Vierailija

Nämä on mulle ihan keskeisiä merkkejä siitä, että ihminen on kasvanut aikuiseksi:

1. Tajuaa, että se ei tosiaankaan ole mikään big deal herätä aamulla ennen klo 8:00.

2. Ihminen ei yhtään kuole ilman omaa tilaa, aikaa ja elämää, sellaisesta ajanjaksosta selviää ihan hyvin ja onnellisin mielin.

- Nää kaksi kun tuntuu olevan niitä vasta aikuisen iän saavuttaneen ihmisen suurimpia angstinaiheita niin että musta tuntuu, että niiden täytyy olla tärkeitä mittareita.

Kommentit (5)

Vierailija

Olin au pairina perheessä jossa minulla ei ollut omaa, aikaa eikä elämää vaan elin täysin perheen ehdoilla. Minusta se oli kamalaa, olin 19-v... Silti en nyt 25-vuotiaana uskoisi että tilanne olisi jotenkin vähemmän ahdistava. kyllä ihminen tarvitsee elämäänsä jotain " omia juttuja" . Huom! Oma lapsi on " oma juttu" !

Vierailija

Elämä ei aina mene samalla tavalla ja ihmiset tekevät erilaisia ratkaisuja. Tämän palstan lesbo-, imetys- ja synnytyskeskustelut (esim.) paöjastavat usein, etteivät ihmiset ole korkeasta iästään huolimatta kasvaneet aikuisiksi...

Vierailija

Olen hirveän aamu-uninen.

Ahdistun kamalasti, jos en joka päivä saa täysin omaa aikaa ainakin tunnin verran. Öitä ei lasketa..

Vierailija

Että jos ihminen on luonnostaan aamu-uninen (kulkee suvussa) ja tarvitsee yksinoloa koska on sen luonteinen eikä kovin sosiaalinen, niin ei voi ikinä olla aikuinen?

No sitten minä en ikinä ole, geeneilleni en mitään mahda enkä luonnolleni!

Lapselliset mittarit teillä!

Että kuhan herää joka aamu klo. 6 niin saa tehdä mitä vaan ja on silti aikuinen?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat