syodaanko vispipuuro kylmana??? mun alko yhesta ketjusta vinkkina tehda mieli puolukkavispipuuroa (en ole ikina maistanu, vaan " pelkkaa" ...

Vierailija

tarjota jääkaappikylmänä??? mua kauhistuttaa ajatus, eikös puurot kuulu syödä kuumina? Onko kellään mitään toista ohjetta (puolukka)vispipuuroon?

Kommentit (12)

Vierailija

Ihan sama mitä marjoja/mehuja/hedelmiä siihen makuna käyttää. Puolukkamannapuuro, jota ei ole vispattu (kylmänä) EI OLE vispipuuroa vaan ihan tavallista mannapuuroa, jossa on seassa puolukkaa.

Vispipuuro tehdään siis maustetusta mannapuurosta vatkaamalla se kuohkeaksi kylmänä. Siihen voi käyttää puolukkaa, mustaherukkaa, punaherukkaa, aprikoosia, mansikkaa... jne. soseena, marjoina tai mehuna.

Enkä kyllä koskaan ole kuullut, että joku lämmittäisi vispipuuron! :D

Vierailija:

Lainaus:

Samalla ohjeella se vispipuuro tehdään, vaikka kuumanakin söisi. Itse syön heti vispipuuron tehtyäni lautasellisen puuroa kylmän maidon kanssa. Lapsille vatkaan kylmän puuron vaahdoksi, kun tykkäävät vaahdotetusta puurosta enemmän.

Helpoiten saat tehtyä puuron esim. Mustaherukka-puolukka-tuoremehusta, mutta parasta tulee mielestäni oikeista puolukoista.

Taidanpa ottaa puolukoita pakkasesta ja laittaa kattilan liedelle!

Vierailija

Samalla ohjeella se vispipuuro tehdään, vaikka kuumanakin söisi. Itse syön heti vispipuuron tehtyäni lautasellisen puuroa kylmän maidon kanssa. Lapsille vatkaan kylmän puuron vaahdoksi, kun tykkäävät vaahdotetusta puurosta enemmän.

Helpoiten saat tehtyä puuron esim. Mustaherukka-puolukka-tuoremehusta, mutta parasta tulee mielestäni oikeista puolukoista.

Taidanpa ottaa puolukoita pakkasesta ja laittaa kattilan liedelle!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat