Vierailija

Sanokaapas mulle, mitä tää nyt sit on... Kuukautiset alkoivat eilen ja kipuja on ollut kyllä ihan reippaasti. Olen joutunut särkylääkettäkin ottamaan. Vuotoa on sillai, että joutuu sidettä käyttämään, mutta ei yhtä paljon kuin yleensä. Mulla meni kierron 16.-25. päivinä elämäni ensimmäistä kertaa Terolut-kuuri vahvistamaan keltarauhastuotantoa, koska raskaus ei ole alkanut aiemmin ja ovulaatio tulee "liian myöhään". Huomenna pitäis aloittaa eka kertaa clomifen, mutta koska sitä ei saa aloittaa, jos on raskaana sikiölle aiheutuvista mahdollisista vammoista johtuen, päätin tehdä raskaustestin varmistaakseni etten ole raskaana. Olen tehnyt testin eilen ja tänään ja molempiin testeihin on ilmestynyt vaalea viiva, jonka mukaan olisin siis raskaana! Koska on viikonloppu, en pääse asiaa varmistamaan terppakeskukseen, mutta ihmetyttää tää kaikki. Voinkohan olla raskaana vai onko kyseessä jokin virhe? Raskaustestit olivat RFSU:n ja niiden varmuus pitäisi olla 99.9%. Uskallankohan aloittaa clomifenia lainkaan? Itse olen sillä kannalla, että en, ennen kuin asiasta on varmuus, mutta tuo aloituspäivä olisi tosiaan huomenna sunnuntaina ja asiaanhan saa varmuutta vasta maanantaina. Kertokaa omia mielipiteitänne, kiitos! Ja ennen kaikkea kertokaa, jos teillä on ollut vastaavaa!

Kommentit (4)

Vierailija

Kiitos vastauksista. Tarkoituksena on huomenna tehdä apteekista ostettu testi, sillä tänään en sitä ehtinyt enää ostamaan apteekin aukioloaikana. Toivon tietenkin, että olen raskaana, mutta pelkäänpä pahoin, että kyseessä on virhe. Clomeja ei siis kannata aloittaa ennen kuin saan asiaan varmuuden. Sain siihen nyt ainakin jonkun toisenkin mielipiteen =) Kiitos!

Vierailija

Tein tänään sitten Aconin testin, jonka ostin apteekista ja kyllä se näyttää kans kahta viivaa. Molemmat viivat eivät ole yhtä tummia, mutta selvät viivat kuitenkin. Huomenna kai terveyskeskukseen sitten. Pitääköhän labran raskaustestiin olla lähete?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat