Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[size=4][color=CD00CD]Kuumeilevat clomistit

[size=2][color=CD00CD]yöö [size=2][color=808080]Syön toista kiertoa clomeja, viime elokuusta on kolmatta lasta toivottu

[size=2][color=CD00CD]LiisaM [size=2][color=808080]Meillä on yksi clomialkuinen lapsi 2004. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.

[size=2][color=CD00CD]Hanna [size=2][color=808080]Yritys aloitettu 06/04 ja tämä on nyt neljäs clomikierto eli clomit aloitettu 01/06. Yhtään lasta ei ennestään ole. Ite oon 23v. ja mieheni 30v.

[size=2][color=CD00CD]Olvi

[size=2][color=CD00CD]Adette [size=2][color=808080]Minä vuosimallia-79 ja avopuoliso vm-80 ja esikoista yritetään. Yritys aloitettu syyskuussa 2005 ja terolutit aloitettu tammikuussa 2006 säännöllistämään kiertoa ja nyt huhtikuussa 2006 aloitan clomifenit ja terolutit.

[size=2][color=CD00CD]Irmeli72

[size=2][color=CD00CD]omppu03

[size=2][color=CD00CD]Sätky [size=2][color=808080]Ennestään on olemassa yksi clomi-tyttö joulukuulta 2003. Tätä toista nyt toivottu viime kesäkuusta lähtien. Clomeilla on menossa 1. kierto ja otin niitä kp3-7.

[size=2][color=CD00CD]marrasmamma [size=2][color=808080]Toinen clomi kierto lopuillaan, teroluteja olen jo syönyt 6 kk, ja niitä jatkan. Mulla aikaisemmasta liitosta tyttö-99 ja poika -00, luomuna tulleet ja helposti. Tätä vauvaa yritetty 2vuotta 2 kuukautta, yksi km 1 vuosi ja 2 kuukautta sitten.

[size=2][color=CD00CD]Kaipuu [size=2][color=808080]2. clomikierto menossa,ei seurantaultraa, annos 100 mg kierron 5-9.

[size=2][color=CD00CD]Pömppö79 [size=2][color=808080]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään.

[size=4][color=CD00CD]Plussanneet clomistit

[size=2][color=CD00CD]Kanelisokeri la 19.11.

[size=2][color=CD00CD]Viliweera

[size=2][color=CD00CD]pipu-77

[size=2][color=CD00CD]Severon

[size=2][color=CD00CD]Ulriina

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Aika samoissa mennään. Täällä kp 22/?. Kysymysmerkki siksi, että nyt eka kierto clomeilla+teroilla, eikä tietoakaan, kuinka pitkä kierto tulossa. Keskiviikkona siis viimeinen tero nassuun ja sitten odottelemaan, mitä tuleman pitää. Menkkoja en todellakaan halua odotella, kuten ei kukaan meistä, mutta kuitenkin pelkään, että ne sieltä taas kurvaavat:(. Lämpöjä kun olen mittaillut, niin niiden mukaan koko ovista ei ole tapahtunut. Ovislimoja kyllä oli kp 15 asti ja lämmöt nousivat kp 16 ja 17 hieman yli 37, mutta se taisi johtua vaan flunssasta, jota podin koko viime viikon. Nyt siis lämmöt taas siinä normaalilukemissa 36,5. No, ovistestejä tilailin (Acon) ja ne tulivatkin jo viime parjantaina. Toivon teitty, ettei tarvitsisi käyttää...

Mitäs pääsiäissuunnitelmia teillä on? Me lähdetään piknikristeilylle ja käydään sukulaisissa. Onkin muuten tyttärelle ensimmäinen laivareissu!

Gallup vielä: Mikä kp teillä on ovis? Ilmoittakaa myös clomien määrä ja kp:t milloin syötte niitä!!!

Itse en osaa sanoa varmaksi vielä oviksen ajankohtaa, kun luulen ettei sitä tapahtunutkaan, mutta clomeja söin kp 5-9 50 mg/vrk. Jatkossa syön varmaan kp 3-7, kuten silloin joskus vuosi takaperinkin (muistaakseni se lääkäri sanoi clomien olevan silloin tehokkaampia).

Mukavaa alkanutta viikkoa ja toivotaan plussia pääsiäisnoidalta!!!

Vierailija

kaikille...eli mä syön clomeja (eka kierto kun syön) kp 3-7 ja yksi kappale näin parilla ekalla kierrolla.. ja tänään on kp 13/28 ja tuli ovistestiin kunnon plussa..eli tänään sit ahkeraan heilutaan peiton alla ja myös ehkä huomenissa vielä...

Muuten ei tänne suuntaan kummepia kuulu... oon vaan ootellu tätä puolta väliä kierroista ja milenkiinnolla ootellu että tuleeko ovistestiin plussa.. kun muissa kierroissa missä en vielä clomeja syönuy ni se testi näytti monena päiväna kokoajan samanvahvusia viivoja ja nyt tässä kierrossa eka näytti haaleeta ja tänään sit tumma viiva oli..et eiköhän clomit siinäkin oo auttanu..nyt sit to aloitan terot ja sit vaan saa ootella ja ootella..toivotaan että + tulis sit siitä toisestakin testistä...

Mut eipäs kummempia kun rupean siivoileen ja mietin että mitä kivaa illaksi keksisi miehelle...jotain romanttista yritän keksiä....

Adette

Vierailija

Hanna kyselit tarkempia tietoja.

Clomifen 50 mg x 2 kp 5-9. Aloitettu 16.2.06. Aiemmin käytössä vuosia sitten n. 1/2 v. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet.

Vierailija

Ovis on ollut aina kp16. Tähän ei vaikuttanut edes Clomit. Tosin nyt menossa vasta eka kierto ja noiden vaikutushan pitäisi tehostua ajan kuluessa (eli ensi kierrossa vaikutus on voimakkaampi kuin tässä kierrossa jne.). Muniksen kasvukipua kyllä tunsin pari päivää ennen ovista (todettu tikuilla + lämmöillä), kun normaalisti ei ole mitään tuntoja. Tuon takia aloinkin epäillä, että ovuloinko edes luonnostani ollenkaan, vaikka ultrallakin on nähty johtava folliikkeli.

Clomeja otan 2/pvä kp:t 3-7. Samoin ennen ekaa raskautta.

Me lähdetään pääsiäiseksi mun vanhempien luo kyläilemään. Pidetään vielä seuraava viikkokin lomaa ja silloin on vuorossa anoppila. Kivaa nähdä kummilapsia ja muita tuttuja pitkästä aikaa :-)

Vierailija

Heippa,

pisti silmään tuo raskaustestien tekeminen. Tässä on varmasti olemassa kaksi koulukuntaa. Itse olen sitä mieltä, etten millään voisi ostaa etukäteen testejä, koska se toisi huonoa onnea. Enkä millään pystyisi tekemään raskaustestiä, ellei kuukautiset ole kunnolla myöhässä. Miten muut ajattelette asiaa?

Olvi

Vierailija

Onnistuihan se lista teko vihdoin kun vain tarpeeksi kauan viitsi testailla.

Laittaisitteko jokainen tietoja itsestänne, osa onkin laittanut mutta voisin vähän muokata listaa. Eli jos vaikka ikä, milloin yritys aloitettu, milloin on clomit aloitettu kuukausi ja vuosi, minkä verran lapsia ennestään, jos on niin vaikka heidän syntymävuosi ja et onko nämä clomilapsia vai oletteko ihan uusia clomisteja. Voisin sitten päivittää listaa ja jos huomaatte, että joku puuttuu niin kertokaa siitä myös jotta voin sitten lisätä. Tai jos olen kirjoittunut jonku nimen väärin.

Sit vähän omaa napaa Eli kp21/25-28, joten piinaa!

Aurinkoista päivän jatkoa, vaikka ei täällä meillä ainakaan aurinko paista ;)

Vierailija

Eipä taida tarvita testailla perjantaina... Alkoi nimittäin hailu vuoto :-| Viimeistään sitten huomenna alkaa se kunnon putous.

Pettymys on tietysti taas kova, kun oireitakin oli (vaikka yritinkin malttaa ja uskoa, että ne johtui vain Clomeista). Ensimmäinen kerta, kun oviskin oikeasti tuntui joltain...

Ja ensi viikolla pitäisi mennä moikkaamaan tuttavaperhettä, joka onnellisena odottaa toistaan. Heidän esikoinen on saman ikäinen kuin meidän. Onneksi tässä ehtii olla muutama päivä välissä niin pahin pettymys ehtii mennä ohi.

Vierailija

Nimimerkki: Omppu

Oma ja miehen ikä: hiukan yli 30 v.

Lapsia ennestään: 3 lasta

Ehkäisy jätetty pois: 9/05

Kolmas clomikierto meneillään. Ekat lapset saatu luomuna. Nyt siis joulun aikaan todettu pco, jonka jälkeen clomit käytössä.

Vierailija

Moi,

onko teille tullut clomeista pahoinvointia ihan kierron loppuvaiheessa? Olen jo pari päivää kärsinyt inhottavasti etovasta olosta, enkä usko, että se on mitään mahatautia. Raskaana en usko olevani, joten ajattelin clomien aiheuttavan minulle tuollaisen mukavan pms-oireen. Ei kiva ollenkaan :(. No, eipä tule syötyä liikaa suklaata näin pääsiäisenä :).

Mukavia pyhiä! Toivottavasti joku käy lukemassa, että saan kuulla muidenkin kokemuksia clomien sivuoireista. Hanna, testasitko jo uudestaan?

Olvi

Vierailija

Hanna onnea huomiseen testaukseen!

Mun pitäisi parin päivän sisään päättää jatkanko clomifeneja vai en.

Kumma kyllä, mutta en ole enää " vauvakuumeessa" niin miksi niitä käyttäisin. Auttavathan ne kyllä paremmin ovuloimaan. Valinnat ja päätökset ovat joskus vaikeita - varsinkin näin ison asian suhteen.

Vierailija

Jos vain kerkeän niin päivittelen huomenna tuota meidän listaa. Hyvä kun ilmoitatte kuukauden vuoden milloin mitäkin on taphtunut niin pysyy sitten vaikka puolen vuodenkin päästä selvillä jos joku vielä täällä on (toivottavasti päästää kaikki kuitenkin pian tuonne odotuspuolelle), mutta kuitenkin helpompi sillai mitä et vaikka toinen clomikierto menossa, enkä tiedä teidän kaikkien kiertojen pituutta niin en viitsi ruveta arvailemaan kuukausia. Jos vain viitsitte niin ilmoitelkaahan niitä tietoja. Mun mielestä näin olis hyvä, mutta tottakai jos jollain on jokin muu idea niin voidaan sitä käyttää, onhan tämä kuitenkin yhteinen lista :)

Vähän omaa napaa,Nyt sitä nipistelyä ei tänään ole oikeastaan tuntunut lainkaan, joten taisi sitten johtua jostain muusta. Kp22 menossa ja parin päivän päästä pääsisi testaamaan kun vain malttaisi odottaa. Taas alkaa pikkuhiljaa tulla sellainen " märkäolo" se on oikeastaa mulla ainoa mistä tiedän et menkat alkaa muutaman päivän päästä. Se vähän vie toivoa, mutta onhan niin moni sanonut olleensa ihan varma et menkat alkaa kun on ollut kaikki mahdolliset menkkaoireet, mutta kuitenkin ovat sitten ollet raskaana. Eli ei peliä ole vielä menetetty.

Vähän luulen, että joudun kyllä testaamaan torstaina joka olis siis kp24/25-28, siihen asti maltan odottaa mutta kauempaa en. Tilasin jo kotitesteiltä advance-testejä 3kpl, herkkyys niissä on 10.

Mukava kuulla, että kanelisokeri sai hyviä uutisia ultrassa ja sydänäänet kuultiin.

+++säteitä kaikille.

Vierailija

Moi,

nyt on ensimmäinen kierto clomien kanssa takana. Harmi, ettei se jäänyt viimeiseksi, kuukautiset alkoivat tänään. Ensimmäisen kierron antia oli todennäköisesti ovulaatio ja normaalin pituinen kierto, kipeät rinnat pari viikkoa sekä pahoinvointia ja huippausta viimeisen viikon ajan. Tänään alkaneen kierron kokeilen nyt lääkärin ohjeen mukaan ilman clomeja, hänen mukaansa kroppa usein toimii normaalisti toisenkin kuukauden putkeen. Toivotaan parasta.

Hannan saamia vihjeitä poppakonsteihin odotan minäkin innolla, pitäisiköhän yrittää greippimehua tms. :).

Täytyy jatkaa taas tanssi-ohjelman katsomista. Kenet veikkaatte putoajaksi? Minä löisin vetoa Jonen tippumisen puolesta :).

Olvi

Vierailija

kaipuu:

Lainaus:

Hanna kyselit tarkempia tietoja.

Clomifen 50 mg x 2 kp 5-9. Aloitettu 16.2.06. Aiemmin käytössä vuosia sitten n. 1/2 v. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet.

Ikää 40+

Vierailija

Enää yksi työpäivä tämän jälkeen ja sitten neljä vapaata!!! Mies haki eilen laivaliput, kun sinne piknikristeilylle mennään. Toivottavasti sää säilyy yhtä kauniina kuin nytkin on täällä etelässä.

Monella on testauksen paikka pääsiäisen tienoilla, plussaonnea vaan! Mun ei varmaan tarvitse tuhlailla testejä, kun luulen ettei sitä ovistakaan tapahtunut. Nyt siis kp 24 ja tänään otin viimeisen teron. Kuinka nopsaan vuoto alkaa yleensä viimeisestä terosta? Ensi kierrosta aion syödä clomeja kp 3-7 ja ovistestailut aloitan kp 11. Jos ensi kierrostakaan ei tule ovisplussaa ja lämmöt nouse, niin sitten marssin taas kerran lääkärille ja vaadin joko clomiannoksen nostoa taikka irrotuspiikin mukaan. Alkaa mennä hermot tähän jatkuvaan pettymiseen, yritystä kuitenkin on jo taas kaksi vuotta ja vuosi viimeisestä keskenmenosta... Mutta onneksi alkaa valoisa vuodenaika, se piristää!

Mukavaa pääsiäistä kaikille!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat