Vierailija

minua kiinnostaa taide ja musiikki. aikaa on kaksi päivää, mitä suosittelisit?

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Kolme kertaa olen ollut Pariisissa ja en ole käynyt Eiffelissä. On vaan niin törkeä korkeanpaikankammo... ;-) Suurempi este tämä oli silti Irlannissa, jossa hienoimmat nähtävyydet ovat luokkaa " Euroopan korkein" !

Vierailija

eikö se ole siinä aiffel-tornin läheisyydessä (tuileries tjsp)? onko siellä vaihtuva näyttely? olen joskus käynyt siellä ja nähnyt mona lisan (tai mitä siitä nyt pystyi ihmismassan yli näkemään).

onko pariisissa paljon turisteja näin keväällä? onko kelit millaiset juuri nyt?

Vierailija

Muistaakseni siskoni sanoi, että se kirppari on aika kallis. Varmaan silti ihan vaan elämyksenä ihana.

Me mentiin aikanaan opiskelijoina haistelemaan opiskelijaelämää (ja katsomaan, että näkyisikö Samuli Edelmannia) sinne latinalaiskortteliin. Räntäsateessa vaan on romantiikka kaukana ja opiskelijat pysyy sisällä! ;-)

Vierailija

oliko se champs elyseellä? hämärä muistikuva kertoo että näin olisi. missä se musiikkimuseo on? entäpä se clignancourt, onko auki viikolla?

Vierailija

Kirjastossa ovat varmaan aika varattuja. Hirveän selkeä kirja, josta näkee kaikkien nähtävyyksien taustat ja pääkohdat. Kirjakaupoissa oon ihan nähnyt. Saa kyllä paljon enemmän irti, jos on joku opaskirja mukana.

Vierailija

miten muuten pääsen parhaiten versailles´hin? meneekö sinne dösä vai juna? riittääkö se tavallinen metrokortti vai onko se eri vyöhykkeellä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat