onko kellään kokemuksia laihdutuslääkkeistä?

Vierailija

siis ihan lääkkeistä, ei luontaistuotteista. Oliko niistä apua ja tuliko mitään sivuvaikutuksia?

Kommentit (12)

Vierailija

jolla on kokemusta! Juu, reductil on se jonka pitäiti hillitä syömistä. Vieläkö käytät niitä? Missä ajassa tuo 8kg lähti ja olitko myös dietillä samaan aikaan, liikuitko paljon? Montako kuukautta söit lääkettä ja tuliko kilot takaisin lopettamisen jälkeen?

Millainen outo olo sinulle niistä tuli?

Vierailija

mutta ostien pilates-videon ja se on auttanut.

Olen tehnyt sen 20min ohjelman 5 kertaa viikossa ja sen tunnin ohjelman 2-3 kertaa kohta 4kk:ta ja tulosta on tullut voin suositella.

Muuten olen ollut kevyellä linjalla ja lauantaisin syön muun perheen kanssa ihan normaalisti eli ei mitään nälkäkuuria ole tarvinnut pitää.

Tosin yksi tuttavani on kokeillut sitä laihdutuskahvia josta nyt paljon puhutaan hän laihtui sillä kolmessa kuukaudessa 6 kiloa. Tarkemmin siitä en osaa sanoa.

Vierailija

en osaa selittää sitä outoa oloa (jos se oli vaan sitä kun ei tehnyt mieli syödä mitään!) tai sitten voi verrata sellaseen oloon kun oot edellisenä iltana juonut pikkasen liikaa, muttei kuitenkaan krapulaa...

Suurin piirtein on pysynyt poissa, tosin en tykkää käydä vaa' alla. Yritin samaan aikaan jonkinlaista ruokavaliota pitää yllä, joinakin päivinä esim. söin töissä lounaaksi vain sellaisen ateriankorvaus-juoman ja hedelmän. Eka viikko oli paras, lähti 3 kg! Ei erityistä liikunnan lisäämistä, en käynyt säännöllisesti missään liikuntaharrastuksessa sillä hetkellä. Kyllä tää laihdutus-projekti taitaa olla mulla ihan ikuisuusjuttu. Pitäisköhän kokeilla nyt vielä uudestaan, jos vaik vaikutus olis sama kuin alussa?

Vierailija

en halunnut kokeilla sitä rasvanpoistaja-lääkettä. Auttoi erittäin hyvin aluksi, oli vähän outokin olo ja levoton, mutta se meni ohi. Tosin myös vaikutus alkoi heiketä aikaa myöten.. Alussa auttoi tosi hyvin makeannälkään! Kahdeksan kiloa sain pois, olisin kyllä halunnut enemmän, varaa olisi! Kallista se kyllä on!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat