Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moikka !

Olisiko piinasiskoja viikolle 17. tehtävään passiin ????

Mulla on eka pas ja se tehdään lääkkeillä, ivf/icsi hoito oli tammikussa josta tyyli puhdas nega.

Hoidossa ollaan yksityisellä ja ikää on jo huomattavasti( mies 34 ja minä 36 v.)

Lapsettomuutta takana 2 vuotta.

Kirjoitelkaa....

T:mami

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Kiitos viestistä. Kävin lukeen just. Ihanaa, että teillä oli hyvä loma ja lämpöö riitti :)

Nyt ootellaan ihan pääsiäismunakoria ensin ja toukokuussa sit tositoimiin, taas kerran ;)

t. Ippu

Vierailija

Terveisiä Kreetalta. Olipa ihanaa viettää ensimmäinen piinisviikko poissa kotoolta. Ei tullut paljoa asiaa ajateltua, aina välillä jos mahasta kourasi. Nyt siis menossa pp9, menkkakipuja hieman. Enpä jaksa ainakaan vielä niistä stressiä ottaa, muutenkin tuntuu etten oikein tajua että siirto on ollut. Kaippa se johtuu siitä kun mitään kummempia lääkityksiä ei ollut, paitsi tietenkin luget.

No, mutta takaisin nukkumaan... oikein paljon plussasäteitä tähän pinoon!!!!

Vierailija

Pahoittelut myös minulta Nurulle ((halaus)).Voimia jaksamaan seuraavaa siirtoa odotellessa.Ei tosiaan löydy sanoja lohduttamaan,mutta tiedän tunteen liian hyvin.

Mamille kovasti tsemppiä,sullahan on jo pp11,Vai?Mulla luget ei pitänyt vuotoa poissa,eli aina vuoto alkanut viim.pp10.Miten sulla aiemmin?Jänskättää kovasti sun puolesta.

Vielä muutama piinispäivä jäljellä,koita jaksaa!!

Vierailija

Moikka !

Olen vain kirjoitellut harvakseen kun ei ole mitään kerrottavaa, vielä ???

Mulla ei ole taaskaan mitään oireita, ei rinnat kipeänä tai mitään muuta !

Saapahan tsempata itsensä siihen, että negaa sieltä tulee....

Mulla on testipäivä 17.05. Yritän jatksaa odottaa siihen asti !!!

Hieno juttu jos tuli haalea viiva testiin !!!!!!!!!!!!!!! Onnea !!!!

T:Mami

P.s. Missä Nuru on ?

Vierailija

Voi täällähän on Mamin pinossa pian kaikki " vanhat" piiniskaverit! Ihanaa kuulla myös sinusta, Nuru! Ja kiitokset vain tsempityksistä, sait kyyneleet mun silmäkulmiin noilla kauniilla sanoilla...

Mamilla alkaa siis lähestyä PAS, samoin Nurulla. Minä yritän tosiaan saada seuraavan hoidon (ja saankin) heti toukokuun alussa alkaviin menkkoihin ajastettua.

Mielessä pyörii myös jo vaihtoehtona luovutetut munasolut... mieskin jo kyseli hintoja ja tuumas, että ellei omin voimin onnistuta niin oisko se sitte seuraava/viimenen yritys. Pitänee haastatella lääkäriä sit toukokuussa asian tiimoilta. Jonotustahan se tietty tietää ainaki...

Mutta minusta viis! Nyt pistän kaikki pikkuenkelivoimani ja -ajatukseni PAS:a varten viikolle 17! Seuraan teidän taivalta ;)

Aurinkoisin terveisin (eräästä mainoksesta lainattua...)

Ippu

Vierailija

Pitkästä aikaa pyörähdin täällä, ja bongasin vanhoja piiniskamuja, en kylläkään näköjään missään hyvissä merkeissä löytänyt Nurua....

Olen tosi pahoillani Nuru puolestasi, eipä löydy sanoja, mutta tiedät kyllä!!!

Plussanneille ONNEA ja kaikille piinistelijöille PLUSSASÄTEITÄ!!!!

Mami, täällä kaikki sormet ja varpaat pystyssä!!!!!

Lämpöisin ajatuksin, Bertta

Vierailija

Mukavaa,että ei tarvitse yksin piinistellä.Mulle taitaa osua siirto myös viikolle 17.

Ens kuussa täytän 29 ja mieheni täyttä 33.

Mulla takana 3 ivf-hoitoa ja nyt on tulossa kolmas PAS.Ekasta ivf:stä ens kuussa 2-vuotta täyttävä tyttö.Viimeksi tehdystä PAS:ta kemiallinen raskaus muista ihan puhdas nega.

Mulla endometrioosi syy lapsettomuuteen.

Aurinkoista pääsiäisviikkoa: )

-Sirputi-

Vierailija

Hei!

Olen niin pahoillani. Ymmärrän tuntemuksesi täysin. Minullakin on se plussa näkemättä eikä saata käsittää miten asia aina menee näin.

Voimia toivotan sinulle piiniskaveri.

Kyllä mekin se plussa vielä saadaan!

Lämmöllä Nuru

Vierailija

Oltiin hoidoissa yhtä aikaa tammikuussa:). Kiva kuulla teistä! Mullakin menee paremmin, toinen ivf/icsi takana ja kaksi alkiota siirretty! Ensi viikolla pääsee vihdoin testailemaan...Onnea mamille ja ippulle hoitoihin ja Bertalle onnellista odotusaikaa!

T.chilipähkinä

Vierailija

Mulla siirto on huomenna.Kahden alkion siirtoa on kaavailtu,jos vaan huurunenät selviää sulatuksesta.

Toivottavasti muutkin pääsette pian siirtoon ni saadaan piinailla yhdessä.

Aurinkoista loppu viikkoa : )

Vierailija

Hei!

Ippu, olen iloinen, että vilkutukset toivat sinulle hyvän mielen.

Mami, yksityisellä VL:ssa pakkasukkomme odottavat sulatusta. :oD

Ekan IVF:n 3 PAS siirtoa tehtiin kaikki luonnolliseen kiertoon ja nyt siis kokeillaan lääkkeellistä PAS:ia. Lääkäri totesi lääkkeellisen olevan ehkä parempi muoto mun endon vuoksi. Ja kaikkeahan on kokeiltava. :oD Minäkin toivon kahden alkion siirtoa ja siitä ollaan jo alustavasti keskusteltukin. Ekan IVF:n tuoresiirrossa lääkäri olisi jo tarjonnut kahta, mutta tuolloin minulta meni pupu pöksyyn. Mieli on matkan varrella vaihtunut.

Jännää, jännää tiedossa! Tsempitykset meille kaikille!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat