Vierailija

Miten lihavuus näkyy teidän elämässänne? Mietittekö sitä usein? Yritättekö laihduttaa? Häpeättekö asiaa vai oletteko täysin sinut kroppanne kanssa? Miten pukeudutte?

Itse olen tosi lihava, bmi34 ja asia häiritsee minua hirveästi. Stressaan ja häpeän asiaa,joka aamu aloitan uuden elämän ja jo iltapäivällä huomaan, ettei mulla ole itsekuria. Kerran sain 12kg pois, mutta pari kuukautta ja ne oli tullu takasi. En tahdo löytää mistään itselleni sopivia housuja. Haluaisin käydä esim. baareissa, mutta en vaan viitsi mennä sinne, kauniiden sekaan :o(

Miten hemmetissä saan itseni laihtumaan??? Tai sitten hyväksymään itseni??

Kommentit (3)

Vierailija

Olen ollut kaksikymppisestä pyöreä, BMI 25-28 vaihtelevasti ja en erityisemmin nauttinut kropastani, mutten hävennytkään. Kolmekymppisenä plösähdin lisää ja sen jälkeen on BMI ollut 31. Ja inhoan itseäni. Vihaan katsoa valokuvia, etelänlomilla uima-altaalla olo on noloa, kesällä on ikävää pukeutua niukemmin jne. Hyvä kun kehtaan enää vaatekauppaan mennä. Ei tästä tule mitään, pakko laihduttaa jo senkin takia, että olen väsynyt ylipainon takia ja itsetunto laskee. En kuvittelekaan enää olevani laiha ja pystyn hyväksymään itseni pyöreänä, mutten näin lihavana.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat