Kunnan päiväkoti on parasta mitä 1,5-v. lapselleni on tapahtunut!

Vierailija

Parin ensi kerran ja itkutirauksen jälkeen lapsi haluaa hoitoon joka päivä. Illalla hän sitten kertoo kavereistaan ja esittelee innoissaan kotona päivän aikana oppimiaan lauluja, loruja ja tansseja. Tämä ei ole provo, vaan haluan kannustaa muitakin. Antakaa lapsellenne mahdollisuus sosiaalisiin kontakteihin mahdollisimman nuorena!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Silti olen sitä mieltä että parempi tuon ikäiselle olisi olla edelleen kotona äidin hoivissa.

Että en todellakaan menisi hehkuttamaan että pk on _parasta_ mitä lapselleni on tapahtunut, vaikka tyytyväisiä ratkaisuun olemmekin.

Vierailija

Mitenköhän lienee oman tunnelmanne laita siellä kotona? Tosi empaattiselta, ymmärtäväiseltä ja avarakatseiselta ainakin kuulostat. Ja mikä parasta: olet aktiivinen kotiäiti, lapsesi saavat paljon kehittäviä virikkeitä seuratessaan kuinka äiti kirjoittelee ilkeitä viestejä aihe vapaalle...

Vierailija

tykkää silti käydä pph:lla valtavasti. JA ihan varma juttu! Ei haluaisi aina kotiin ja aamulla repii haalaria heti eteisessä, kun vaan sanonkin, että " pian lähdetään " virpille" " . Hymyilee heti hoitajan nähdessään ja kaverit alkaa olemaan tosi pop!

Meillekin tämä ihan superratkaisu. Täällä palstalla peloteltiin ties mistä " hysteerisistä itkuista, etsimisistä" jne. Höpsis. Pari itkun tirautusta ekoina aamuina ja sen jälkeen ollut tosi tyytyväinen. Yöt menee hyvin ja kehittyy hurjaa tahtia. Osasi vähän virpoakin perjantaina. :) (olivat tehneet omat oksat, jolla huitoi mua)

Vierailija

Tarkoitus laittaa tarhaan, kun täyttää kaksi vuotta.

Ja yksi syy on nimenomaan sosiaalisten taitojen ja ryhmässä toimimisen oppiminen. Tässä ihan lähellä, kun ei ole pieniä lapsia eikä perhepäiväkahviloita, leikki seuraa ikäisistä lapsista en voi kotona lapselleni tarjota.

Vierailija

tapahtunut, mutta meidän 1v 9kk vanha tykkää kyllä kovasti. Ja puhuu paljon kavereista ja leikeistä ja askarteluista. (Ihanaa että askartelevat, mä inhoan askartelua..).

Asuttiin muuten maalla ennen lapsia ja ajattelin silloin etten IKINÄ muuta tästä paratiisista pois. Nyt asutaan Helsingissä ja menen paniikkiin jo ajatuksesta että jumittaisin siellä kuusikossa lasten kanssa. Ei niitä lehmiäkään sentään koko päivää jaksa katsella.

Vierailija

Täällä maalla ei juur oo mitään toimintaa lapsiperheille, ei kenelläkään lähellä asuvalla tutulla ole lapsia. Missään leikkikentällä ei oo porukkaa, kun on näin tylsät ilmat. Vien varmasti lapseni hoitoon kunhan on sen verran iso, että osaa kunnolla puhua. Täytyy lapsen saada leikkiä muidenkin kun vaan äiskän kaa. Enhän mä osaa leikkiä enää niinku lapset!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat