Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

heips vaan!

Aattelin että aloitan pinon, kun en löytänyt vielä viikonlopun jälkeen uutta ja en nyt tähän hätään muista sitä miten saa viikonlopun pinon linkitettyä... :-)

Ulkona on tosi huono keli, lunta sataa :-( ei tunnu yhtään keväältä tai että olis pääsiäisaika. Onneksi aamusta tuli hyvä ystävä kyläilemään lapsien kanssa niin aika kului rattoisammin. Nyt lapset päikkäreillä ja äiti nauttii rauhassa kupposen kahvia.

Luin tuossa että uusia heinäkuisia odottajia on tullut listalle, tosi mukavaa :-) ja onnellista odotusaikaa kaikille!

Meillä jaksellaan masussa mukavasti, tänään on taas ollut vilkas aamu, potkii tuonne alas ja se ei tunnu aina mukavalta. Muuten asiat kyllä ok.

Mukavaa maanantaita!

T:Tupuhupuna+ eemeli 24+4

Kommentit (11)

Vierailija

Ainako minä täällä vimoisena kukun?...Laitoin äsken tiedot heinälistalle,kun en aikaisemmin ollut tajunnut.. yleensä olen roikkunut tuolla kestovaippasivuilla,mutta alkaa tulla kalliiksi,kun aina mukamas tarvii vielä lisää jotain tietyn laista vaippaa...;-) Tuosta yöpissailusta vielä... Itse yritän välttää iltajuomista pari tuntia ennen nukkumaan menoa,jottei tarvii yöllä vessaan juosta.Korkeintaan kulauksen otan kuivaan kurkkuun. Toimii kyllä hyvin joskus aamuunkin asti! Aamulla on kyllä ihan kauhia jano ja juonkin sitten pari lasia vettä hetimiten:-) Öitä vaan kaikille!

Vierailija

Liityn mukaan joukkoon! En muista, olenko tänne kirjoitellut aiemmin, aika pitkä aika on siitä, kun olen viimeksi lueskellut näitä vauva-lehden sivuja.

Meille on tulossa viiden vauveli heinäkuun alussa (la 6.7.). Vointi on ollut hyvä, mutta nyt tässä viime aikoina olen ollut aika väsyksissä, vaikka hemoglobiinikin oli ihan hyvä viime viikolla.

Hyviä vointeja kaikille heinämammoille!

t. kertturuut 27+jotain

Vierailija

Tässä eilisen linkki http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6944771&p=&mpage=1&tmode=1...

Tervetuloa uudet joukkoon. Pitkään olettekin malttaneet pysyä poissa täältä keskustelupalstalta. Itse hehkutin plussia täällä heti, kun niitä alkoi tulla:) Täällä on tosi kiva kuulla muiden samassa vaiheessa olevien ajatuksia ja tuntemuksia.

Meillä odotetaan jännityksellä tuota pääsiäisen lapin reissua. Vähän pelottaa, ettei mitkään kuume -tai oksennustaudit yllätä viime metreillä, kun kumpaakin tautia riehuu täälläpäin tosi äkäisenä. Pidetään peukkuja, ettei iske meihin!

Carelia ja Tiitiäinen nyt jo 25+1

Vierailija

maryanne: Mä kans joskus yritän pinnata,etten menisi veskiin, mutta kun se ratkeamistunne on jo 2-3 tunnin välein :(

Äh, nyt unohdin nimimerkin..mutta se joka oli aloittanut sen toisen pinon alkuviikolle: Mä vein kelan paprut toissaperjantaina ja viime perjantaina oli jo päätös postissa..Että ihan nopeaa toimintaa..Nyt vain odotan joko paketti tulee tällä viikolla vai meneekö ensi viikkoon..

Vierailija

Tervetuloa heinämammojen joukkoon, mukava saada uusia äityleitä tänne meidän kanssamme jakamaan kuulumisia ja vaihtamaan kommentteja. :-)

T:Tupuhupuna

Vierailija

No, niin pinoudunpa minäkin..Eilen en enää jaksanut pinoutua, kun meni aikaa tuolla lampolassa. Sain 2 kerittyä ja 1 olisi vielä jäljellä ja se saa tuta karvanlähdön sitten viikon päästä ;) Eli voitonpuolella ollaan, eikä vettäkään ole enää tullut sisälle lampolaan! Olin illalla sitten ihan puolikuollut, mutta sinnittelin nuo perinteiset sunnuntaiohjelmani ;)

Vielä 2 päivää koulussa, torstain pidän omaa lomaa ja lähdetään heti aamusta ajelemaan kotiini, ellei nyt sitten Lilli yllätä ja ala just silloin poikia..Sitten en tiedä miten maltan lähteä..

Ah, meillä on pääsiäisen jälkeen enää 4 viikkoa koulua jäljellä ja sillekin ajalle oli tullut mitä IHANIN lukujärjestys! Vain 3 päivää koulua keskellä viikkoa eli pe ja ma VAPAA :D Ei tartte kulkea ja voi rauhassa tehdä noita rästitöitä sitten silläkin ajalla!

Tänään soittelin niitä sokerirasitustuloksia ja allehan ne meni :D Paasto oli jotain 4.3, 1.tunnin jälkeinen 6.8 ja 2.tunnin jälkein 6.4! Eli hyvin meni vaikka niissä niin pelkäsinkin pomppaavani..Eikä siinä pissanäytteessäkään mitään ollut. Nyt vain odotellaan seuraavaa ultraa parin viikon päästä ja sen jälkeenhän ne käynnit sitten jo tiheneekin..Jokos ne sitten on 2 viikon välein?

Yök, mikä keli! Onneksi tiet (myös hiekkatiet) alkavat pikkuhiljaa ainakin olla jo sulia, paitsi erittäin kurasiahan ne on! On saanut kaivaa nuo kurahousutkin tytölle jo esille..Onhan nyt kyllä ollutkin todella lämmintä vaikkakin epävakaista..Kyllähän se sulattaa.

Meillä jää tänä vuonna nuo virpomiset väliin, kun täällä pohjanmaalla se virpomispäivä on ensi lauantai ja mehän ollaan silloin siellä mummolassa ja juhlissa. Mutta kyllä me mummot käydään virpomassa ja voishan sitä yhden yllärimunan tytölle ostaa :)

Vauveli potkiskelee kovasti. Edelleen se pyörii kovasti ympäri, nyt se taitaa jo enimmäkseen olla pää alaspäin ja peppu tuossa kylkiluiden välissä :) Vessassa saa yöaikaankin juosta monen monta kertaa, hyvässä lykyssä n. 2 tunnin välein :(

Mutta nyt syömään ja sitten voisi katsella vähäsen kouluhommia..

~suviande ja öttiäinen 28+3~

Vierailija

Heippa!

Tänään onkin ollut kovin menevä päivä, saatiin viimein se kuivausrumpukin:) Jee. Arjen ylellisyyksiä, kun ei omista tuota kodinhoitohuonetta.

Mahassa rauhaisaa ja leppoisaa. Kaikki siis siltä osin hyvin. Mutta. Sain th:lta ne sokerirasituskokeen arvot: paastosokeri 3,5, II arvo 4,2 ja III arvo 3,8. Eli todella alhaiset olivat. Eivät siis arvot nousseet juuri lainkaan, vaikka join sen 400ml pelkkää sokeria! Olisko jollakulla jotakin teoriantynkää tästä asiasta? Miksei mun elimistö reagoi tuohon sokruun? Th ei tiennyt, en minäkään. Voiko olla jotakin patologista?

Hyvä tietenkin, ettei nyt ainakaan vaaraa raskausdiabeteksestä, mutta liian alhaisetkin arvot ovat kurjat, kun heikottaa niin helposti jne.

No, mutta nyt salille, kun saatiin isukki viimein täistä kotio.

tervetuloa edelleen uudet heinikset joukkoomme!

sitruska rv 27+1

Vierailija

todellinen kurakeli.. oltiinkin koko päivä kylässä ja nyt väsyttää niin vietävästi, kun jäi pakolliset päikkärit väliin... kivaa kyllä oli, tarjoilut loistavat ja muksut leikki nätisti, mutta kun olen niin riippuvainen noista pienistä unista keskellä päivää.

vauva liikuskelee täälläkin kovasti, ihan villinä välillä potkii alaspäin et oikeen vihlasee..

suviandeko niistä yöllisistä vessareissuista jutteli.. ite olen niin " laiska" et meen kerran vaan yön aikana.. herään automaattisesti siin 2 korvissa ja käyn sillon. aamulla kun herään on kyllä niin pakottava tarve et hyvä ettei ratkea.. mut kun nuo unet muutenkin jää aika vähille.. joo ei ole hyvä pidättää, mut luulen kans et mulla tää on psyykkistä. jos päätän ettei oo pissahätä, niin ei oo..??!!

hitto et mua väsyttääkin. olis ihan kiva viettää tota " laatuaikaa" (lue: tarttis harrastaa seksiä) tuon ukkelinkin kaa, mut kun ei jaksa..

taidan nyt vaan röhnöttää sohvalla ja sit laittaa safkaa..

maryanne + poika 27+0

Vierailija

Luin tuossa viikonloppu pinoa ja myös tuota keskustelua tuosta pettymyksestä sukupuoleen ja mulla hiukka sellainen mielipide asiasta että ei kannattais koko ryhtyä vauvanteko puuhiin jos sukupuolella iso merkitys, koska ite voi siihen niin vähän vaikuttaa jos ollenkaan :).

Ehkä mulla hiukka tiukka kanta asiasta, mutta kuinka joku voi sanoa että pettynyt sukupuoleen kun vauva on iso lahja musta.

No tietty raskausaikana helppo viellä tuntea noin mutta veikkaan että kun vauva syntyy niin harva enään voi olla pettynyt kun tapaa uuden tulokkaan :)

No miehillä tuo saattaa olla yleisempää. Sanoihan miehelleni kun vietti tyttömme varpajaisia yksi hyvä ystävämme, että te sitten varmaan hankitte kohta uuden vauvan kun tuli tyttö ! Itse olin kovin pöyristynyt kun mieheni kertoi tämän mutta mieheni isolla egolla suhtautui asiaan humoristisesti. No tämä mies sai itse tytön ekaksi lapseksi ja huomasi itsekkin varmaan silloin kuinka naurettavaa oli ollut oma ajatusmaalilma.

Eipä tässä mitään ihmeenpää kuulu eli ihan hyvää ja taitaa olla menossa se energinen vaihe raskaudessa kun jaksaa puuhata taas kaikkea ja suunitella.

kelalle lähetin paperit pari viikkoa sitten ja odottelenmin malttamattoman koska päätös tulisi. menikö teillä, jotka olette jo lähettäneet paperit kauan jos olett jo tiedon saaneet Kelalta ?

Saksasta tilattiin jo vaunutkin kun toimitusaika on reilu 6 vko ja en halua jättää viime tinkaan hankintoja. Tosin mulla on paha tapa olla hiukka malttamatonkin :) Kävin tutustumassa noihin teutonian Spirit S3 yhdistelmiin ja ihastuin ikihyviksi kun niissä se kääntyvä etupyörä. Sellaiset sitten tilasin saksasta. Toivotaan että toimitus sujuu yhtä jouhevasti kuin edellisellä kerralla.

terkkuja taas kaikille :)

Olisi jopku kerta kiva järkätä tapaamista, mutta tietty on harmillista että tapaaminen varmaan sijoittuu pääkaupunkiseudulle ja meitäkin on muaaltakin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat