Markkinointikielto yhteystiedot, häirikkö selvisi!

Vierailija

Mikäs se osoite tai puhelinnumero on, josta saa kattavan markkinointikiellon?

Mun puhelinhäirikkö osoittautui Bonnieriksi. Soittivat kuukauden ajan pari kertaa päivässä lyhyitä yrityksiä numerooni. Numeroa vastaamattomista puheluista ei näkynyt. Nyt riittää kiitos! Olin ji menossa poliisille tekemään ilmoitusta pujhelinhäirinnästä.

Kommentit (6)

Vierailija

Suoramarkkinointikielto

Puhelinmyynti

Kuluttaja voi kieltää puhelinmyyjien soitot, jotka liittyvät hyväntekeväisyyteen, markkinatutkimukseen ja puhelinmyyntiin. Kielto voi koskea yhtä myyjää, yhtä yritystä tai Suomen Suoramarkkinointiliiton kaikkia jäsenyrityksiä. Kielto on henkilökohtainen ja se tehdään maksulliseen palvelunumeroon. Kielto on voimassa 3 vuotta kerrallaan. Mikäli puhelinnumero muuttuu, kieltoilmoitus on uusittava.

Palvelu toimii maanantaista perjantaihin klo 8-20 numeroissa 0600 9 3404 ja 0600 1 3404.

Useimmat yritykset vievät tiedot rekistereihinsä joka toinen kuukausi, joten kielto vaikuttaa täydellä teholla vasta 3-4 kuukauden kuluttua.

Suoramarkkinontikirjeet

Nimellä kotiosoitteeseen tulevat suoramarkkinointikirjeet voi kieltää postista saatavalla kortilla tai soittamalla suoraan yritykseen, jonka suoramarkkinoinnin kotiinsa haluaa kieltää.

Ilman vastaanottajan nimeä joka kotiin jätettävät mainoskirjeet voi kieltää " Ei mainoksia, kiitos" -tarralla, jonka voi noutaa kuluttajaneuvontatoimistosta.

Vierailija

Olen ainakin 5 kertaa sanonut että laittakaa sinne tietoihinne merkintä että ette soita enää mulle ja joka kerta olen sanonut että olen useita kertoja tämän saman sanonut aiemmin. Aina sitten eri kaupungista soitetaan. Ei niille myyjillekään viitsi räjähtää kun eipä se heidän vikansa ole vaan jonkun esimiehen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat