Mitä isän ei kannata erehtyä synnytyssalissa ääneen sanomaan?

Vierailija

Tuleville isille käsikirjaksi. On meillä pian ajankohtaista.

Ystävän neuvo oli: Ei kannata sanoa niin kuin minä kätilölle anteeksi pyydellen: " kun tuolla vaimolla on niin alhainen kipukynnys..." Ei kuulemma saanut kiitosta tästä lausunnostaan.

Ja sama isä oli vielä ehtinyt valittelemaan, kun isän ruoka maksaa erikseen. Ei tainnut äidin mielestä olla kovin merkittävä asia, koska ei tästäkään kommentista ilahtunut.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

ja kätilö kurmootti häntä menemään " vaimon tueksi" . Sama se nyt minulle on, seisooko mies pääni vai reiteni kohdalla. Minua ei siis haitannut, mutta kätilöä näytti haittaavan...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Voisko sinne laittaa pari ylimääräistä tikkiä?

Pyysin itse seurravalla kerralla samaa? Eikö sinne vois laittaa muutaman ylimääräsen tikin, kun tolla Penalla on niin pieni.

Vierailija

Tuntui hölmöltä kuulla jälkikäteen miehen sukulaisilta, että kiva kun sulla oli niin helppo synnytys. Niin mies oli asiaa raportoinut. Minusta minulla on oikeus kuvailla synnytystä helpoksi mutta ei miehellä.

Vierailija

Se piiiiitkä ketju nimeltään " älyttömintä, mitä mies on sanonut synnytyksessä" , taikka jokin vastaava. Se on aivan hulvattoman hauska :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat