies kaupassa tekemässä pääsiäisen ruokaostoksia, baby nukkuu ja kohta alkaa KAUNIIT JA ROHKEAT :))) En muista milloin viimeksi katsonut telsua tähän aikaan.

Meillä ei ihmeempiä pääsiässunnitelmia... ollaan kotosalla ja tapaillaan kavereita. Sekä huomenna että lauantaina ollaan menossa kavereille syömään, joilla myös lapsia, että ihan rauhallisissa merkeissä mut pari lasillista viiniä aion kyllä naukkailla. Ja täällä myös yksi " kateellinen" äityliinin tyttöjen illalle... pidä oikein hauskaa ja tule sitten kertomaan millainen meno oli!

Nyt sohvalle!

Vierailija

Meillä vähän parempi maanantai kuin viikko sitten kun esikoinen kipeä ja itse aivan puhki... eli nyt lapset terveenä ja itsekin yllättävän pirteä vaikka yöt menee edelleen 2h unipätkissä :(

Meillä alkaa olla vähän jo rytmiä päivissä eli vauva nukkuu kahdet päiväunet, toiset sisällä (1-2h) ja toiset ulkona (2-4h), illalla mennään nukkumaan n. klo 20.30-21.30 ja aamulla herätään n. klo 8. Herätys on lähes aina samaan aikaan riippumatta monelta illalla mennään nukkumaan. Ja " yörytmi" oli esim. viime yönä seuraava: klo 20.30 hieroi silmiä joten vein omaan sänkyyn hereillä ja jäi kiltisti, heräsi 23.30 yritin tuttia mutta ei niin syötin, heräsi 02.00 tutti ei kelvannut ja taas syöttö, heräsi 04.00 tutti kelpasi, heräsi 06.00 syöttö ja siirsin meidän sänkyyn kun jokelteli ja tutti tippui koko ajan omassa sängyssä valvoi n.20 min, heräsi 08.15 ja syöttö... ja ylös sängystä!!!

ELI jonkun heräämisen vois vähentää... mutta näin pienellä (4,5kk) ei taida muu auttaa kuin aika...?!

Olen muuten huomannut, että itselläni auttaa todella paljon kun saan aamulla nukkua esim. 06.00-8.30 se on mulla todella syvää unta. Tänäkin aamuna mies heräsi esikoisen kanssa 7.00, puki ja syötti ja vei tarhaan :) Mies kyllä hoitaa esikoisen aina kun mahdollista eli viikonloppuisin aina ja viikollakin ellei kiire töihin eli ehkä parina aamuna.

Oliko muilla eilen ohjelmassa virpomista?

Meidän esikoinen kävi eilen virpomassa ekaa kertaa mummeilla ja naapureilla. Antoi hyvin meikata poskipunaa ja pisamia sekä pukea päälle vähän asusteita. Ja oli niin liikkiksennäköinen :)

Ja tänään kävin poliisiasemalla anomassa vauvalle passia Tallinnan matkaa varten :)

Paljon taas asiaa! Hauskaa viikkoa!

Vierailija

Onneksi teillä jo melkein parannuttu:)

Meidän tytölläkin yskä kesti melkein viikon ja annettiin cocillana yskänlääkettä iltaisin vaikka päivä menikin ilman yskää. Niin ja laitettiin tietosanakirjat tytön sängyn pääpuolen jalkojen alle, jotta helpottaisi hengittämistä ja tais vähän auttaakin!

Kävin tuolla vastaamassa kun joku kysyi milloin baariin ekan kerran... haikeana muistelin hulvattomia " baarikeikkoja" tyttökavereiden kanssa :) Tosin esikoisen aikana oli paljon suurempi kiire baariin kuin nyt... mutta ennen kesää olis tarkoitus kyllä lähteä kavereiden kanssa rilluttelemaan. Esikoisen jälkeen saatettiin lähteä miehen kanssa yhdessäkin ulos ja tyttö mummin luo, mutta nyt ei taida mummi ottaa ainakaan vielä kahta lasta joten mies saa jäädä lasten kanssa kotiin ja minä lähden omien kavereiden kanssa.

Mites muut TP:t... ootteko ollu baarissa pikku kakkosten jälkeen?!

Täytyy vähän puolustautua... vaikka en ole ollut baarissa niin olen ollut kaupungilla syömässä kavereiden kanssa kerran (poissa 5h), kampaajalla (4h), kosmetologilla (3h) ja joka viikko käyn kerran jumpassa (poissa aina 2h) :)

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat