Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Edellinen tapaaminen oli viime perjantaina 7.4., Kiitos paikalla olleille: fiona77, pikkarainen, Simbucca ja NapNap sekä tietenkin minä:)

Seuraavaa tapaamista voitaisiinkin alkaa jo sopimaan. uutta aikaa ei sovittu mutta puhuttiin että paikka olisi nyt joku muu kuin keskusta. Edellinen kerta oli Jumbossa. Onko nyt itis, sello tms...

Aika voisi olla vaikka parin viikon päästä, vkolla 17. esim to 27.4. tai pe 28.4.

-Santtu ja Markus 7vko

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Yritän saapua tapaamiseen poitsun kanssa. Jos ensi yö menee valvoessa, niin sitten jätän väliin, mutta jos poika nukkuu edes kohtuullisesti, niin tullaan.

t: Hömppä ja poju 6vkoa

Ps. Kiitos Sport75, kun vinkkasit muakin tapaamisesta! :)

Vierailija

mä olen ottamassa myös Emilian (1,5v) mukaan. Oletteko muuten millä tulossa? Ajattelin vaan kun vaihdan malmilla bussia (tai sitten vasta viikissä) ja jos tulette siitä samaan niin ei välttämättä mahduta:( ELi jos olet menossa puoli 1 bussilla niin kerrothan. En turhaan yritä siihen, kun yleensä niissä on jo joku muukin. Me siis lähdetään tuplilla liikkeelle...

-S , M ja E

Vierailija

Me käydäänki poitsun Mummilla kylässä huomenna päivällä, täti on kuulemma sinne myös tulossa kun tahtois pojan nähdä joten enhän mä viitsinyt sanoa ettei mulle sovi. Että toivottavasti päästään kuitenki kahville, tosin varmaan myöhässä jonkin verran. Olis kiva nähdä kaikkia taas pitkästä aikaa ja vaihtaa kuulumiset.

Vierailija

Joo kiitos Sport vinkistä, kun en oo täällä ehtinyt käydä ollenkaan. Monkeylle kiitos paikan tarkentamisesta;=)

Viimeksi ei lähdetty hirveeseen lumisateeseen 2 viikkoisen kanssa sohlaamaan.

Pinja

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat