Oletteko miehenne kanssa samannäköisiä?

Vierailija

Pitkään yhdessä olleet parit muuttuvat usein toistensa näköisiksi. Googlettakaa vaikka Kirka ja Paula. Ulkomaisistakin löytyy esimerkkejä vaikka millä mitalla, esim. Brad Pitt, joka matkii ulkonäöllisesti kaikkia siippojaan. Tuntuuko tutulta omassa parisuhteessa?

Kommentit (13)

Vierailija

Nimittäin samantyylinen voi olla tai todellakin jopa samannäköinen ensivilkaisulta mutta kun alkaa tarkemmin tutkimaan parien piirteitä, huomaa selvästi että sanonta " vastakohdat täydentävät toisiaan" pitää paikkansa.

Esim. juuri Brad Bitt ja naiset joiden kanssa on ollut (tai kuten lehdessä oli kuvat, kenen ulkonäköä hän matki) eli Gwyneth, Jennifer ja Angeliga. Ehkä ensimmäisenä vastakohtana huomasin sen, että kaikilla em. naisella on nenän ja suun välinen alue ns. lyhyt kun taas vastakohtaisesti Bradilla nenän ja suun väliin ja pitkä väli. Enemmänkin vastakohtaisuuksia löytyisi jos jaksaisin hakea lehden ja verrata kuvia.

Minua ja miestäni on sanottu saman näköisiksi mutta tarkemmin kun katsoo, huomaa että lähes kaikki piirteemme ovat toistensa vastakohtia.

Kokeilkaapa! Tämä on itse asiassa hauska leikki:)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mutta sitä ei kukaan osaa aavistaa, koska miehelläni eli veljelläni ja mulla on eri sukunimi. Olen ollut aikaisemmin naimisissa.

Vierailija

Tyyli on ehkä jotenkin sama, jos vertaa ääripäihin (rento ja käytännöllinen, mutta siisti), mutta muuten olemme ihan vastakohtia: minä naiseksi pitkä, siro- ja pitkäraajainen, isonenäinen, kapeakasvoinen, tumma. Mies mallia neanderthal: saman mittainen kuin minä, lyhyet, vahvat jalat, leveät hartiat, kerää mahaa helposti, leveähköt kasvot, pieni nenä, vaalea...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat