Treffit plussanneille/lapsekkaille Tampereella

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli eiku uutta putkeen! Meillä oli tosiaan niin mukavaa lauantaina, että kyllä suosittelen uusien treffien järkkäämistä pian uudelleen. Jotta H-R pääsis mukaan yhtenä kappaleena, ei treffejä voida kovin monta viikko odottaa! :)

Sokoksen kahvila osoittautui ihan kivaksi paikaksi, mutta jälleen kerran saa ehdottaa muita paikkoja, jos tulee jotain mieleen.

Haluatteko treffata viikonloppuna vai jonain arki-iltana? Kävisikö vk 17, eli vappua edeltävä viikko? Mulle käy silloin oikeastaan milloin vain, esim. arkisin klo 17/18 ja viikonloppuisin iltapäivällä 14/15?

Voidaan myöhentääkin, jos tuntuu liian pikaiselta uudet treffit. Oli vaan niin kovin kivaa... :)

-Osse

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

..tulin vain ilmoittamaan, ettei tuo 6.5 sovikaan minulle. Joten voitte ihan vapaasti treffata millä kokoonpanolla vain ja ihan koska teille kullekin parhaiten sopii =)

Vierailija

violetin äitiysdementialle.. :D näköjään se äitiys vie ajatukset vähän normaaleja reittejä kauemmas. ei mies sit ihmetellyt, kun kyselit menoja? heh... no, viettäkää hauskat synttärit ja treffataan sit toisen kerran!

Vierailija

En muista koska viimeksi olisi ollut noin mukava juttuhetki, eli kiitos siitä! Osse älä sure, eiköhän me kaikki ymmärretä sun väsymystä. Kokemusta kaikilla! :D

Meillä vietettiin tänään onnistuneesti miehen synttäreitä! Kaikki sujui hyvin, eikä mies edelleenkään tiedä sekoiluistani ;D

Minä kyllä enemmän kuin mielelläni treffaisin uudelleen! Koska? Mullakaan ei oo mitään ihmeitä kun äippälomalla oon :) Ei muuta kuin uutta päivämääräehdotusta kehiin!

Hyvää vappua uudet ystäväni! :)

violet

Vierailija

Minulle ei sovi tuolloin viikolla 17, mutta lauantai 6.5 näillä näkymin sopisi. Ja paikalla ja kellonajalla ei niin väliä, esim. klo 15 sopii hyvin!

:)

MiaMik rv 15+5

Vierailija

mua kans viehättää ajatus, et treffattais jo viikolla 17 arki-iltana. Käviskö rouville torstai 27.4. klo 17-> Sokoksella?

Tai vaihtoehtoisesti sitten lauantaina 6.5. klo 16-> samassa paikassa?

Tai molempina? :)

-Osse

Vierailija

Poika 1v 8kk tulee myös mukaan jos isännällä muuta menoa... sekä tietysti maha, joka kulkee mukana aika vaivattomasti joka paikkaan. :)

Vierailija

Jos minua ei näy eikä kuulu huomenna olen tullut töiden jälkeen kotiin päiväunille....

Krooninen väsymys vaivaa, tuntuu, että tämä kasvava lapsi vie kaiken energiani + opiskelu, tenttiruuhka ja työ ottavat osansa.

Tulen kyllä muuten!!

t: hyvin väsynyt nurminata, 18+1

Vierailija

En pääsekään mukaan tapaamiseen. Muistin vasta, että miehelläni on silloin syntymäpäivä.... (En ole koskaan ennen unohtanut, joten laitetaan väsymyksen ja äitiyden piikkiin ;))

Harmittaa, mutta tulen sitten seuraavaan tapaamiseen! Pitäkää hauskaa minunkin puolestani :)

violet

Vierailija

Olis kiva tavata. Viimeks en päässyt koska olin töissä. 6.5. vaikuttaa hyvältä päivältä muuten, mutta en ole saanut työvuorolistoja niin pitkälle enkä tiedä joudunko olemaan senkin lauantain töissä...... Siltä varalta, että näin on niin ehdotan, että tapaaminen olisi klo 16 jälkeen....

t:nurminata 16+1

ps. arki-illatkin käy, ja nekin mielellään klo 17 jälkeen

Vierailija

jos vaan ajankohta sopii. Hoitovapaalla olen, joten periaatteessa mikä tahansa aika on " vapaata" , mutta yhteiset vapaa-ajat isin kanssa vietetään tietysti usein mieluusti perheenä puuhaillen. Ilmoitelkaa kuitenkin mitä päätätte tapaamisajasta, niin katson sitten josko tulen... ja tulenko yksin (mahani kanssa) vai esikoisen kanssa. Olisi kyllä tosi kiva tavata ja tutustua uusiin ihmisiin varsinkin kun nyt ollaan vasta kuukausi asuttu Treella eikä tuttuja vielä liiaksi ole.

Vumpe (takana 5v lapsettomuus, esikoinen 04, sarja epäonnistuneita hoitoja ja km 05, ja nyt yllätysluomuraskaus 06)

Vierailija

Toki olisin riemulla halunut tavata jo viikolla 17, mutta jos suurimmalle osalle käy tuo lauantai 6.5. paremmin, niin pitelenpä sitten vaikka väkisin jalat ristissä, niin että mukana ollaan yhtenä kappaleena=;) Joten mulle käy kumpainenkin ajankohta.....ainakin vielä;)

Kiitokset " touhutäti" Osselle jälleen!!=)

H-R

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat