Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko kukaan käynyt kirkon parisude tai perhe" keskuteluissa" ?

Millaisia kokemuksia? Löytyikö apua parisuhde ongelmiin?

Varasin minulle ja miehelleni ajan kyseiseen paikkaan, mutta en tiedä mitä uskaltaa odottaa ja toivoa kyseisestä paikasta.

Kommentit (4)

Vierailija

Kyllä tuosta näyttää miehen kanssa apua olevan.Minua hän ei ottanut tosissaan eikä pitänyt lupayksiaan, mutta nyt kun suhteen säännöt on parisuhdeterapiassa kirjoitettu paperille ja liimattu jääkaapin ovaan niin homma alkaa luistaa.Hiljaa hyvä tulee.Suosittelen!

Vierailija

Saa apua ja ei tarvitse pelätä et vaikka ette olisi mitenkään uskonnollisia. Ihan asiallista toimintaa eikä liity uskontoon mitenkään....

Vierailija

Hei,

me ollaan käyty nyt kolmen kuukauden ajan ison kriisin vuoksi. Ero oli tulla ja vauva vasta ihan pikkuinen. Ollaan saatu iso apu ja jatketaan vielä, sillä hyvä suhde olis menny pirstaleiksi ilman tota ulkopuolista apua.

On ollut hyvä kummankin mielestä ja työntekijä koulutukseltaan psykologi. Kokenut ja viisas tyyppi, joka osaa auttaa näkemään asioita eri tavalla ja miettii meidän kanssa hyviä ja käypiä ratkaisuja ihan arjen pyörittämiseenkin. SUOSITTELEN!!!!

Vierailija

...jos kohdalle osuu oikeanlainen terapeutti/diakoni. Käytiin aikoinaan miehen kanssa kirkolla juttelemassa ja olen käynyt siellä yksinkin. On siitä ollut apua. Lähtekää vain avoimin mielin sinne. Joskus sitä tosin huomaa ettei vain synkkaa jonkun " teraputin" kanssa. Silloin kannattaa vaihtaa sitä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat