Vierailija

Pieni pyyntö teille:

Laittaisitteko ensi vuonna pikku virpojanne hiukan myöhemmin taipaleelle?

Nukuimme vielä yhdeksältä ja samoin pikkuinen vauvamme, joka valvotti meitä yöllä.

Emme olleet kovin hyvillämme kun rakkaat pikku mussukkanne soittivat ovikelloa ja vauva heräsi siihen ja huutokonsertti alkoi taas.

Tiedän, olisi pitänyt laittaa lappu oveen ja ensi vuonna laitankin!

Ja kiitos vielä sinulle jonka lapset kiersivät klo 12.00 jälkeen, heille avasimme oven ja palkitsimme runsaasti!

Palkitsemme myös ensi vuonna nämä fiksujen vanhempien lapset.

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Meillä päin ainakin nuo virpojat kiertää yksinään eivätkä kaikki ole kouluikäisiä ja osaa lukea.

Ovikellosta patterit pois. Näin meillä tehtiin, jotta mies sai nukkua aamulla tehtyään töitä aamuyöhön asti. Itse menin aamulla lapsen kanssa ulos ja virpojat saivat kyllä virpoa, kun näin että ovat tulossa meille. Itse en kyllä hirveästi tykkää siitä että ventovieraat muksut kiertävät kerjäämässä karkkia (parikymmentä virpojaryhmää saattaa tulla päivän aikan kolkuttelemaan), mutta naapureiden tutut lapset ovat kyllä tervetulleita.

Vierailija

Mutta MEILLÄPÄ se on kello 12. Silloin saa lähteä pyytämään kaveria ulos tai meille saa tulla! Jos näkee kaverin ulkona aiemmin, tietenkin saa silloin mennä.

Vierailija:

Lainaus:

vaikka sunnuntaina. Klo 10 on meillä se raja jolloin saa lähteä kavereita hakemaan ulos ja myös se aika jolloin saa alkaa virpoa. Meidän naapurustossa kaikki ovat olleet tuohon aikaan jo pitkän tovin hereillä. Itse muistan lapsuudesta että virpomaan piti lähteä heti aamusta jos meni liian myöhään ei kukaan ollut enää kotona ja jäi virpomiset virpomatta ;)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Eli ei ne pienet virpojat voi millään miellyttää kaikkia pikkusieluisia ihmisiä, joille on katastrofi se, että vauva vähän valvottaa....

Vierailija

ehkä nämä lapset tosiaan ovat heränneet ajoissa, eikä vanhemmat tosissaan osaa ajatella, että toiset nukkuvat vielä. Meillä on herätty ja herätään edelleen ajoissa, mun mielestä klo 9 on aika myöhäinen ylösnousu:) Enkä nyt tarkoita pahalla, kyllä kai mäkin nukkuisin, jos vain saisin.. Meille ekat tuli klo 9.30, olimme vielä yöasuissa, mutta so? Avasimme, vaikka emme muistaneet koko virvontaa, kaapista löytyi onneksi ensi hätään jotain.

Vauvat valvottaa, vanhemmatkin lapset niin tekevät. Harvempi meistä vanhemmista saa kunnolla nukkua. Luulen, että yksi syy tähän hyökkäykseen on myös tämä valitus, että vauva valvotti. Mua se ainakin hiukan nyppii, että jos meidän vauva valvottaa, niin maailma olkoon hiljaa. Meillä " vauva" valvottaa viidettä vuotta, mutta emme me silti vaadi muita vaikenemaan.

Ovikello pois päältä, lappu oveen, mitä vaan, toki te omassa kodissanne saatte nukkua. Mutta ihan hyvä vinkki tuo, että opettakaa lapsenne ääniin, myös unien aikana. Silloin ei herää ovikelloon eikä puhelimeen.

Ja ap:lle ihan vinkkinä, yleensä lapset nukkuu päiväunia yli vuoden ikäisenä tuolloin puolenpäivän jälkeen. Älä siis ihmettele, jos sinun virpojallesi silloin hermostutaan:)

Vierailija

Mulla taas menis " hermot" , jos sun lapses tulis soittelee ovikelloa klo 12...sillon meillä, kuten monilla muillakin ollaan päikkäreillä!!!

Vierailija

sunnuntaina ennen puoltapäivää, yllensä ollaan niin tolkuissaan vasta klo 14-15 että voisi harkita oven avaamista.

Se " maaginen raja" on eri ihmisillä eri, se ei ole kaikilla klo 9 tai 10 jos sinulla itselläsi on!

Vierailija

Meillä, vaikka varsinaisesti ei nukuta enää yhdeksän jälkeen, niin heräillään hitaasti ja nautitaan viikon ainoasta kiireettömästä aamusta yöpaidat päällä. Siihen ei tarvita ketään tulemaan ovikelloa pimputtamaan jos ei ole joku hätä tai avun tarve.

Vierailija

Toivon mukaan ne äidit ajattelee myös sinusta ap samoin että painukaa...............

Opeta ääniä LAPSELLES VAI PITÄÄKÖ TEILLÄ OLLA HIIRENHILJAA TEILLÄ EI VARMAAN EDES PÄÄSE VESSAAN ENNEN KAHTATOISTA

Vierailija

niin sovin ajat ja paikat jo etukäteen enkä usuta penskaani ventovieraiden oville ennen kukonpieremää!

Vain sukulaiset ja tutut kuuluu virpoa, mutta tämä vain minun mielipiteeni.

ap

Vierailija

mutta meidän esikoisen luokalla on joka palmusunnuntai varainkeruujuttu jossa pitää jokaisen olla. Aiemmin ovat virponeet sen jälkeen n klo 15 mutta heille on pahoiteltu sitä, että on jo annettu kaikki karkit jne.

Meidän muksut kysyvät aina saako virpoa ja vasta sitten virpovat. Yhden kerran on sanottu että on jo käynyt niin monta ettei sovi. Olisivat antaneet kuitenkin oksan mutta eivät ehtineet sitä ojentaa.

Meillä itsellämme ei koskaan käy ketään, harmi. Ei ole montaa lapsiperhettä kylällä, näin itsekin vain kaksi muuta virpojaa. Ihania karkkeja ja muniakin olivat saaneet. Kyllä oksiakin väännettiin huolella ja vaatteet ja maskeeraukset mietittiin tarkkaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat