onks perätilassa synnyttäneitä?esikoinen tuli ihan pää edellä ja painoi 4500 ja

Vierailija

nyt lääköri arvioi että sopii uusi tulokas tulemaan jalat edellä,hirvittää laskettu aika 3 viikon päästä

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vauva oli kyllä tosi pikkainen, 2780g (syntyi rv 38+0), että hyvin kyllä mahtui. Olivat sen vielä tarkastaneet synnytystapa-arviossa että mahtuu tulemaan. Pelotti kyllä ihan hirveästi ja olisin halunnut sektion, mutta eipä tän kaupungin sairaalassa sektioita tehdä " pelkän" perätilan takia. Onneksi kaikki meni hyvin.

Perätila oli yllätys synnytystapa-arvioon asti, joka tehtiin rv 37+3. Siinäkin oli pientä tuuria matkassa kun olivat ensin antaneet ajan rv 38+2, mutta halusin ajan aikaisemmaksi..onneksi sain..

Meidän vauva syntyi peppu edellä, että tiedä sitten miten on jos vauva tulee jalat edellä? Josko lääkärit tietäisivät..?

Vierailija

Eipä siinä juurikaan ollut eroa normaali synnytykseen. Halusin ja sain synnyttää enkä ole katunut. Eppari on kuulemma pakko leikata, mutta nopeampaa sekin paranee, kuin sektiohaava.

Vierailija

Mutta missään nimessä en lähtisi yrittämään saman kokoista perätilassa. Sanotaanko, että jos tää kakkonen olisi kilon pienempi (varmasti), niin yrittäisin alakautta, muuten leikkuriin.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mä epäilin sitä itse, mutta neuvolassa oli terveydenhoitaja, lääkäri ja terkan sijainen sitä mieltä, että mun kylkiluissa oli vauvan peppu, eikä pää =)). Luotin sitten ammattilaisiin... Vauvakin oli niin rauhallista sorttia, ettei kauheasti potkiskellut...

Ehkä olisi pitänyt enemmän painottaa epäilyjäni, mutta hyvinhän se meni näinkin.

sampukka

Itsekin epäilin toisinaan, mutta kun ammattilaiset neuvolaa ja äitipolia myöden olivat erimieltä niin... Meidän vauva oli myös niin rauhallista sorttia ettei hirveästi potkiskellut. Jouduin tekemään liikelaskentaa kun oli välillä ihan huolestuttavan hiljaista. Onneksi kaikki sujui hyvin ja terve lapsi syntyi.

22

Vierailija

Viikolla 36 tehtiin synnytystapa-arvio ja kääntämistä ei edes yritetty .

Vauva painoi 4230g ja en olisi edes uskaltanut yrittää . Onneksi lääkäri tajusi asian ilman pyytämättäkin .

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat