ulkoiletteko ,ei meillä tälläisellä loskakelillä

Vierailija

Kommentit (18)

Jos räntää sataa ollaan sisällä tai esim. avoimessa. Mutta jos ei sada niin kyllä ulkoillaan. Siksihän on kumpparit ja vedenpitävät haalarit, kurahousut

aamulla heti 9 jälkeen oltiin siellä ja pian sen jälkeen alko isoja tiskirättejä satelemaan. Mutta lapsilla oli hauskaa ja äiti riisui hampaita kiristellen mutakuraiset kuravermeet ja goret ja huuhteli ne kuivumaan. Oma goretakki piti kans hyvin kosteutta toisin kuin naapurin toppis joka imi kaikki hiutaleet kuin pesusieni=/

Mutta vaan tunnin- puolitoista. Kaatuu muuten seinät päälle. Olen itse sellaista energistä tyyppiä ;-) Kunnon varusteet tietysti pitää olla!

Lasten on pakko päästä ulos. Tuleehan siinä itsellekin parempi olo kun saa raitista ilmaa, vaikka suoraan sanottuna eihän tuo houkuta.

Lapsia ei loska haittaa, innoissaan ovat vain.

Käytiin siis tänäänkin puistossa ihmettelemässä melkeenpä joka ikistä polulle tippunutta kepukkaa, mutaista lätäkköä, kukkasta, puskassa hyppivää lintua, kuoppaa kaivavia huoltomiehiä, kaikkea mahdollista. Mulla oli päälläni ohut t-paita puuvillakankaisen takin alla ja tuli hiki.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat