Auttakaa!!!!

Vierailija

Kerron nytten vähäsen samalla omasta tilanteestani.Olen 27 v ja minulla on 15kk poika ja 3 v. poika myös. Olen ollut ilman ehkäsyä marraskuu 07 asti eli noin puoli vuotta. Menkat on ollu suht normaalit välillä pientä heittoa. Yleensä kp on ollut 28 ja nytten on menossa jo kp 38.Väsymystä on ja mun mies on sanonut että mun rinnat on kasvanut. Tein testin jo 6.5 silloin kp 31 ja näytti negaa oli acon merkkinen puikko testi. Tänään sit tein uuden äsken ja se oli acon liuskatesti nätti tooosi haaleeta plussaa?? Vonko olaa raskaana vai onko nää testit ihan susia????

Kommentit (9)

Vierailija

Teen uuden testin viellä tänään illalla kun ukko tulee kotiin, meinaan olla pissaamatta siihen asti :) ja testi tulee olemaan apteekin testi. Katsotaan mitä sit näyttää!!

Vierailija

raskaus on todennäköisesti ihan alussa. Acon 10 on markkinoiden herkin testi, ja reagoi siis 10IU/mg raskaushormonia, Apteekin oma ei ole läheskään niin herkkä, olisko jotain 35IU/mg, joten ei raskaus siinä näy, jos kymppikin antaa vasta haamun.

Odottele päivä-pari, ja testaa mielellään koko ajan samalla testillä, siitä näkee parhaiten viivan tummumisen.

Toivotaan, että plussa vahvistuu :) :) Pitelen peukkuja!

Vierailija

uuden testin tänään heti ku tuli postilaatikosta sisään kp siis tänään 40 . Ostin noita acon testikasetteja ja se näytti mulle haaleaa vaaleanpunaista viivaa testiajan sisällä: Nyt on kyll nuppi oikeesti sekasin....onnesta

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat