Vierailija

Millaisia käytöstapoja miehelläsi on? Tarkoita yleisiä käytöstapoja, availeeko ovia naiselle, kantaako kauppakassit, miten käyttäytyy ruokaravintolassa? Häiritseekö sinua mahdollinen niiden puute, esim jos mies ei pidä ovea auki sinulle?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Rakastan sitä kun hän pukeutuu hyvin, ulos jos mennään niin suorat housut ja kauluspaita. Verkkareita ei edes omista!

Paremmilta ne vaatteetkin näyttää, jonkun sporttisen tyypin päällä.

Vierailija

siisti kampaus ja hyvä hygienia on osa käytöstapoja.

Kummanko esim. palkkaisit firmaasi, siististi pukeutuneen ja hyvätuoksuiden vai retun joka haisee pahalle ja reikäiset, likaiset vaatteet päällä, jos muuten ominaisuudet tasavertaiset näillä miehillä?

Niinpä....

Ja jos kutsutta lukee että miehille puku ja naiselle iltapuku, niin te menette farkuissa?

Tai kynttiläillalliselle hyvään ravintolaan farkut jalassa, t-paita päällä?

Vierailija

se ihan kiva, jos olisi, mutta toivoisin että olis edes sellaisia tapoja että tervehtis ja hyvästelis toisia ihmisiä, vaikkei mua huomioi.

Vierailija

Syö siististi ja jutut on sisitejä, avaa ovet, muistaa kiittää.

Hän on myyntityössä joten on pakkokin olla.

Rakastan sitä kun hän pukeutuu hyvin, ulos jos mennään niin suorat housut ja kauluspaita. Verkkareita ei edes omista!

Ei ole koskaan humalassa vaikka ottaa joskus konjakin jälkiruoaksi.

En katsoisi päivääkään mitään sikaa joka lappaa suuhunsa ruokaa kyynerpäät pöydällä ruokajuomana kolmas olut putkeen, hyi!

Vierailija

Etenkin muita kuin minua kohtaan :P Eli tahtoo välillä pitää minua itsestäänselvänä ja unohtaa kohteliaisuuden minua kohtaan. Se häiritsee kyllä, onneksi pieni huomautus asiasta tehoaa.

Kovin suurta pokkurointia en jaksa. Olin töissä paikassa jossa miesten kohteliaisuus naista kohtaan oli jostain syystä normi. Se oli äärettömän rasittavaa pidemmän päälle.

Vierailija

mutta hän osaa tervehtiä, käyttäytyä niin että kaikilla on hyvä olla, hän on mukava ja älykäs eikä vähääkään ilkeä, hän kantaa vastuunsa ja auttaa muitakin. Se on tärkeämpää.

Vierailija

Muutenkin hän on sopivan hillityn kohtelias, eikä yliampuva imelyys. Hän kantaa raskaimmat kauppakassit.

Ravintolassa ei tarjoa tuolia minulle, mutta se olisikin minusta liioittelua. Hän ei myöskään tee tilausta puolestani. Hän kyllä maksaa ruokailun ;)

Vierailija

Farkut ja nahkatakki eivät tarkoita pahalle haisemista. Miksi ihmeessä pitää mennä ääripäihin? Mies muuten sattuu olemaan Nokian hommissa esimiesasemassa.

Kynttiläillallinen ravintolassa... Ei meidän makuun ollenkaan. Mutta farkut ja kauluspaita ovat minusta tyylikäs yhdistelmä miehelleni jos tuollaisen tilaisuuteen pitäisi mennä.

Ja kuten mainitsin, erikoisjuhlat ovat asia erikseen. Silloin toki suorat housut.

t. 3

Vierailija

Avaan oven tarvitseville ja vanhemmille naisille, sekä myös miespuolisisille vanhuksille. Osaan syödä käytöstapojen mukaisesti liikuttamatta leukaani, kyynärpäät takana. Osaan käyttää lautasliinaa.

En avaa ovia itseni ikäisille tai nuoremmille naisille. En tietenkään päästä ovea sulkeutumaan kenenkään kasvoille, vaan jään pitämään sitä takanani auki riippumatta siitä, kuka ovesta on tulossa perässäni. En kuitenkaan mene avaamaan ovea nuoremmalle naiselle.

En maksa naisten ateriaa enkä drinkkejä - tosin tämä vaihtelee tilanteen mukaan. Ei kuulu tapohin Suomessa.

Ravintolassa nainen tilaa aina ensin. En auta junassa naisen kasseja ylähyllylle, ellei tämä pyydä sitä tai ole selvästi vaikeuksissa painon kanssa.

Autan aina nostamaan vaunut ratikasta ja bussista.

Ulkomailla avaan oven kaikille naisille, autan kantamaan kasseja, maksan ravintolalaskun ja tarjoudun myös nostamaan aina naisen kassit ylähyllyllle.

Maassa maan tavalla.

Vierailija

mut ei se mua haittaa koska nyt eletään 2000-lukua. tietty avaa KAIKILLE jotka tarvii apua, esim. jos paljon tavaroita tai lapsia, raskaana oleville.

mut ilman mitään syytä ei..ja miks pitäis?

Vierailija

Avaa ovet naisille ja itseään vanhemmille, kantaa kauppakassit, puhuu kohteliaasti jne. Meillä viljellään please-sanaa ja ollaan peruskohteliaita kotonakin, aina jos pyydetään toiselta jotakin, ja aina sanotaan kiitos pienimmästäkin palveluksesta. Miehellä on selkäytimeensä saakka iskostunut varmaankin paremmat käytöstavat, kuin minulla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat