Vierailija

Ne joita ei aihe kiinnosta, antakaapas tämän ketjun olla rauhassa.

Päätin aloittaa pitkästä aikaa taas karppauksen ja poistaa turvotukseni ja väsymykseni nyt vielä ennen pääsiäistä. Karppasin viime kesänä ja laihduin melkein 10kg parin kuukauden aikana. Nyt tarkoitus olisi karpata vain viikko, pitää pääsiäinen taukoa ja sitten jatkaa uudella innolla kunnes olen päässyt ihannepainooni.

Viikon ajan pidän päiväkirjaa syömisistäni ja painostani tässä ketjussa.

Lähtöpainoni on 73kg (pituus 164cm). Iho on talvella kuivunut kutisevaksi ja kasvoissa on taas finnejä reippaasti. Toivottavasti nämäkin hiukan korjaantuvat dieettini aikana.

--------------------------------------

Ma:

Aamupala

1 kanankoipi,

1 kananmuna,

2dl kermaviiliä,

100g kurkkua

3 dl vettä

Kommentit (7)

Vierailija

Mahatauti iski juuri sopivasti kun olin päässyt karppauksen makuun, sen takia en ole tänne kirjoitellutkaan. Mutta paino on silti tippunut =D

Vierailija

Kannattaisiko aloittaa hissukseen vai rysäyksellä. Mulla on vasta tänään 2 ateriaa takana ja hiilareita jo 70g :( En aloitakaan kyllä vielä, maistelen ajatusta vielä.

Vierailija

Voin kyllä itse suositella, ainakin minulle tämä dieetti sopi. Minun ihannepainoni on 65kg ja sinne nyt kevään aikana aion taas päästä. Sanoisin että kaikki parhaat vinkit ja aloitusniksit löydät karpit piste netistä. Kannattaa tutustua siellä asiaan ennen dieettiä. Muita hyviä sivuja on Fineli piste fi josta löytyy eniten/vähiten laskuri. Syötä siihen ravintotekijäksi hiilihydraatti imeytyvä ja etsi sitten eniten/vähiten hiilareita sisältäviä ruokia. Samoin hyvä sivu on kalorilaskuri piste fi.

AP

Vierailija

Eli vaihda alkuun vaikka leipä tummaan ja jätä koemielessä peruna/pasta/riisi pois tai ihan minimiin ja samoin sokeri. Sitten kun olet hetken testaillut, aloita oikein kunnolla. Makeanhimoon syö tummaa 70% suklaata 1-2 palaa.

----------------------------------------

Lounas:

Salaatti, jossa:

2 kananmunaa

kylmäsavulohta

1/2 keräsalaatti

100g kurkkua

1 tomaatti

1 kynsi valkosipulia

1 kevätsipuli

70g fetaa

1/3 purkkia smetanaa (kastike)

2dl maitoa +

2dl vettä

AP

Vierailija

Mä luen mielenkiinnolla, oon harkinnut aloittavani hyväklarppauksen, en oo ennen koittanut. Mikä ois hyvä hiilarimäärä tuolloin? 50g päivässä? Suosittele mulle karppausta, oon normaalipainoinen, mutta kärsin hiilarihimosta.

Vierailija

Välipala:

5 lihapullaa paketista

1dl maitoa

3dl vettä

---------------------

Illallinen:

250g kukkakaalia

75g katkarapuja

50g paprikaa

2dl kookosmaitoa

35g tomaattipyrettä (päivän hiilaripommini)

4dl vettä

---------------------

Iltapala:

1 kanankoipi

50g fetaa

1 tomaatti

100g kurkkua

kaakaota, jossa 2dl maitoa ja 2 tl kaakaojauhetta (aitoa, ei sokeroitua)

----------

Toistaiseksi vointi oikein hyvä, nesteitä näyttää lähtevän, koko ajan pitää käydä vessassa pissillä. Liekö vedenjuonnista vai kurkusta?

AP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat