Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita 2/05 esikoisen saaneita kuumeilemassa pikkukakkosta?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Meidän esikoispoika syntyi helmikuussa 2005 ja nyt kovasti kuumeillaan pikkukakkosta! Ollaan jo jonkun aikaa kuumeiltukin... Onko kohtalotovereita? Olis mukava vaihtaa kuulumisia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa ja jännätä puolin ja toisin...?:)

Kommentit (4)

Vierailija

Meidän perheeseen kuuluu siis mieheni ja tämä helmikuinen esikoispoikamme. Mies on töissä ja minä olen ollut pojan kanssa kotona. En usko että ihan lähivuosina olen töihin menossakaan. Jos nyt tämän pikkukakkosen kanssa tärppäis, niin varmaan sinne asti olen kotona kun hän täyttää 3-vuotta. Meillä varsinainen yritys on alkanut tässä ihan lähiaikoina, kun olen nyt vasta lopettanut imetyksen... Meidän kohdalla tuo imetys taisi olla melko hyvä ehkäisykeino, mut saas nähdä kuinka pian tärppää... Esikoisen kohdalla tärppäsi heti ekasta kierrosta!

Oikein hauskaa pääsiäistä kaikille!:)

Kirsikka

Vierailija

Esikoinen, tyttö, syntyi helmikuussa 05 ja pikkukakkonen olis haaveissa. Nyt on muutaman viikon ajan tullu poikettua tänne kuumeilupuolelle aina sillon tällön ja siitähän se vauvakuume lähtee nousemaan ;) Välillä kyllä miettii että kuinkahan se olisi rankkaa kahden pienen kanssa... Mutta oon ajatellu asian lasten kannalta, että heillä olisi seuraa toisilleen, myöhemminkin.

Nämä siis vielä haaveita, yritys alkaa kesällä. Ja sitähän ei tiedä kuinka pitkään menee ennen ku tärppää...

Kiva jos tänne eksyis muitankin helmikuisten-05 äitejä! Vaihdellaan kuulumisia!

Vierailija

Me kolmeko vaan ilmoittaudutaan tänne :)

Meillä haaveillaan yritystä alkavaksi kesäheinäkuulla...pilsuja jäljellä kaksi liuskaa ja sen jälkeen Yritetään saada pieni ihme alkuun =)

Meillä perheeseemme kuuluu, minä ja mieheni sekä poika-97 ja tuo helmityttönen =) Molemmat ollaan töissä joten Neiti joutui hoidon aloittamaan 11kk vanhana :( Oma tietoinen valinta kylläkin sillä ei olisi pärjätty pelkällä hoitorahalla ja yhdellä palkalla, ei osata elää " pienesti" , mutta onneksi neiti viihtyy hyvin ja toisinaan menee viikkoja ettei tarvitse kuin yhden päivän olla hoidossa/vko!

Olisi kiva kuulla teidän tilanteitanne, jos vaan rohkenette niitä kertomaan ;)

Ja hauskaa pääsiäisen aikaa teille!!

_tirppis_

Vierailija

Meillä neiti syntynyt helmikuussa 05(ei kylläkään esikko) ja uudesta haaveillaan =) Elikkäs jos kelpaan haaveilu/kuumeilu seuraksi niin olisi kiva vaihtaa kuulumisia silloin tällöin =)

Meidän esikoispoika syntyi helmikuussa 2005 ja nyt kovasti kuumeillaan pikkukakkosta! Ollaan jo jonkun aikaa kuumeiltukin... Onko kohtalotovereita? Olis mukava vaihtaa kuulumisia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa ja jännätä puolin ja toisin...?:)

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat